Lijf & Lijn alle pijlers

Old skool saturday morning run!

25-10-2014 09:51 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag voor het eerst sinds veel te lang weer eens het weekend begonnen met hardlopen! Gewoon, zonder runkeeper, zonder ipod. De vogeltjes maken muziek genoeg om 8 uur liep ik al buiten. Heerlijk was het!!!

Op afstandmeten.nl na afloop ff gecheckt en ik heb een kleine 10 km gelopen in ongeveer een uurtje. Lekker bezig dus!

Allerbelangrijkste, ik heb heerlijk gelopen, had gewoon lol en was vreselijk trots op mijzelf hahahahaa.

Wie heeft het sporten er ook al op zitten voor vandaag?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Dat kan ik dus gewoon niet, in de ochtend sporten. Vind het er altijd zo leuk uitzien, van die mensen die vroeg opstaan om te gaan hardlopen, nog voordat de drukte is begonnen.



Dus nee, morgenmiddag waarschijnlijk weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik was geheel onvrijwillig om 7 uur klaarwakker Dus kon ik wel gaan wachten op mn lesjes van 11 en 12 uur of lekker vroeg klaar en de rest van de dag voor mijzelf ;)
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Ben net terug van een rondje loslopen. Slechts 5km in een rustig tempo. Maar morgen mag ik 42,195km. Dus vandaag de taak om wel een beetje in beweging te blijven maar zo weinig mogelijk te doen.

Maar goed zeg na zo'n lange tijd gelijk 10km.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nu beginnen. Dat zeg ik dus al een half uur...



Ik sport altijd in de voormiddag, 's avonds heb ik er geen energie meer voor.



Fijn dat het hardlopen zo deugd gedaan heeft.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:baukje schreef op 25 oktober 2014 @ 10:36:

Ben net terug van een rondje loslopen. Slechts 5km in een rustig tempo. Maar morgen mag ik 42,195km. Dus vandaag de taak om wel een beetje in beweging te blijven maar zo weinig mogelijk te doen.

Maar goed zeg na zo'n lange tijd gelijk 10km.

Succes morgen!!

Ja, viel mij ook mee! Eind september voor het laatst een klein rondje en dat was meer bootcamp-achtig, met burpees en push ups etc.

Ik sport wel veel hoor, alleen lang niet meer 'echt' gelopen. Wel tijdens de HIIT lessen vaak (meerdere) 300 meters sprints, dat je ongemerkt in een week toch wel een paar km in de benen hebt.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 25 oktober 2014 @ 10:38:

Ik ga nu beginnen. Dat zeg ik dus al een half uur...



Ik sport altijd in de voormiddag, 's avonds heb ik er geen energie meer voor.



Fijn dat het hardlopen zo deugd gedaan heeft.En? Ben je al onderweg? ;)
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 25 oktober 2014 @ 10:46:

[...]



Succes morgen!!

Ja, viel mij ook mee! Eind september voor het laatst een klein rondje en dat was meer bootcamp-achtig, met burpees en push ups etc.

Ik sport wel veel hoor, alleen lang niet meer 'echt' gelopen. Wel tijdens de HIIT lessen vaak (meerdere) 300 meters sprints, dat je ongemerkt in een week toch wel een paar km in de benen hebt.

Dank je wel.

De combinatie van goede conditie door andere sporten en in feite regelmatig interval training (de 300m sprintjes) hebben trainings technisch gezien misschien wel meer effect dan enkel een of twee keer per week een duurloopje. Dus dat verklaart wel dat je die 10km gewoon nog in de benen hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 25 oktober 2014 @ 10:46:

[...]



En? Ben je al onderweg? ;)Ja zeker, ik ben bijna een uurtje bezig. KT upper body, gewichten verhoogd vandaag, dat voel je.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Succes morgen Baukje en geniet ervan! Ben benieuwd naar je resultaat, maar dat lees ik vast wel in het hardlopen topic. Leuk om zo af en toe daar mee te lezen.



Ik ben net terug, 4,5 km gelopen in 30 minuten.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 25 oktober 2014 @ 11:41:

[...]



Ja zeker, ik ben bijna een uurtje bezig. KT upper body, gewichten verhoogd vandaag, dat voel je. Lekker!!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Goedzo Groenejas!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven