Lijf & Lijn alle pijlers

Na vakantie sneller in shape?

16-09-2014 12:02 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Ik ben net weer terug van een heerlijke vakantie. Ik heb voor de tijd veel gesport, met name body pump en gezond gegeten en heb gemerkt dat mijn lichaam toch wel strakker was geworden en ook wel wat was afgevallen.

Alleen in mijn vakantie toch wel lekker genoten van het eten daar en ben heb wel gemerkt dat mijn broeken weer wat strakker zaten en dat mijn buik ook niet meer zo strakjes meer is zoals het was ;)

Nu ben ik sinds gister weer begonnen zoals ik voorheen deed met gezond eten en bewegen/sporten. Wat ik me nu afvroeg, zal mijn lichaam het weer sneller oppakken dan voordat ik begon met sporten/pump? Kan ik nu wat sneller weer in shape komen dan voor mijn vakantie of gaat dit net zo lang weer duren als voor mijn vakantie?
Alle reacties Link kopieren
Geen zorgen. Je zal het veel sneller weer oppakken.
A smile a day keeps the doctor away
Alle reacties Link kopieren
Je spieren vergeten de bewegingen niet zo snel, en het is goed mogelijk dat het voor een groot deel alleen maar water is, zeker als je met een vliegtuig gegaan bent of verder weg met de auto.



Ben trouwens net terug van een korte vakantie. Bij terugkomst hetzelfde gewicht op de weegschaal, een dag later een heleboel minder Nee, ik wou niet meer afvallen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven