Lijf & Lijn alle pijlers

Help me aan een crashdieet!!

03-05-2012 11:15 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve hemel vanochtend ben ik me kapot geschrokken! Ik wist wel dat ik wat was aangekomen maar dat het ondertussen zo erg is geworden had ik niet echt door. Ben al 2 wkn thuis en doe makkelijke kleren aan oa joggingbroek enz.

Maar omdat ik zo weg moet wilde ik leuke kleren aan doen, maar omg... Ik pas al mijn spijkerbroeken ineens niet meer Allemaal net te strak. Ik ben echt in shock!!! Wie heeft er een goeie crash dieet voor ongeveer 3 tot 5 kilo in korte tijd??
Begin de dag met een Lach :)
Alle reacties Link kopieren
Bgb

Die is wel effectief denk ik!
Het derde wereldland dieet,

Eet alleen maar rijst met melk uit bakjes met je handen. Loop iedere paar dagen 40 kilometer om met een jerrycan water te halen en was jezelf lekker in de sloot om even lekker ziek te worden.



of mss wat gezonder:



Het voedingscentrum dieet

Eet iedere dag precies wat het voedingscentrum je voorschrijft en hanteer daarbij de ondergrens, dus als er staat 5 tot 7 bruine boterhammen per dag neem je er 5. Hiero de link.

http://www.voedingscentru ... mag-ik-per-dag-eten-.aspx

Ergens op die site staat ook hoeveel je per dag moet bewegen.
Alle reacties Link kopieren
Crashdieet is zo achterhaald...ga je spijt van krijgen



Ik fitness op een sportschool en de mede eigenaresse zette zichzelf eenhalf jaar geleden op een dieet van 500 cl p dag



Ik snapte er helemaal niets van maar ok ze viel idd af...logisch want ze at niet ...maar nu zitten de kilos er dus weer dubbel aan he





langzaam afvallen is het beste
Alle reacties Link kopieren
Oriana.. ik ken genoeg mensen die een crashdieet hebben gedaan en nu 5jr later nog prima op gewicht zijn of nog meer zijn afgevallen. Maar die hebben eerst crash dieet gedaan en tegelijkertijd ook hun voedingspatroon en bewegingspatroon aangepast.

Dat men allemaal alles er weer bij aan vreet na een crashdieet is gewoonweg niet waar. Dat ligt geheel aan diegene zijn eigen instelling.
Alle reacties Link kopieren
Buikgriep?
quote:sparood2010 schreef op 03 mei 2012 @ 12:27:

Buikgriep?







Dan weet ik er nog wel 1: zwanger worden. Ik ben nu 10 kilo kwijt sinds oktober.
Alle reacties Link kopieren
ik zou gaan shoppen voor nieuwe leuke kleuren!!

(in een maatje groter dan maar)
Alle reacties Link kopieren
Meedoen aan Expeditie Robinson
Alle reacties Link kopieren
dieten helpen zoieozo niet, sporten en voedingspatroon op een gezonde manier aanpassen wel...
Alle reacties Link kopieren
Haha nou thanks meiden. Zaten een aantal creatieve dieeten/oplossingen tussen... :-/ Het is idd waar dat ik weinig beweeg laatste tijd ivm duizeligheid. Maar buiten dat om ben ik nooit echt een fanatieke sporter geweest. Bleef altijd wel robd zelfde gewicht. Maar ik ben ook heel slecht met dieeten of eetpatroon wijzigen. Ik snoep overigens niet veel hoor. Snap dat overgewicht dan ook niet Ik wilde gewoon zsm van die 3 kilo af want langzaamaan werkt bij mij niet echt. Beetje ongeduldig type geloof ik :-)
Begin de dag met een Lach :)
Alle reacties Link kopieren
als je slecht ben in eetpatronen wijzigen en dieten etc dan gaat het je niet lukken...snap je vraag nu eigenlijk niet meer...
Alle reacties Link kopieren
misschien ben je wel zwanger....als je niet weet hoe waardoor je aan ben gekomen...ik weet dat van mezelf wel hoor...
Alle reacties Link kopieren
quote:beautifullocean schreef op 03 mei 2012 @ 15:37:



Beetje ongeduldig type geloof ik :-)



Beetje dom vooral.

Beste tip - vind ik dan - geeft Oriane.
Waar zit de any-key?
Alle reacties Link kopieren
quote:galadriel schreef op 03 mei 2012 @ 11:32:

Stop met eten, meer crash heb je niet nodig.



Dit lijkt mij de beste oplossing, al dan niet met eraan voorafgaand een lekker voedselvergiftiginkje.



Maar volgens mij is TO stiekem een Trollert die reacties uit wil lokken.
Alle reacties Link kopieren
quote:beautifullocean schreef op 03 mei 2012 @ 15:37:

Haha nou thanks meiden. Zaten een aantal creatieve dieeten/oplossingen tussen... :-/ Het is idd waar dat ik weinig beweeg laatste tijd ivm duizeligheid. Maar buiten dat om ben ik nooit echt een fanatieke sporter geweest. Bleef altijd wel robd zelfde gewicht. Maar ik ben ook heel slecht met dieeten of eetpatroon wijzigen. Ik snoep overigens niet veel hoor. Snap dat overgewicht dan ook niet Ik wilde gewoon zsm van die 3 kilo af want langzaamaan werkt bij mij niet echt. Beetje ongeduldig type geloof ik :-)



Ieder pondje gaat door het mondje. Dus zo kom je er aan.

En je zegt dat langzaamaan bij jou niet werkt, maar dat kun je alleen zeggen als je het geprobeerd hebt. En de resultaten zullen verbluffend zijn. Moet je alleen wel minder snaaien en meer bewegen.

Snel werkt het (ook) bij jou in ieder geval niet.
Alle reacties Link kopieren
Niet crashen (ongezond), je hebt meer om van te houden en ziet er waarschijnlijk ook nog gezelliger uit doordat hele kleine beetje meer.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:beautifullocean schreef op 03 mei 2012 @ 15:37:

Haha nou thanks meiden. Zaten een aantal creatieve dieeten/oplossingen tussen... :-/ Het is idd waar dat ik weinig beweeg laatste tijd ivm duizeligheid. Maar buiten dat om ben ik nooit echt een fanatieke sporter geweest. Bleef altijd wel robd zelfde gewicht. Maar ik ben ook heel slecht met dieeten of eetpatroon wijzigen. Ik snoep overigens niet veel hoor. Snap dat overgewicht dan ook niet Ik wilde gewoon zsm van die 3 kilo af want langzaamaan werkt bij mij niet echt. Beetje ongeduldig type geloof ik :-)Je hebt het over overgewicht maar dat is iets heel anders hoor!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het niet over overgewicht. Maar waarom zou ik moeten trollen of hoe je die bullshit dan ook noemt?? Ik heb serieus ff last van wat meer gewicht dan normaal. Ben niet zwanger nee. Weet me ff geen raad hoe ik er vanaf moet. Nooit een dieet echt lang vol kunnen houden. Dus dacht als ik dan zo'n korte 2 weken dieet ofzo doe en snel 3 kilo afval ga ik daarna wel opletten wat ik eet. Als ik maar weer een aantal broeken pas hoef ik niet te shoppen. Maar wordt er nu zo moedeloos van. Want ik begin dan in de ochtend enthousiast en in de loop van de dag denk ik dit gaat niet lukken ik begin morgen wel ofzo. Misschien is het de motivatie. Dus als ik na 2 dgn een beetje resultaat zie hou ik het ws wel vol. Door dit heb ik ook ontzettend veel bewondering voor mensen die echt veel zwaarder wegen en toch hun doel bereiken. Petje af voor hun.

Ps voor de rest snap ik al die onzinnige reacties niet van buikgriep en bla bla bla tsssss net alsof dat zo'n pretje is? Heb ik wel eens gehad hoor. Niet lollig!
Begin de dag met een Lach :)
Alle reacties Link kopieren
quote:beautifullocean schreef op 03 mei 2012 @ 15:37:

Haha nou thanks meiden. Zaten een aantal creatieve dieeten/oplossingen tussen... :-/ Het is idd waar dat ik weinig beweeg laatste tijd ivm duizeligheid. Maar buiten dat om ben ik nooit echt een fanatieke sporter geweest. Bleef altijd wel robd zelfde gewicht. Maar ik ben ook heel slecht met dieeten of eetpatroon wijzigen. Ik snoep overigens niet veel hoor. Snap dat overgewicht dan ook niet Ik wilde gewoon zsm van die 3 kilo af want langzaamaan werkt bij mij niet echt. Beetje ongeduldig type geloof ik :-)Nou moet je niet jokken he!
Alle reacties Link kopieren
Jokken???
Begin de dag met een Lach :)
Alle reacties Link kopieren
Als het je niet lukt om langzaam af te vallen en dit vol te houden, ga je mij niet vertellen dat je dan na een crashdieet wel de kilo's eraf kunt houden. Dan heb je gewoon geen zelfdiscipline en na een crashdieet gaat je lichaam alles vasthouden, waardoor je weer aankomt. Zelfs als je daarna niet overdreven veel eet. Bewegen doe je ook al niet genoeg, dus zie ik het nu al als een mislukte poging. Probeer eens wat aan je instelling te doen en gewoon op een gezonde manier die 3 kilo eraf te krijgen en te houden.
Als je echt in een paar weken tijd zoveel aangekomen bent zou je wel heel veel meer kcal gegeten moeten hebben.



1 Kilo vet betekend 9000 kcal extra die je dus naast wat je normaal eet en drinkt.

Lijkt jou dit realistisch?
quote:sparood2010 schreef op 03 mei 2012 @ 12:27:

Buikgriep?



Jahaa,daar ben ik nu bijna van hersteld,in 3 dagen anderhalve kilo

kwijt,een echte aanrader dus!!!
Alle reacties Link kopieren
@ Luni

Oh dat! Pffff wat een mierennaaierij zeg! Je snapt toch wat ik bedoel? Trouwens voor mij is het idd over mijn normale gewicht wat ik altijd weeg. Zo zou je het ook kunnen opvatten het overgewicht.
Begin de dag met een Lach :)
beautifullocean,dat daar net van mij was als grapje bedoeld en verder

niets hoor,dus niet te serieus nemen!



Om ff op je vraag in te gaan:Natuurlijk moet je geen crashdiet gaan

volgen.Je lichaam slaat dan op hol,je stoffwisseling gaat trager en als

je weer normaal gaat eten dan kom je meer aan als die kilos die je

kwijt bent geraakt.Ik weet verder ook niet wat je weegt en hoe lang je

bent.Maar als je gewoon gezond eet met veel groente,fruit,volkorenproducten,magere+halfvolle producten,genoeg

water drinkt,dan moet het lukken.Liever een halve tot een kilo per week dan ineens 3,langzaam maar duurzaam.Zoek een sport die je

leuk vind of zorg op een andere manier voor beweging!En af en toe

met mate iets lekkers,zoals b.v. in het weekend,moet kunnen.Dus ik

zou mezelf dan ook niet alles ontzeggen.Succes ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven