Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 08:21.
Dit onderwerp heeft 20 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 13-02-2012 23:37.
[ favoriete schrijvers ]
- Vanmiddag even wat leuke boeken in geslagen van mijn favoriete schrijvers.
Lee Child
Tess Gerritsen
Henning Mankell'
Preston en Child
Clive Cussler
Ze kwamen allemaal tegelijk met een nieuw boek..dus me even laten gaan.
Volgende week komt er nog een nieuw boek uit van:
Jo Nesbo en David Baldacci.
Dus volgend weekend zijn die ook voor mij.leeuwin1962 wijzigde dit bericht op 29-10-2011 18:23 met 21%Zen
- quote:leeuwin1962 schreef op 29 oktober 2011 @ 18:20:
Vanmiddag even wat leuke boeken in geslagen van mijn favoriete schrijvers.
Lee Child *check*Tess Gerritsen
Henning Mankell'
Preston en Child *check*
Clive Cussler
Ze kwamen allemaal tegelijk met een nieuw boek..dus me even laten gaan.
Volgende week komt er nog een nieuw boek uit van:
Jo Nesbo en David Baldacci. *check*
Dus volgend weekend zijn die ook voor mij.
Alex Kava
Jonathan Kellerman
Steve Berry
James Rollins
Peter James
Ian Rankin
Daniel Hecht
Lee Child
Andy McNab
Stephen King
Harlan Coben
Gregg Loomis
Val MacDermid
En vele anderen.Don\'t compare your life to others\'. You have no idea what their journey is all about. - Patricia Cornwell
Dennis Lehane
Karin Slaughter
Faye Kellerman
Mo Hayder
Tami Hoag
Dean Koontz
Thea Beckman
Roald Dahl
Raymond Feist
Dan Brown
JK Rowling
Ruth Rendell
Mary Higgings Clark
Etc etc
In onzekere situatie\'s geven mensen grote betekenis aan betekenisloze zaken..
Ik ben een leesjunkie. Heb altijd een stuk of 5 boeken klaar liggen om te lezen. Zonder die boeken is er grote paniek.quote:mali30 schreef op 29 oktober 2011 @ 18:52:
Patricia Cornwell *check*
Dennis Lehane
Karin Slaughter *check*
Faye Kellerman *check*
Mo Hayder *check*
Tami Hoag *check*
Dean Koontz *check*
Thea Beckman
Roald Dahl
Raymond Feist
Dan Brown *check*
JK Rowling
Ruth Rendell
Mary Higgings Clark *check*
Etc etc
Don\'t compare your life to others\'. You have no idea what their journey is all about.- Simone van der Vlugt.
- ja kan er zelf ook nog wel een paar toevoegen:
Jussi Adler Olsen
Sabine Thiessler
John BoyneZen - En hier liggen ook altijd wat boeken in voorraad.Zen
- Hier nog een boekenjunkie! Ik heb nog 15 boeken op voorraad

en nog een stuk of 10 op mijn verlanglijstjekersjek wijzigde dit bericht op 03-11-2011 11:45 met 29%
Sinterklaas en Kerst komen eraan hahaquote:kersjek schreef op 03 november 2011 @ 11:45:
en nog een stuk of 10 op mijn verlanglijstjeZen- Joy Fielding.
Sara MacDonald.
Rene Appel. - Hier 100% Stephen KingHet leven is een droom, dus laat mij slapen!
- Robin Cook, heerlijk die medische thrillers :-)
- Geert Kimpen is mijn numerber 1 schrijverzorg dat je nooit in de Cul de sac terechtkomt. Je hebt je leven zelf in de hand.
- En vergeet deze Karin niet:
Karin Fossum leuke thrillers - Loes den hollander
- Ik gooi mijn lievelingsschrijfster er ook maar weer eens in. Gratis te lezen, uiteraard in de hoop dat je erna haar boeken aanschaft. Veel plezier!
http://baencd.thefifthimperium.com/24-CryoburnCD/CryoburnCD/ - Ik heb alles van Tess Gerritsen, daar vind ik echt alles leuk van! Zelfde met Mo Hayder. Heerlijke schrijfster, ik hou van dat soort boeken
verder vind ik Steve Mosby ook goed en voor de humor lees ik Sophie Kinsella. Esther Verhoef vind ik van de nederlandse schrijfsters goed.To infinity...and beyond! - Ik heb heel lang g een romans gekocht omdat mijn geld voornamelijk naar populair psychologische zelfhulpboeken ging.
Karen Slaughter klinkt bekend.
Wat is haar genre en hoe schrijft ze?
Roald Dahl is een oude bekende van sinds de jaren 80. Ik vind zijn korte verhalen enorm amusant en onderhoudend.
Verder zie ik bij de Bruna regelmatig boeken van ene Jill(zijnde voornaam of achternaam). Hoe schrijft zij? En wat is ook alweer haar volledige naam?
Ik ben een Slaughter fan! Ze schrijft fantastisch en je word vanaf het begin tot eind meegezogen in haar boeken. Het zijn altijd spannende verhalen, crime achtig, Zeker de moeite waard.quote:cynthiao schreef op 23 januari 2012 @ 09:55:
Karen Slaughter klinkt bekend.
Wat is haar genre en hoe schrijft ze?- quote:Ivetje schreef op 22 januari 2012 @ 09:18:
Ik heb alles van Tess Gerritsen, daar vind ik echt alles leuk van! Zelfde met Mo Hayder. Heerlijke schrijfster, ik hou van dat soort boeken
verder vind ik Steve Mosby ook goed en voor de humor lees ik Sophie Kinsella. Esther Verhoef vind ik van de nederlandse schrijfsters goed.
Hier ook een Tess Gerritsen fan! Heb ook alle boeken en zodra er weer een nieuwe ligt, hol ik naar de boekenwinkel en sluit me 2 dagen op in huis en lees het in 1 ruk. Wat vond je van haar laatste boek? Ik vond het minder goed dan de andere, kwam er moeilijk in.
Esther Verhoef is ook goed en heb je wel eens Loes den Hollander gelezen? Heb haar nieuwe boek, glansrol en ook 1 keer gelezen. Zij schrijft ook hele goede boeken. - Meerdere die ik hier al voorbij zag komen, maar wie ik mis en ik zeker kan aanraden is Robert Goddard.
Dit onderwerp heeft 20 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 13-02-2012 23:37.