Lijf & Lijn alle pijlers

35+, kleine kids, 5-10 kilo te zwaar, ACTIE!

14-08-2014 09:22 986 berichten
Alle reacties Link kopieren
NIEUWE LEDEN WELKOM!!!



Weegdag MAANDAG, doorgeven voor 19 uur.

2 x geen gewicht doorgeven = uit de tabel.



naamleeftijdlengtestartgewichthuidig gewichtstreefgewichtSuus381.758785.575navimo351.708986,675Hillybilly351.6876.873.165tinnifin431.xx8786.675pippip371.6476,576,570miezemuis381.70787868



Hi allemaal!



Ik ben Suus, 38 jaar, kids van 5 en 2, samenwonend, ft baan, en een kilo of 10 te zwaar. Ik ben 1,75 m en weeg 85 kilo. Ik wil op een gezonde, structurele manier mijn levensstijl veranderen, sporten op vaste momenten en goed eten. Ik probeer 2 x per week 5 km hard te lopen en ben nu een beetje bezig met 30 day shred.



Wie heeft er zin om mee te doen? Misschien met een tabel? Weegdag, eetlijstjes of zoiets?



Tot snel![/b]
Moet je bij jouw lengte niet 70 wegen?
Alle reacties Link kopieren
25 kilo afvallen, wie doet er mee? (+tabel)



Suus, als je het leuk vind, wees welkom in ons topic, zijn ook genoeg die voor de 5-10 kg gaan, in ieder geval succes!
quote:sinnombre schreef op 14 augustus 2014 @ 10:39:

Moet je bij jouw lengte niet 70 wegen?



Ze moet niks. TO geeft aan dat ze 10 kilo wil afvallen omdat ze zich dan beter voelt. Wat heeft zo'n reactie dan voor zin?



Even OT: goed initiatief van je! Ik weeg me nooit en kan wegens lichamelijke klachten en geldgebrek niet structureel sporten, maar ik vind het hebben van een klein kind sowieso al conditietraining en ga tegenwoordig weer elke dag op de fiets naar het werk.



In een tabel hoef ik niet, maar als dit topic een beetje van de grond komt wil ik af en toe wel meeschrijven. Succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:blossom1980 schreef op 14 augustus 2014 @ 10:42:

25 kilo afvallen, wie doet er mee? (+tabel)



Suus, als je het leuk vind, wees welkom in ons topic, zijn ook genoeg die voor de 5-10 kg gaan, in ieder geval succes!Volgens mij mocht iemand anders daar (liever) niet mee schrijven omdat ze zich niet in kon leven in het lijnen/dieëten van de schrijfsters die 25 kilo of meer wilden af vallen!?
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 14 augustus 2014 @ 10:39:

Moet je bij jouw lengte niet 70 wegen?



Wow........ dat het bestaat........ dit soort mensen



Superknap dat je de knop omzet Suus. En respect hoor, fulltime baan en twee jonge kids. Ik ga meelezen, probeer ook gezond te eten en kort geleden gestopt met roken. Good luck!
The road to hell is paved with good intentions
Alle reacties Link kopieren
Er zijn meerdere actieve topics voor mensen die net als jij 5-10 kilo willen afvallen, daar ben je vast van harte welkom als er hier weinig reacties komen!
Tjezus, wat vals
quote:mobasi schreef op 14 augustus 2014 @ 11:40:

[...]





Wow........ dat het bestaat........ dit soort mensen



Superknap dat je de knop omzet Suus. En respect hoor, fulltime baan en twee jonge kids. Ik ga meelezen, probeer ook gezond te eten en kort geleden gestopt met roken. Good luck!



Ik ben meer verbaasd over jou. Hoezo respect?



Krijgen mensen ook respect als ze kg's erbij krijgen, terwijl ze een baan en kinderen hebben?
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 14 augustus 2014 @ 10:39:

Moet je bij jouw lengte niet 70 wegen?Moet?? Van de gewichtspolitie ofzo?? Wat een respectloze reactie zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:pearssy schreef op 14 augustus 2014 @ 11:30:

[...]





Volgens mij mocht iemand anders daar (liever) niet mee schrijven omdat ze zich niet in kon leven in het lijnen/dieëten van de schrijfsters die 25 kilo of meer wilden af vallen!?Leg es uit als je wilt? ik begrijp je niet, ik heb nooit tegen iemand gezegd dat hij/zij niet mee mag schrijven, iedereen is welkom, ongeacht hoeveel je wilt afvallen.
Alle reacties Link kopieren
quote:blossom1980 schreef op 14 augustus 2014 @ 12:41:

[...]





Leg es uit als je wilt? ik begrijp je niet, ik heb nooit tegen iemand gezegd dat hij/zij niet mee mag schrijven, iedereen is welkom, ongeacht hoeveel je wilt afvallen.





Jij misschien niet maar andere schrijfsters dus wel:



quote:kikkeranna schreef op 09 augustus 2014 @ 23:20:

Ach kom Funky, er staat in de titel "25 kilo afvallen, wie doet er mee". Denk je dan serieus dat je met 5 a10 kilo en maat 36 past in dit topic??



En nog veel meer van dit soort postings.
Alle reacties Link kopieren
Suus, ik ben jou. 3 kids, (bijna) fulltime baan. 10 kilo te zwaar officieel. Afvallen lukt maar niet. Ik ga nu de knol omzetten. Hardlopen en gezond eten. Hopelijk lukt het.
Alle reacties Link kopieren
Nou dat vind ik erg, van mij mag iedereen mee doen.

Excuus aan Funky. Die reactie slaat nergens op.
Alle reacties Link kopieren
quote:pearssy schreef op 14 augustus 2014 @ 13:49:

[...]





Jij misschien niet maar andere schrijfsters dus wel:





[...]





En nog veel meer van dit soort postings.Ik heb gevraagd waarom, zie topic.
Alle reacties Link kopieren
Netjes van je
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 14 augustus 2014 @ 11:58:

[...]





Ik ben meer verbaasd over jou. Hoezo respect?



Krijgen mensen ook respect als ze kg's erbij krijgen, terwijl ze een baan en kinderen hebben?Lastig lezen hè, interpuncties. Het respect slaat op een fulltime baan in combinatie met twee jonge kinderen. Dit zijn overigens de enige woorden die je van me krijgt want ik ga niet meewerken aan jouw poging om van dit positieve topic weer een afzeik-race te maken en volgens mij ben je te dom om te poepen dus je commentaar raak ook kant nog wal.
The road to hell is paved with good intentions
quote:sinnombre schreef op 14 augustus 2014 @ 11:58:

[...]





Ik ben meer verbaasd over jou. Hoezo respect?



Krijgen mensen ook respect als ze kg's erbij krijgen, terwijl ze een baan en kinderen hebben?Ja, die krijgen ook respect weet ik uit ervaring. Ik heb ondergewicht en nog nooit zoveel complimenten gekregen nu ik er een paar kilo heb bij weten te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi suus





Mag ik meedoen?





43 jr, alleenst, moeder van vier kids



Ahum ...89 kilo bij 1,76.....
--
Alle reacties Link kopieren
YHeyy ladies!



Wat veel reacties allemaal! Leukleuk (de meeste dan😝😝😝).



Blossom; ik had al op diverse topics gekeken en zelfs ook al met wat eventjes meegeschreven, maar daar schrijven zoveel mensen mee dat het zo moeilijk is om als nieuwkomer alles te volgen en je echt in te leven in iedereen. Dus ik dacht; ik ga het zelf proberen. Maar natuurlijk bedankt voor je aanbod.



Muurbloempje 66; dus schrijf je hier mee? Zetten we samen de knop om! Hoe ga jij het doen?



Mobasi; dank voor je reactie. Stoppen met roken lijkt mij ook superlastig. Lukt het je een beetje? En de combinatie met kids en ft werk lukt hier prima. Maar soms ook excuus om niet te sporten of niet altijd gezond te eten. En dat wil ik dan niet meer.



Heb je haar ook weer; dat klopt wel, kleine kids houden je ook wel bezig. Goed dat je op je gpfiets naar het werk gaat. Ik werk de meeste dagen van de week ver van huis, dus met de auto. Maar.......ik heb van het weekend wel een nieuwe fiets besteld zodat ALS ik een dichterbij werk ook op de fiets kan!



Tinnifin; joepie, weer iemand erbij! Wat voor gezonde plannen heb jij?



Hier vanochtend eerst hard gelopen, toen naar het werk. Ik ben nu net een uurtje thuis. Risotto met champignons, kip en courgette gegeten. Verder vandaag wel aardig gezond. In elk geval niets gesnoept. Nu ff relaxen en zo lekker uitgebreid badderen!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al maand gesport... 1 x spinnen...2 x fitness



Thuis heb ik nog maar 1 snoepmomentje per dag...

De maaltijden zijn in orde....gaat om snoepen en snacken en portiegrootte



Dat ga ik aanpakken als school weer begint.

Ben 1 x bij dietiste geweest...



Wordt lange termijnplan bij mij....

Langzaam maar gestaag....
--
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook proberen mee te schrijven: 95 kg bij 1.76. Dus eerst maar eens 10 kg eraf en later nog eens 10. Werk bijna fulltime en 2 kids.

Ben nu lekker aan het sporten en houdt bij wat ik eet in de eetmeter van het voedingscentrum. Confronterend hoor!
Alle reacties Link kopieren
Suus ik schrijf mee.

Ik begin volgende week als school weer begint, en ik weer dus asn het werk ben. Zo heb ik totaal geen ritme en discipline. Ik wil misschien wel het 5/2 vastendieet proberen. Voor de rest letten op mijn eten, vooral het zoete. Ook ga ik weer hardlopen, minimaal twee keer per week. Dit moet toch iets opleveren denk ik dan. Als het kan wil ik als extra in de avond stevig wandelen met dochter, die is ook te zwaar. Maar weet niet of dat lukt met de tijd.

Ik heb er eigenlijk wel zin in
Alle reacties Link kopieren
Ik werk vier dagen overigens....





Wel fijn om te starten met gelijkgestemden!
--
Alle reacties Link kopieren
Kan onze info plus tabel in de opneningspost komen?
--
Alle reacties Link kopieren
Tinnifin: das een goed idee, ik kan alleen zelf geen tabel maken. Is er iemand die dat kan?



Blueridge; fijn dat je mee doet!



Muurbloempje: wat is dat 5/2 dieet? Ik heb op zich wel discipline, maar s avonds....... ARGGHGGHG}#%#%%%!?!?!?!? Gister ook weer: dan heb ik trek en neem ik 3 volkoren crackers met pindakaas. Waarom?? Iemand tips voor de avondsnaai?



Vandaag halve dag werken en dan oudste dochter ophalen aan de andere kant van NL. Ze is een weekje met schoonouders op de camping geweest. Morgenochtend weer rondje rennen.



Vriendlief doet zo de weekboodschapoen (hij is altijd vrijdag vrij, werkt 4 dag), ik heb veel groente en fruit op het lijstje erbij gezet. Jullie nog plannen voor het weekend?



Fijne dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven