Tjonge jonge. Vandaag 4x8 gelopen. Ik heb het echt bijna opgegeven. Ik was al vlak bij huis en dacht: 'ik ren gewoon rechtdoor en ga niet meer afslaan, bekijk het maar!' Maar juist op dat moment zei Evy: 'volhouden he?'. Met het schaamrood op de kaken ben ik toch maar afgeslagen! Haha, dat was wel erg! Maar, ik heb het dus volgehouden!
Maar, madam had wederom een fijne mededeling: de volgende les gaan we aan het eind zelfs 12 minuten lopen....

Kom op zeg! Dit gaat wel snel omhoog hoor! Ik zal zo eens even in het schema neuzen om te kijken wat er aan die 12 vooraf gaat. Normaal kijk ik niet en laat ik het maar gewoon over mee heen komen, maar oooooh!
Vandaag wel gewoon binnen 3 minuten na het zitten gaan al stijve kuiten, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt! Heb al even bij manlief geklaagd dat ik inmiddels toch wel een sportvrouw ben en ik daarom een prive-masseur nodig heb. Nou mag hij kiezen: of hij mag het doen, of ik kies er zelf eentje... (en reken er maar op dat hij dan lekker is...

hahaha).
Nou goed, voor mij nog 1 les, dan zit week 7 (!) er al op. Nog twee weken te gaan.
Ik heb trouwens deel 2 (5-10km) ook al op de pc, maar daar moet ik toch nog even over nadenken. Ik heb wel gezien dat er in september een loop is in Dordrecht, waarbij je pas op 18 september hoeft in te schrijven. Dan kun je 5 of 10 km lopen. Ik denk dat ik het gewoon lekker afwacht en dan dus in september of 5 of 10 km ga lopen. Zal voor mij de eerste keer zijn dat ik aan een loop meedoe!