Lijf & Lijn alle pijlers

Gezonder, fitter, strakker

15-07-2014 11:41 559 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een kilo of 10 kwijt en een strakker postuur door middel van gezond eten en sporten. Wie doet er mee?



naamlengtestartstreefhuidig (30/7)afgevallenCoconutt1.6569,458,0 67,7-1,8Ietjefietje1.6570,062,0--Peertje261.8386,076,082,9-3,1Sweetmad.1.7478,170,078,2+0,1Lasvegas1.7680,865,080,0-0,8Zomermeiske1.7874,068,072,9-1,1Papilio1.7070,060,0--Mrs. Nem1.6475,562,070,1-5,4Famke1.7872,768,072,0-0,7Hannief1.8074,568,071,2-3,3Alejandra1.6166,058,065,0-1,0Menn1.6258,055,056,6-1,4Johannaknots1.7784,0---EvaViva1.7778,574,078,5-0,0Skinnylinny1.7885,075,0--Jeetjemina1.7377,472,077,2-0,2Lauwtje871.7068,463,067,8-0,6Lemonade-86,8---Violetje1.6963,058,062,8-0,2DeesjeDam.-----TOTAAL-19,7 KG
Alle reacties Link kopieren
Je wilt samen gaan sporten?
Alle reacties Link kopieren
Ja graag, al heel lang hetzelfde plan maar mis de stok achter de deur.
Alle reacties Link kopieren
Nee, dan zou dit wel bij 'contact' hebben gestaan Anthonius.



Leuk dat je meedoet Rietje! Is het een idee om hier ook dagmenu's te plaatsen?



Hoeveel wil jij kwijt?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik wil graag mee doen.

Ik wil ook 10 kg kwijt en voel me opgeblazen.



Door een zwangerschap en lekker eten en drinken, ben ik te zwaar geworden.
Alle reacties Link kopieren
En dat is drie!
Alle reacties Link kopieren
Ik zal aftrappen. Gisteren ben ik begonnen.



O: overnight oat met speltvlokken, aarbeien, honing, lijnzaad & kokosrasp, 2 koppen koffie met een scheutje melk

T: 2 kiwi's gold

L: salade met komkommer, paprika, gerookte kip, olie-pestodressing

T: 100 gram snackworteltjes

D: volkorenpasta met kip, pesto, rucola en parmezaanse kaas



50 minuten cardio
Hoi,

Ik doe ook mee.

Ik wil 7-8 kilo kwijt.



Sinds 3 weken snoep ik niet meer en sinds vorige week ben ik aan het sporten. Er is nu al 1 kilo af
Alle reacties Link kopieren
Hoi Peertje!
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook mee!

Ik wil 8-10 kilo kwijt die er in de afgelopen 18 maanden bij zijn gekomen!

Ben sinds een maand weer fanatiek aan het sporten (3 keer in de week 1-2 uur) en ik probeer geen ´ongezonde´ dingen te snacken



Ik heb echt een stock achter de deur nodig!!
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je ook meedoet Sweetmadness!



Die stok is echt nodig hè? Ik heb hier eerder in een dieettopic meegeschreven en het helpt echt
Alle reacties Link kopieren
Jammer genoeg wel ja! Zeker in de drukke periodes op werk enzo (wat dan ook de rede is dat ik ben aangekomen)
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren
Ik ga er ook weer aan geloven...kilo of 8 minder zou prettig zijn.

Te lang niet gesport, gewandeld, te lang te veel gegeten en genoten van alles waar je broeken niet prettiger van gaan zitten...grrrr...
Ik wil ook mee doen!

8-10 kilo zou heel leuk zijn.

Sinds m'n BMI net iets boven de 25 is gekomen, heb ik het gevoel dat de knop echt om moet..



Bij mij zijn wijntjes op terrasjes de boosdoener, dus de zomer is altijd het moeilijkst.. Doel is dan ook om iig drastisch te minderen met alcohol, ben gisteren begonnen en vanavond heb ik alweer een etentje..
Ik wil ook meedoen. Ben ruim 5 kilo te zwaar. Daarbij nog in de overgang dus het is heel moeilijk af te vallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom jullie af en toe ook even opzoeken als het mag. Ik wil er eerst zo'n 5 kilo af, en daarna nog 2 of 3 misschien. Het enige 'probleem' is, dat wij aan het proberen zijn om een kindje te krijgen. Ik weet dus niet hoelang ik hier mee doe.

Ik ben gisteren weer begonnen, ruim een uur flink gewandeld (op hoog tempo) en afgewisseld met stukjes hardlopen.

Ook het eten denk ik om. Vanmorgen lekker ontbeten met magere kwark met noten en zaden erdoor. Als lunch een gevulde aspergesoep en crackers met smeerkaas. Ik drink heel veel water.



Ook bij mij is alcohol een echte boosdoener. Komt dat nou net goed uit met een zwangerschap straks haha. Gisteravond ook weer gezellig op het terras een paar biertjes gehad, zo zonde. Ik baalde vanmorgen gelijk alweer. Net weer begonnen haha.

Nouja, ik ga in ieder geval meer bewegen, gezonder eten en minderen met alcohol en straks helemaal stoppen uiteraard!

Ik ken iemand die tijdens haar zwangerschap eerst alleen maar afviel omdat ze gestopt was met drinken. Wie weet gaat dat hier ook op ;).
Erger je niet, verwonder je slechts.
Alle reacties Link kopieren
schrijf hier ook graag mee!

afgelopen tijd veel stil gezeten en dat is te merken aan mijn kleding en figuur. wil eigenlijk 10 kilo kwijt maar ik zet eerst als doel 5 kilo dat is haalbaarder en dan ben ik minder snel gedemotiveerd als het lang duurt. maar uiteindelijke doel is 10 kilo.

stok achter de deur door topic lijkt mij strak plan



mijn valkuilen zijn: gezellige avonden met vrienden = lekkere hapjes, lekkere drankjes

en een rotgevoel eet ik ook vaak weg
Don't waste your time waiting
quote:zomermeiske schreef op 15 juli 2014 @ 13:43:





Ook bij mij is alcohol een echte boosdoener. Komt dat nou net goed uit met een zwangerschap straks haha. Gisteravond ook weer gezellig op het terras een paar biertjes gehad, zo zonde. Ik baalde vanmorgen gelijk alweer. Net weer begonnen haha.

Nouja, ik ga in ieder geval meer bewegen, gezonder eten en minderen met alcohol en straks helemaal stoppen uiteraard!

Ik ken iemand die tijdens haar zwangerschap eerst alleen maar afviel omdat ze gestopt was met drinken. Wie weet gaat dat hier ook op ;).

Haha, dat heb ik ook al wel eens bedacht, gaat voor mij vast wel gelden. Want alcohol en snacks gaat voor mij ook dubbelop. Ik heb helemaal geen zin in bitterballen bij m'n cola light, maar wel bij m'n wijntje..



Verder werk ik onregelmatige diensten, dus kan ook niet echt makkelijk zeggen dat ik alleen in het weekend drink ofzo..
Alle reacties Link kopieren
Dat gaat snel! we zijn al met zijn 10en (als ik goed geteld heb...)



Ik heb vooral moeite met ritme. Ik woon alleen, en ben vrij om te gaan en te doen waar ik zin in heb. Dus als ik om 18h klaar ben ga ik niet altijd meteen naar huis. Soms eet ik dan laat, soms helemaal niet, soms een zak chips.

Elke dinsdag sporten werkt ook niet, omdat er te vaak dingen tussen komen, dus ritme is VER te zoeken...

En daarnaast is het in Parijs zooo makkelijk om in het 1h15 die je hebt een restaurantje te doen met je collega´s...
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook wel graag mee als het mag



Ben 5,5 kg kwijt, nog 9,5 te gaan!
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag meeschrijven. Ik wil een kilo of 7/8 kwijt die er zijn aangekomen na mijn zwangerschap... Ben 1.5 week geleden begonnen en er is nu een halve kilo af.



Gaan we hier ook een tabel bijhouden?



OW ja ik hou van lkkr eten en eet op moeilijke momenten. Verder is dit de eerste keer dat ik het ga proberen! Ik probeer nu 2/3 keer per week te hardlopen om mijn conditie weer op te bouwen.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat we al met zoveel zijn! Een tabel vind ik een goed idee, al moet ik even uitzoeken hoe ik dat gedaan krijg. Nu lunchpauze van mijn werk (met een gezonde maar oh zo heerlijke salade) dus ik ga daar later achteraan.
Alle reacties Link kopieren
Als we dan met tabel doen, posten we dan ook ons gewicht en lengte?



Vanochtend goed begonnen met aardbeien en yoghert, thee.

Daarna heb ik een uur gesport, en herbalife shake genomen.

Tussen de middag op werk, soepje, 2 xactiva, een banaan en een nectarine.

Vanavond ga ik picknicken!



Mijn gewicht vanochtend: 78,1kg

Lengte 1.74m

Streefgewicht 70kg (droom gewicht 68kg)
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren
Kijk uit dat de Cardio niet ten koste gaat van spierweefsel, omdat je lichaam dat makkelijker aanspreekt dan vetreserven.



Het is vaak met sporten, en dan de kracht trainingen, makkelijker om met een keer per week jezelf naar spierpijn te belasten met korte oefeningen je vet om te zetten in spieren. Hierdoor zal je weegschaal gewicht niet snel veranderen, maar je vet hoeveelheid zal wel afnemen omdat je lichaam die gaat aanspreken gedurende het herstel proces (spierpijn periode).



Zo bouw je conditie en een strakker postuur. Alleen het afvallen zit er niet direct bij. Alleen het vet verdwijnt.



En natuurlijk niet voor een bodybuilders training gaan maar juist voor de athletiek conditie training gaan, dan behoud je je figuur tenminste. En normaal blijven eten, gezond enzo. En overbodige snacks zowiezo laten staan.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Hoi,



Een tabel lijkt mij ook wel handig. Weer een extra stok achter de deur.



Zodra de tabel er is, zal ik mijn gegevens doorgeven.



Ik eet nu 6x op een dag, waaronder 5-6 boterhammen. Ik moet zeggen dat mij dit veel heeft geholpen om niet te gaan snaaien. Hopelijk blijft dat zo :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven