Lijf & Lijn alle pijlers

Borsten kleiner door afvallen

21-08-2014 14:26 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag iedereen



Vroeger had ik een stevige B cup , maar door af te vallen en bijna anorexie te zijn zijn mijn borsten erg afgevallen. Dit was enkele jaren geleden en ondertussen ben ik volledig hersteld. Maar mijn borsten zijn spijtig genoeg niet meer naar hun oorspronkelijke vorm gegaan. Nu heb ik een grote A cup. Mijn vraag was of ik mijn grotere borsten zou terugkrijgen als ik meer zou wegen?
Alle reacties Link kopieren
En dan? Dan ga je meer eten?



Wees gewoon blij met je grote A cup. Het hele Aziatische continent zou er blij mee zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dat zou heel goed kunnen. Als ik afval of aankom doen mijn borsten daar gezellig in mee
No worries
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me voorstellen dat je graag je stevige B cup weer terug wilt. Helaas gaat dit niet zomaar.



Zoals je misschien wel weet, bestaan je borsten voornamelijk uit vet. Wanneer je afvalt, wordt dit vet dus minder, waardoor je borsten kleiner worden. Wanneer je als vrouw zijnde weer gaat aankomen, beland het vet vaak rond je middel en niet bij je borsten.



Als je hierdoor heel erg onzeker word van je lichaam, zal ik naar de huisarts gaan. En met hem naar oplossingen kijken.
Ja hoor, ik kreeg uiteindelijk ook 'gewoon' mijn oude cupmaat weer terug. Het heeft wel een tijd geduurd moet ik zeggen.... de rest van mijn lichaam leek een stuk makkelijker aan te komen...
Alle reacties Link kopieren
Je bent zo goed zoals je bent of in ieder geval goed genoeg.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nee, je borsten horen bij je. Als je nu meer zou gaan eten dan komen borsten en gezicht vaak op de laatste plaats.



Dus dat kan je niet in je eentje. Maar misschien vindt je toekomstige man jouw gezicht en persoonlijkheid belangrijker dan grote brammen? Of wil hij juist niks anders dan bescheiden afmetingen?
Je kan natuurlijk ook je borstspieren gaan trainen; dan lijkt het al gauw meer.



Of een fiere houding aannemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:blommit schreef op 21 augustus 2014 @ 15:32:

Je kan natuurlijk ook je borstspieren gaan trainen; dan lijkt het al gauw meer.



Of een fiere houding aannemen.of een push-up bh, of gel-bh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven