Lijf & Lijn alle pijlers

In recordtempo 3 kg aangekomen, op zich geen probleem maar

22-08-2014 09:48 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
over 3 weken trouwt mijn zusje en de jurk die ik een maand geleden kocht gaat niet meer dicht

Zonder mijn eet- of beweegpatroon te veranderen ben ik ineens 3 kg zwaarder. Volgens mij is dit voor het grootste deel vocht maar toch pas ik niet meer in die jurk en ik heb momenteel niet de middelen om een nieuwe te kopen. Hormonaal kan het niet zijn want ik menstrueer al jaren niet meer. Hoe zit dat met vocht vasthouden? Kan het zijn dat die kilo's er gewoon weer af gaan binnen de 3 weken?

Ik wil niet zeuren want 3kg is helemaal niet veel, dat weet ik ook wel en mijn gewicht is ook nu nog ok maar die jurk ...
Dat wordt dan veel asperges en selderij eten, dat werkt vochtafdrijvend.

En zout laten staan.
Alle reacties Link kopieren
Heb je niet anders gegeten/gedaan? Misschien door de vakantie? Je zou een beetje op kunnen letten, dan is het er waarschijnlijk zo weer af en past de jurk weer.
Zwanger?



Misschien even in koolhydraten (brood, pasta, rijst, snoep, koek, chips etc) minderen, veel groente eten, veel water drinken, en sporten (of elke dag een half uur - uur flink wandelen), moet goedkomen in 3 weken!



En anders even naar de HEMA voor een corrigerend onderbroekje of hemdje.
Alle reacties Link kopieren
Kilo in de week afvallen, moet kunnen!

+ idd corrigerend ondergoed

(en ik zou een reservejurkje achter de hand houden)
1 kilo afvallen van de week en corrigerende slip. Of jurkje laten hangen en wijder jurkje kopen.



Als het vocht is kan het ook zo weer weg zijn hoor! Na de vakantie was ik opeens ook 2 kilo zwaarder. Drie dagen thuis en het was er weer af, zonder iets te doen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben niet op reis geweest, geen geld! En zwanger ben ik zeker ook niet
Tjeetje! Wat ga je nu doen, een nieuwe jurk kopen of spoedlijnen?
Heb je zo'n hekel aan je figuur dat je je gewicht niet dagelijks even hebt gecheckt? Of is je gewicht gewoonlijk stabiel?
Ik had elke dag even in die jurk voor de spiegel lopen paraderen.
Gewoon een sapvastenkuur doen 10 dagen.
Alle reacties Link kopieren
quote:blommit schreef op 22 augustus 2014 @ 11:47:

Heb je zo'n hekel aan je figuur dat je je gewicht niet dagelijks even hebt gecheckt? Of is je gewicht gewoonlijk stabiel?Iedere dag op de weegschaal gaan staan komt behoorlijk obsessief over.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Jurk op marktplaats zetten en van dat geld een nieuwe kopen?
Alle reacties Link kopieren
quote:blommit schreef op 22 augustus 2014 @ 11:47:

Heb je zo'n hekel aan je figuur dat je je gewicht niet dagelijks even hebt gecheckt? Of is je gewicht gewoonlijk stabiel?Ik heb geen hekel aan mijn figuur en ik ben er ook niet obsessief mee bezig (elke dag op de weegschaal???). Mijn gewicht is normaal gezien stabiel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven