Wreck this journal

11-05-2014 08:50 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet niet zeker offie hier hoort.. Maar het is een boek, dus ja?



Anyway! Ik heb net zo'n 'wreck this journal' besteld, zal er dinsdag wel zijn!



Veel mensen die ik volg op YouTube doen dit ook, ziet er uit als leuk tijdverdrijf.



Meer mensen hier? Ben benieuwd!



(Voor de mensen die het niet kennen, dit zegt bol erover;



Think of Wreck This Journal as the anarchist's Artist's Way - the book for those who've always wanted to draw outside the lines but were afraid to do it.



For anyone who's ever wished to, but had trouble starting, keeping, or finishing a journal or sketchbook comes Wreck This Journal, an illustrated book featuring a subversive collection of suggestions, asking readers to muster up their best mistake - and mess-making abilities to fill the pages of the book (and destroy them).



Through a series of creatively and quirkily illustrated prompts, acclaimed artist Keri Smith encourages journalers to engage in 'destructive' acts - poking holes through pages, adding photos and defacing them, painting with coffee, colouring outside the lines, and more - in order to experience the true creative process. With Keri Smith's unique sensibility, readers are introduced to a new way of art and journal making, discovering novel ways to escape the fear of the blank page and fully engage in the creative process.)
Internagelaktisch
Erg leuk inderdaad! Dochter kreeg er eeen voor haar 14e verjaardag. Nichtje voor haar 12e verjaardag. Veel lol mee gehad, maar dochter is nu 16 en er wel klaar mee!
Alle reacties Link kopieren
Klaar mee als in: alles gedaan of klaar mee omdat ze er te oud voor is?
Internagelaktisch
Te oud voor! Een opdracht is bijvoorbeeld, dat je je boek moet 'uitlaten', dus riem eraan en blokje om! Dat was dikke pret, maar zou ze nu niet meer doen.
Ik wist niet van het bestaan van dit boek. Maar ziet er leuk uit.



Zelf heb ik een creatief dagboek. Ik schrijf er minstens een paar dagen per week in en leef me er verder in uit met collages, verf, kleurtjes en ook veel mooie spreuken en quotes die ik er in plak. Is echt een heerlijke uitlaatklep voor mij!
Alle reacties Link kopieren
Jaah, gaaf. Heb je een creatieve vriendin o.i.d?

Het is ook erg leuk om samen te doen, namelijk.

Alleen wandelen met je boek, is ook maar zo alleen



Ik kreeg er een toen ik 26 was, heb er toch twee jaar veel plezier van gehad. Nu ligt hij in de kast, ik moet nog een aantal dingen doen, maar de inspiratie is weg.



Veel plezier ermee, Maaique!
Alle reacties Link kopieren
Dank je kelso!



Ik heb een vriend die voor veel te porren is

Ben zelf ook 26 nu en ben er heel benieuwd naar
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Er zijn meerdere boeken van dezelfde auteur, lijkt me echt gaaf. Zelf doe ik regelmatig aan art journaling, gewoon met inkt/verf/stencils/stempels heerlijk mijn creativiteit uiten in een leeg boek.



Veel plezier met je nieuwste aanwinst! Je gaat er vast veel plezier mee hebben!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het sasje! Ik zag idd ook de andere boeken.. Wellicht ook maar eens openslaan in een winkel en kopen. Ben benieuwd.
Internagelaktisch
Hier is ook al een topic over op het forum (zo heb ik het leren kennen namelijk): Wreck this journal
Oh leuk! Een aantal jaar geleden kreeg een studievriendin van mij dat voor haar verjaardag en ik heb echt zitten lachen toen ik dat boek op haar verjaardag eens zat door te bladeren. Ik geloof alleen niet dat ze er echt veel mee gedaan heeft.



Maar nu ik erover nadenk, zou het een leuk cadeau zijn voor een meisje dat 10 wordt of is dat nog net weer te jong?
quote:NYC schreef op 15 mei 2014 @ 22:15:

Oh leuk! Een aantal jaar geleden kreeg een studievriendin van mij dat voor haar verjaardag en ik heb echt zitten lachen toen ik dat boek op haar verjaardag eens zat door te bladeren. Ik geloof alleen niet dat ze er echt veel mee gedaan heeft.



Maar nu ik erover nadenk, zou het een leuk cadeau zijn voor een meisje dat 10 wordt of is dat nog net weer te jong?Denk ik wel, bij mijn kinderen op school, was het afgelopen jaar een hit, in groep 7 en 8. Als dat meisje nu 10 wordt, zit ze nu eind groep 6. Denk dat dat wel kan, kunnen andere meiden er ook een vragen, want het is het leukst om het damen te doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven