Lijf & Lijn alle pijlers

Kayla Itsines - Bikini Body in 12 weken

28-07-2014 18:02 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is een hele hype, de 12-week-bikini body volgens het programma van Kayla Itsines. Op Facebook en Instagram zie je plaatjes voorbij komen van meiden die in hun bikini poseren voor dat ze het programma starten en ná 3 maanden dus.

Doet iemand mee ? Is het goed te doen, en vooral, zijn de resultaten echt de moeite waard ?

Ik heb weinig verstand van fitness, maar het programma lijkt me wel simpel en realistisch te volgen...



Alle reacties Link kopieren
Over 12 weken is de zomer alweer voorbij joh, lekker laten gaan die hype.
Alle reacties Link kopieren
Als je geen 90 kilo weegt en maar een kilo of 5 overgewicht hebt misschien.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Er zitten meiden tussen die bij de 'voor' foto's er al super uitzien
Alle reacties Link kopieren
Leuk die foto's, maar je weet niet wat ze hebben gegeten. Wie weet hebben ze 3 maanden op eiwitshakes en groenten geleefd ;)



Koop een corrigerend broekje, ga trainen en sporten en volgend jaar heb je een bikini body
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Na 3 maanden gezond eten en flink sporten zijn de resultaten ook wel haalbaar zonder zo'n boek toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel meedoen, maar vind het bizar veel geld voor wat oefeningen op een blaadje!
Alle reacties Link kopieren
Leuke reacties ! Ja, 70 AUSD voor een boekje... vind het ook veel.

Ik ben gewoon op zoek naar een programma waar ik precies weet wat ik op welke dag moet doen, zo kan ik volgens het plannetje gewoon trainen, als ik op mijn eigen motivatie moet vertrouwen kom ik namelijk niet ver

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven