Lijf & Lijn alle pijlers

Graag wat hulp

18-09-2014 18:02 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben eigenlijk al mijn hele jeugd bezig met mijn gewicht en met lijnen en gezond eten. Nu ben ik sinds kort weer serieus begonnen en zou graag wat advies willen over mijn eten.

Ik zal hier mijn eetdagboek plaatsen en hoop dat mensen willen reageren op wat ik eet.



Ik ben 20 jaar oud en wil graag 5 a 8 kilo kwijt.



Wat ik vandaag al gegeten heb is het volgende:



O: Afslankeiwit van body en fit shop

T: Vandaag had ik daar geen tijd voor ivm werk normaal doe ik dit wel.

L: gekookt ei + salade met komkommer, tomaat, rode ui, ham en rode kidney bonen.

T: Banaan + time out granenbiscuits chocola

D: 5 opscheplepels bami met groentepakket en gehakt+ 3 eetlepels satesaus.

T: 200 gram magere yoghurt met 1 eetlepel honing.



Ook ga ik zo sporten:

half uur bodystep

half uur core ( buik, benen, billen, rug)

uurtje zumba



Wat kan ik nog verbeteren en wat is er wel al goed.

Alvast bedankt voor het advies!
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang en zwaar ben je?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Wat drink je zoal op een dag? Of drink je alleen water?

Ik zou die granenbischuits (=veel suiker) laten staan en gewoon een volkorenboterham o.i.d. nemen. Verder wat meer fruit misschien? Eet je bewust weinig brood/graanproducten?

Je bent wel goed bezig hoor! Succes!
Alle reacties Link kopieren
5 opscheplepels met bami en gehakt en groenten lijkt me redelijk veel?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Satésaus weglaten en die granenbiscuits vervangen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Stoppen met die eiwitzooi en normaal ontbijten. Granenreep vervangen door fruit. Minder eten savonds en al helemaal geen sate saus, dat is moddervet
Bami, satesaus en gehakt zijn geen dieetvoedsel. Met andere woorden: je wordt daar dik van.



Je moet je nog wat inlezen.
Dit lijkt me echt iets voor jou:

http://www.dietenlijst.nl/dieten/streep_je_slank/
Alle reacties Link kopieren
ik zou ook ander fruit eten ipv een banaan. Ik moest namelijk bijkomen van de dokter en elke dag bananen eten om dat te doen
Ja, en toen ik op streng dieet stond mocht ik ze gewoon hebben en viel 25 kilo af.



Bananen mogen echt wel.
Neeeee, niet wéér de bananen discussie.
Alle reacties Link kopieren
@appelflap007

ik eet bewust minder granen maar heb niet het gevoel dat het ook echt helpt dus zit eraan te denken om weer gewoon volgens de richtlijnen van het voedingscentrum te gaan eten.



@Blommit

Ik ben afhankelijk van wat mijn ouders klaarmaken. Ik woon nog thuis en wij eten elke dag met het gezin. Ik kan dus niet zelf kiezen wat ik eet savonds. Bedankt voor de site, ik zal er eens op gaan kijken.



@jules1980

Er waren alleen bananen in huis en ik heb daarom gekozen voor de banaan, anders was het nog een koekje geworden en dan vond ik dit een betere keuze. Ook vind ik bananen erg lekker dus probeer ze niet te veel te eten maar af en toe vind ik dat het moet kunnen





Ik ben 1.66 en op dit moment weeg ik 70.1 kilo.

Heb dus niet drastisch overgewicht maar vind het voor mezelf prettigere als ik wat kilotjes lichter ben.



Ik drink vaak 2 cappucino en thee en minimaal 2 liter water op een dag.
waarom 2 uur cardio?
Alle reacties Link kopieren
Sport je iedere dag zo lang?
Je zou ook volkorenbrood in de ochtend kunnen eten of havermout in plaats van slechts afslankeiwit.Een banaan is prima.Net als Olivia eet ik er ook een per dag en ben er niet zwaarder door geworden.Granenbiscuits zou ik door een volkorenboterham met beleg zoals kaas (b.v. 30+ kaas),ham of jam vervangen.Verder 2 stuks fruit per dag!Satésaus zou ik proberen te beperken of te

vervangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven