Lijf & Lijn alle pijlers

Insanity Workout van Shaun T, wie ook?

17-03-2013 22:54 99 berichten
Ik ontdekte vandaag deze video's en ben vandaag meteen begonnen met de fittest. Het programma lijkt me wel wat! Het schijnt wel loodzwaar te zijn.



Iemand anders hier ook mee bezig?
er is al een topic
Wil geen partypooper zijn maar er is al een lopend topic over Insanity.
Ah top, had ik niet gezien!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa! Ik heb hem binnen, en start morgen. Gelijk met een vriendin zodat we hetzelfde schema houden. Heb je spierpijn?
Ik heb net de fittest gedaan en voel mijn spieren wel, maar ik vermoed dat ik daarvan geen spierpijn ga krijgen. Ben erg benieuwd naar de 1e workout morgen!



Ben benieuwd hoe je het er vanaf brengt bij de fittest
verder gaan in het bestaande topic? wel zo overzichtelijk
Alle reacties Link kopieren
Stuk.

Op een lekkere manier.
Ja! Het is een uitdaging en ik vind het heerlijk. Ik hoef niet af te vallen of iets dergelijks maar wil wel graag sterker en fitter worden. In het hardlopen zie ik even geen uitdaging op het moment na het lopen van 2 marathons, en krachttraining vind ik gewoon niet leuk.

Dit is eigenlijk precies wat ik zoek. Lekker zweten en grenzen verleggen en na de training écht het gevoel hebben dat je iets hebt gedaan.



Ik heb vandaag les 1 gedaan en het cardio gedeelte ging goed, kon ik helemaal meedoen (weliswaar iets langzamer dan die mensen in de video). Op het moment dat ze dan gaan opdrukken en planken enzo krijg ik het wel iets zwaarder, daar ben ik nooit goed in geweest.

ben benieuwd hoe jullie dat gaan ervaren! Ga je morgen les 1 doen?
Alle reacties Link kopieren
Ja. Ik denk niet zo goed als jij hoor!

Zo fit ben ik niet. Maar t is wel leuk. Mn spieren tintelen, mn hoofd is fris.

Dat meisje is goed! M'n doel is haar verslaan

(Lukt me toch niet)
Nee, je kan jezelf niet vergelijken met die mensen in de video. Dat zijn supergetrainde gasten, waarschijnlijk sportinstructeurs enzo. Ze doen alsof ze stuk gaan en moeten stoppen, maar volgens mij is dat allemaal geacteerd.

Ben benieuwd hoe je het gaat vinden, ik vond het 2e gedeelte (opdrukken enzo) echt loodzwaar en daar heb ik dus ook veel moeten skippen helaas.
Alle reacties Link kopieren
Hier iemand die overweegt te beginnen.

Overweeg de dvd's goedkoop via marktplaats aan te schaffen. iemand hier ervaring mee? (betrouwbare aanbieder)

Ik vind de youtube filmpjes (ondanks commercieel van aard natuurlijk) ook wel motiverend! De fotos'vande mensen before and after.....
Je kan ze gewoon downloaden hoor, trifolium, heb ik ook gedaan. Ik heb hem via spotnet, kost 7 euro per maand geloof ik en dan kan je alles downloaden wat je wil.
Alle reacties Link kopieren
Zou zomaar kunnen, dat t geacteerd is! En ik krijg nog medelijden met die Chris, omdat hij steeds verslagen werd...



Ik ben ook benieuwd. Wel zin in.
Haha... aan zijn wasbordje te zien is hij echt geen loser
Alle reacties Link kopieren
Trifolium, je kan ze downloaden. Vriendin heeft dat voor mij gedaan. Volgens mij doen die MP verkopers dat ook, en branden het dan op dvd.
Ik heb de 30-days shred er ook vanaf gehaald, heb er over gedacht om die te gaan doen. Maar lijkt me een stuk saaier, dat ga ik nooit volhouden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bilspierpijn.

Dat loopt raar! Naja, vanavond les 1, ben benieuwd. Vriendin gaat straks al, dus zal t zo ook van haar horen.
Ik voelde het ook wel een beetje na die fittest, maar na gisteren voel ik weer een heleboel spieren die ik normaal blijkbaar niet aan het werk zet Lekker gevoel!



Ik heb net cardio power & resistance gedaan. Was zwaar, maar het viel me eigenlijk nog mee. Vond het gisteren zwaarder. En nu ben ik gedoucht en voel ik me echt heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Je kan de Insanity dvd's bestellen via torrentz.com, heb ik ook gedaan. Ik ben van plan volgende week maandag te beginnen :D Het lijkt mij een super goede workout ;)
na 2 mislukte pogingen via torrent heb ik ze wel via MP gekocht, voor 5 euro. Zelfde dag nog verzonden. Maar ik weet natuurlijk niet of ze allemaal betrouwbaar zijn.





maar.. nu zijn er 2 topics. Ist niet handiger om in 1 verder te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,



Ik ben gister ermee begonnen. Voelt echt super goed, over al spierpijn nu . Ik kan echt de helft nog niet van wat ze op die dvd doen maar het begin is er in ieder geval. Ben heel benieuwd hoe jullie het vinden en of jullie ook verschil gaan zien. Heb gisteren wat ook foto's van mezelf genomen, lijkt me leuk als ik die straks naast elkaar kan leggen en het verschil kan laten zien!
Goed zo Lies. Ik ben ook erg benieuwd of je verschil gaat zien. Ik doe het zelf niet om af te vallen, maar wil wel graag sterker worden. Ik voel me nu al super en ik ben pas sinds zondag bezig!

Ik krijg wel enorme honger van die workouts, ik snap nu waarom je 5 maaltijden per dag moet eten. En ik heb ook spierpijn, vooral in mijn kuiten. Auw auw..
Zijn jullie al begonnen? Of inmiddels al weer afgehaakt?



Ik heb net Pure Cardio achter de rug. Ik zag er heel erg tegenop, maar het viel me reuze mee. Vooral tijdens de warming-up merk ik dat de oefeningen nu al steeds beter gaan en dat ik ze steeds sneller kan doen. Pure Cardio is wel pittig, maar goed te doen. Morgen is alweer mijn laatste les van week 1..!



Ik vind het programma trouwens niet geschikt voor mensen die nooit hebben gesport. Je moet toch wel enigszins een (goede) basisconditie hebben en al redelijk sterk zijn. Dat vind ik wel misleidend (ach ja, reclames zijn natuurlijk altijd misleidend), ze doen alsof iedereen mee kan doen maar dat lijkt me voor ongetrainde sporters echt onverstandig.
De rest is inmiddels afgehaakt?



Ik ben vandaag begonnen aan week 2 en merk dat ik sterker aan het worden ben. Vooral het opdrukken gaat steeds beter en kan ik steeds langer volhouden. Ik heb nu geen spierpijn meer, maar voel na afloop van de training wel dat ik iets gedaan heb, op een positieve manier.

We gaan gewoon vrolijk verder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven