Wat vonden jullie van 'Een goede raad- JK Rowling' ?

30-11-2012 14:49 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben benieuwd of er mensen zijn die het boek hebben gelezen en wat jullie bevindingen zijn, ik moet em nog lezen.



Groetjes, Miss-Sjeelie
Leef nu en niet later...
Alle reacties Link kopieren
Heb hem al heel lang naast m'n bed liggen; kom niet verder dan de eerste 40 (?) bladzijden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 'm gelezen, in zijn geheel en in het Engels.

Ik was aangenaam verrast, ik vond het een meer dan gemiddeld goed boek.
Your luck's about to change, cher.
Alle reacties Link kopieren
Het moest even op gang komen, maar boeide wel. Sterk eind. Ik vond het wel een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Dus jullie zeggen, even door het begin heen bijten? Want ik vind er tot nu niks aan(blz110)



Bij de boekhandel zeiden ze dat ze bijna niet verkopen
Alle reacties Link kopieren
Nu word ik wel nieuwsgierig! Ik heb em op ebook, wilde em kopen, maar twijfelde en toen heb ik em gedowload... Als jou bericht lees tandpasta, dan ben ik blij dat ik em niet gekocht heb..
Leef nu en niet later...
Alle reacties Link kopieren
Ik moest inderdaad de eerste pagina's even doorbijten maar daarna las het als een trein en vond het een zeer goed boek!
Alle reacties Link kopieren
Word gek van die irritante k* reclames op de radio voor dit boek. Echt te treurig, ik koop m dus nevernooitniet.
Alle reacties Link kopieren
quote:vliegenzwam schreef op maandag 03 december 2012 19:36 Word gek van die irritante k* reclames op de radio voor dit boek. Echt te treurig, ik koop m dus nevernooitniet.Nooit gezien...
Leef nu en niet later...
Alle reacties Link kopieren
En nooit gehoord. Ach, mis jij een prima boek, mij een zorg
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het echt gelezen omdat ik een zware Rowlingfan ben.

Je kon wel echt horen dat het een Rowling boek is (ik heb het boek geluisterd).

Vond het best een goed plot, maar ik verdwaalde echt in het aantal personages. Ga het misschien nog wel een keer lezen, maar ik vond het nou ook geen fantastisch boek.
Het Viva forum is papaja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven