Lijf & Lijn alle pijlers

Mijn vaginale afscheiding ruikt naar ontlasting...

23-07-2014 18:45 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat dit enorm raar klinkt maar het ruikt echt enorm sterk naar ontlasting, vooral wanneer ik ongesteld ben... Moet ik naar de huisarts hiermee? Ik vind dat altijd zo awkward... Weet iemand wat het kan zijn? Er komt trouwens geen ontlasting uit mijn vagina, het ruikt er alleen naar. En ik veeg van voren naar achteren
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het wel doen.



Ik kan me best voorstellen dat dit ongemakkelijk voelt maar de huisarts heeft al zoveel gezien en meegemaakt. Die kijkt hier niet van op.
Ik zou maar even langs de huisarts gaan...

Voor jou is het misschien awkward, voor hem ben je echt niet de eerste en zeker niet de laatste!
Er kan een gaatje tussen je vagina en endeldarm zitten. Naar de huisarts..
Alle reacties Link kopieren
Wat lastig. Ik zou eventjes de assistente bellen. Door de telefoon hoef je in elk geval niet je broek uit te trekken ;) Als je geen SOA kunt hebben, is het misschien wel een bacteriële infectie. De assistente kan soms door de telefoon al (na eventjes overleggen met de dokter) een kuurtje voorschrijven. Als dat niet helpt, dan moet je vaak langskomen.



Als ze meteen zeggen dat je langs moet komen, kun je dan altijd nog kiezen om het niet te doen. Maar stank is niet goed, dus ik zou er wel even achteraan gaan. (En op een gegeven moment zul je toch wel een keer bloot moeten voor een arts, maar zo'n eerste keer is heeel erg spannend, er vanuitgaande dat je dit niet eerder hebt hoeven doen. Maar gun je eigen gezondheid het beste; zo'n dokter heeft veel meer gezien.).
Alle reacties Link kopieren
Hup, naar de huisarts. Hij/ zij heeft wel gekkere dingen gezien.
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Oke bedankt

Werkt een vaginale douche ook?
Alle reacties Link kopieren
Vaginale douches zijn wel het domste wat je kunt doen. Geven een misplaatst gevoel van frisheid en helpen de natuurlijke flora en fauna daar beneden om zeep.



Verder eens met de rest: contact met de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Nee, vaginale douche werkt averechts.



Hup naar de huisarts!
Been there, done that, got the T-shirt.
Lactacyd, liever niet...
Alle reacties Link kopieren
Naar de huisarts......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Fistel?! Iig naar de huisarts
Alle reacties Link kopieren
Vaginale ongemakken staan in de top 3 vrouwenproblemen. Voor de huisarts de gewoonste zaak dus.



En ga alsjeblieft niet klooien met vaginale douches en zepen.

Die fout heb ik ook gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Uhm ik heb dit ook weleens gehad en bij mij ligt dit aan hetwasmiddel. Kan ook een schimmeltje zijn, canesten haal je tegenwoordig gewoon bij de drogist.
Alle reacties Link kopieren
Maar dat weet ze niet zeker, dus ik zou echt even langs de huisarts gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik herinner me op dit forum iemand die echt ontlasting uit haar vagina zag komen. Dat bleek een fistel. Ik zou het op zijn minst even laten nakijken ts.
Ben je al eens bevallen?



Eens met de rest, naar de huisarts. Succes!
Gewoon even naar de huisarts. Artsen kijken niet snel ergens van op en anders hebben ze als het goed is geleerd hoe onopvallend terug te keren in professionele modus



Stank is niet goed dus daar moet je iets mee doen.
Alle reacties Link kopieren
Even naar de huisarts, het zou - zoals eerder - genoemd, een fistel kunnen zijn. Dan heeft je lichaam zelf een doorgang gemaakt tussen je darm en je vagina.



Hoe is je afscheiding verder?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven