Lijf & Lijn alle pijlers

Tweede teen dat langer is...

22-06-2008 17:49 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Dit is voor mij best vervelend om dit onderwerp aan te kaarten. Maar ik zit er erg mee, en ik hoop op serieuze reacties.

Er is een bepaald lichaamsdeel wat ik ontzettend lelijk vind.

En dat is nl dat mijn tweede teen langer is dan mijn 'grote teen'.

Ik heb een keer gelezen, dat iemand een operatie daarvoor heeft ondergaan. Om een teenkootje te verwijderen.

Ik twijfelde heel erg of ik het moest doen, omdat ik ook van iemand heb gehoord, dat ze daarna veel last had van die teen.

Dus vandaar dat ik deze oproep plaats, in de hoop dat iemand hier ervaring mee heeft, of iemand ken die dit heeft ondergaan.

En mij hier wat meer over kan vertellen.

Alvast bedankt!



Groetjes, Destiny4
Alle reacties Link kopieren
een teenkootje verliezen is erger dan een vingerkootje. ivm balans...

ik zie niet in, ook al is het persoonlijk voor iedereen waar ie mee zit, waarom je zon big deal maakt over een teen
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet hoe je tot nu toe hebt kunnen leven met zo'n vreselijke misvorming. Liever gisteren eraf dan vandaag, dat kootje.
Alle reacties Link kopieren
Meen je dat nou serieus? Mijn tweede teen is ook langer dan mijn grote teen, en ik heb daar nog nooit iets van gevonden. Zo'n operatie lijkt me knap pijnlijk, je zult daarna nog even moeite hebben met lopen, allemaal behoorlijk veel moeite en ellende voor iets zo onbenulligs als een langere tweede teen.
.
Alle reacties Link kopieren
Duhuuuh dames, dit is gewoon een grappige forummer die even een nieuwe nick heeft aangemaakt om iedereen anoniem op de kast te jagen met een achterlijke vraag.
Alle reacties Link kopieren
Een deel van je teen amputeren? wtf?

Hoe lang is die teen dan? heb je last met schoenen dragen?

Als je er in het dagelijks leven echt last van hebt, is een ingreep (waarbij je de voors en tegens tegen elkaar afweegt) wellicht te overwegen,

Aangezien tenen een grote functie hebben bij het lopen, is de kans op complicaties voor mijn gevoel groot,



Als het alleen om het uiterlijk gaat, gaat mij deze ingreep echt te ver, terwijl ik zelf toch wel wat voor het uiterlijk vertoon heb ondergaan,

Huh, nee, dit is echt crossing a BIG border!

(net als een rib verwijderen voor een slankere taille)
Trolllllll
Alle reacties Link kopieren
haha...het is maar waar je mee kan zitten. Ik heb het ook en ben het met Mariannanas eens, heb er ook nog nooit wat van gevonden. Ben uitermate tevreden over mijn voeten. Zonde van je geld en je energie zo'n operatie, en aangezien je tenen ook zenuwuiteinden bevatten ook bijzonder pijnlijk lijkt me. Nee hoor, als dat je enige probleem is zou ik het maar koesteren.
Alle reacties Link kopieren
elev schreef op 22 juni 2008 @ 17:56:

Duhuuuh dames, dit is gewoon een grappige forummer die even een nieuwe nick heeft aangemaakt om iedereen anoniem op de kast te jagen met een achterlijke vraag.




Ik ga niet op de kast zitten met andermans tenen!

Ik heb een extreem hoge wreef, dat is al erg genoeg X-D
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
Alleen al die fantoompijnen elke keer als je je missende kootje stoot....
bij heel veel mensen is de tweede teen langer dan de eerste.

Ik heb dat ook en ik heb er verder geen problemen mee.

ik zou ook niet snel tot operatie overgaan want dan krijg je aleen maar meer voetproblemen.

je stand van je voet kan veranderen of je kunt een infectie krijgen of de aanmaak van veel litekenweefsel.

de teede teenkootje is het langst en smalste kootje van alle tenen dus eigelijk is het heel normaal.

heb jij een operatie over om eventuele voetproblemen te krijgen?

ik zou er heel goed over nadenken voordat je over gaat tot zo iets drastisch.
Alle reacties Link kopieren
Heet dit niet een Griekse voet?
Alle reacties Link kopieren
Antonio schreef op 22 juni 2008 @ 18:00:

Heet dit niet een Griekse voet?
nee Toon, dat is een teen in je reet ;-)
MysticAngel schreef op 22 juni 2008 @ 18:02:

[...]





nee Toon, dat is een teen in je reet ;-)
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
MysticAngel schreef op 22 juni 2008 @ 17:59:



Ik ga niet op de kast zitten met andermans tenen!

Ik heb een extreem hoge wreef, dat is al erg genoeg X-D
Echt? Wat enorm rot voor je!! Heb je wel eens overwogen om dat te laten opereren? Zeker als je bijvoorbeeld op zoek bent naar een partner kan een lagere wreef je kansen aanzienlijk verbeteren. Ook bij sollicitaties trouwens. Om nog maar te zwijgen over hoeveel mensen je op straat nakijken als je zo'n hoge wreef hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ohashi vertelt in zijn boek "wat het lichaam je zegt" dat een lange tweede teen aangeeft dat de bezitter een sterke maag en maagmeridiaan heeft. Mensen met een lange tweede teen hebben doorgaans een grote eetlust, waardoor ze te zwaar worden en uiteindelijk last kunnen krijgen van jicht of artritis.



Vertel, heb je inderdaad grote trek?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog iemand waarbij de beide tweede tenen langer zijn dan mijn grote tenen. Zelfs mijn derde teen is (iets) langer dan mijn grote teen, maar wel weer korter dan mijn tweede teen.



Het is vooral lastig wanneer je van die teensokken (net als handschoenen zeg maar) wilt kopen, want die passen dan natuurlijk nooit X-D
Alle reacties Link kopieren
elev schreef op 22 juni 2008 @ 18:03:

[...]





Echt? Wat enorm rot voor je!! Heb je wel eens overwogen om dat te laten opereren? Zeker als je bijvoorbeeld op zoek bent naar een partner kan een lagere wreef je kansen aanzienlijk verbeteren. Ook bij sollicitaties trouwens. Om nog maar te zwijgen over hoeveel mensen je op straat nakijken als je zo'n hoge wreef hebt.




Kind, hou op schei uit, slapeloze nachten heb ik ervan gehad, en maar nachtmerries hebben over mijn kleine horrelvoetjes,

Nou schijnt dat na operatie van de extreme wreef het platvoet syndroom op de loer ligt, dus twijfel ik nog tussen een fijn voetenuiterlijk en een slepende tred.
Alle reacties Link kopieren
Ikbenelfje schreef op 22 juni 2008 @ 19:55:



Het is vooral lastig wanneer je van die teensokken (net als handschoenen zeg maar) wilt kopen, want die passen dan natuurlijk nooit X-D
Sjow zeg, dat zou echt een gemis zijn in mijn leven, geen teensokken!!! :-P
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weleens gehoord dat mensen waarvan hun tweede teen langer is dan hun grote teen eigenwijs zouden zijn. Ik ben benieuwd of mensen die herkennen. Bij mij klopt het nl. wel.
Alle reacties Link kopieren
Bij alle beelden van Jezus aan het kruis zijn de tweede tenen ook langer. En inderdaad Antonio, bij beelden van Griekse goden ook, dus je bevindt je in goed gezelschap, Destiny.
Alle reacties Link kopieren
Mijn beide 2e tenen zijn langer, en bij de ene 2e teen moest een half kootje uit omdat ik last kreeg bij t lopen.



Op de operatie tafel maadags vroeg ik nog van wanneer kan ik weer boodschappen doen? Antw: oh as zaterdag wel weer.



Mooi niet dus, na 2 weken kon ik mn voet pas weer lager krijgen dan mn hart anders klopte het als een gek, na 4 weken kon ik met hulp weer eens boodschappen halen.

Ons kinds is uiteindelijk 6 weken bij de oppas geweest voor hele dagen, de eerste 4 weken moest mijn man 5 x per dag thuiskomen om me op de wc te zetten.

Dat dus nooit weer, ook niet nu ik mij 3e teen voel als ik loop, wat een drame zeg.
Waarschijnlijk heeft TO ooit van een Fransman gehoord dat jaloerse vrouwen te herkennen zijn aan een langere tweede teen. Tsja, dan maak je in deze moderne tijden natuurlijk écht geen kans meer op de relatiemarkt.



Je hebt toch niet van die enge hamertenen ? Dát zou verboden moeten worden, net zoals schimmelnagels.

http://www.xelca.nl/images/dynamic/articles/schimpie.jpg



Laat je eens behandelen door een voetreflextherapeute, om jezelf, lichamelijk en geestelijk weer in harmonie te brengen met je voeten.



http://www.voetplan.nl/files/voetenkaart%20NL.PNG

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven