Cadeau ter nagedachtenis dierbaar persoon

15-10-2012 14:30 33 berichten
Lieve allemaal,

omdat het al 'zoveel' jaar geleden is, dat mijn vader overleed, wil ik graag een cadeautje geven aan mijn 3 zussen en moeder.



Ik vind het alleen ontzettend moeilijk iets te bedenken.

Ik heb gedacht aan een fotoboek of een bedeltje met foto oid.



Nu vind ik zo'n bedeltje erg leuk, maar die zijn al gauw 60 euro en dan heb je er niks bij. Geen armband of ketting bedoel ik dan. Dus dat is een beetje buiten mijn budget.



Ik wil een kleinigheidje doen, iets moois. Liefst ook iets blijvends.

Ik heb er zo'n 100 euro bij elkaar voor over.



Heeft iemand een ander idee?

Het hoeft niet perse iets te zijn wat ik moet kopen, het mag ook iets creatiefs zijn. Ik maak graag zelf dingen.



Ik ben benieuwd naar jullie reacties,

alvast bedankt voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
Google eens op troost geschenk.
Misschien mooi om samen een boom te planten?
Ik vind een fotoboek wel een goed idee.
Alle reacties Link kopieren
Zijn handtekening ergens op graveren?



Een foto in een mooie lijstje?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.juwelierverto. ... rsonalisatie-op-zijn-best
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.all-incrystal. ... roep.asp?GroepId=2&type=1
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.origineelkadootje.com/leisteenhartgroot.html#
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oh wauw! Wat een hoop ideetjes al. Ik ga alles even bekijken.



Een boom planten hebben we gedaan, in het speciale herdenkingsbos.



Iets met zijn handtekening vind ik ook mooi!

Ik ga alles even bekijken!
Hieronder een hele leuke site waar ze medaillons en schatkistjes verkopen. Prijzen vanaf 18,00 euro voor de medaillons, zilveren ketting bij die ene goedkope juwelier halen (naam even kwijt) en ben je misschien 30,00 p.p. kwijt.

Bij die goedkope juwelier heb ik trouwens laatst ook een medaillon gekocht.



Mooie foto verkleinen en uitprinten op fotopapier.



http://www.schatkistje.com/Medaillons
Op troostgeschenk gezocht, ik zie wel wat leuke dingen. Jammer dat sommige dingen op die site zo met God verweven zijn, dat is niet echt iets dat bij mij past...

Er is op die site een mooi muntje maar dan met een groot kruis erop... Dat past niet echt bij ons en ook niet bij mijn paps.



De linkjes van BGB waren ook leuk, maar wel wat boven mijn prijsklasse.



Ik ga nog even verder neuzen!



Bedankt allemaal!
Met zijn 3tjes 's avonds van die thaise lichtballonen oplaten en nog eens samen proosten op je vader?
Amethist is de steen die bekend staat als helpend bij rouw en verlies. Koop een mooi amethist hangertje (kosten 5-10 euro) aan een zilveren kettinkje? (kun je zo duur maken als je zelf wilt)
quote:waterplant schreef op 15 oktober 2012 @ 15:09:

Met zijn 3tjes 's avonds van die thaise lichtballonen oplaten en nog eens samen proosten op je vader?Heel gevaarlijk, ook als je naar het strand gaat. Echt open plekken heb je in Nederland niet meer......
Oh dat is ook een mooie site, Zonnestraaltje, dank!!



Mijn zussen zijn niet echt kettingdragers, maar misschien een mooie bedelarmband erbij... En dan een medaillon met een foto erin. Leuk!

Thanx!
Paar mooie stenen zoeken of kopen, daar namen op zetten van je gezinsleden (dus ieder een eigen steen), deze stenen geven en samen bij de boom van je vader leggen?
quote:waterplant schreef op 15 oktober 2012 @ 15:09:

Met zijn 3tjes 's avonds van die thaise lichtballonen oplaten en nog eens samen proosten op je vader?Ja! Die heb ik gekocht en dat gaan we doen! We vieren een soort feestje, met familie erbij! Mooi is dat he!
Samen herinneringen maken is het mooiste wat er is en voor altijd.
quote:miladila schreef op 15 oktober 2012 @ 15:12:

Paar mooie stenen zoeken of kopen, daar namen op zetten van je gezinsleden (dus ieder een eigen steen), deze stenen geven en samen bij de boom van je vader leggen?

Ohh, ook leuk zeg! Misschien ook leuk om dat met iedereen te doen, dus alle familie die erbij is!



Ik heb straks ideeën teveel! Haha!

Ik ben alles druk aan het opschrijven.

Fijn dat jullie meedenken, zo kom je toch weer op hele andere dingen, dank!
quote:waterplant schreef op 15 oktober 2012 @ 15:15:

Samen herinneringen maken is het mooiste wat er is en voor altijd.Ja, zeker! Daarom gaan we er ook een soort van feestje van maken met de familie, met het ophalen van herinneringen en al zijn favoriete eten, haha!
Kijk je uit met die ballonnen? Ze zijn in de bebouwde kom een grote oorzaak van dakbranden (rieten daken) en daarbuiten van duinbranden, heibranden en bosbranden..

Ik geloof zelfs dat eht verboden is. Zoek iets veiligs, zodat de dag dat je je vader gedenkt niet overschaduwd kan worden door de gevolgen van een brand(je)....
quote:whopper schreef op 15 oktober 2012 @ 15:26:

Kijk je uit met die ballonnen? Ze zijn in de bebouwde kom een grote oorzaak van dakbranden (rieten daken) en daarbuiten van duinbranden, heibranden en bosbranden..

Ik geloof zelfs dat eht verboden is. Zoek iets veiligs, zodat de dag dat je je vader gedenkt niet overschaduwd kan worden door de gevolgen van een brand(je)....Dank je! Daar ga ik nog even over nadenken inderdaad, had ik dus nog niet gedaan, nadenken of het wel veilig is.... Of gewoon niet doen dan.
Vraag anders even bij de brandweer of het mag, en wat zij adviseren qua plek.

Succes en ik wens je een prachtige gedenkdag!
Dank je wel!

Ga ik doen, goed idee!
Je hebt van die lichtjes die op batterijtjes gaan en dan doe je die erin. Moeten overal te krijgen zijn want het is weer bijna St Maarten. Volgens mij heb ik die dingen ook bij de Action en Blokker gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven