Lijf & Lijn alle pijlers

Vrouw belachelijk gemaakt om striae, slaat terug via Faceboo

01-08-2014 11:57 40 berichten
Vrouw belachelijk gemaakt om striae, slaat terug via Facebook
Dus?
Alle reacties Link kopieren
Waarvan akte.

Om hier nu een topic over te openen?
Tja, daar is viva nou niet echt geschikt voor, de plek waar je gekruisigd kan worden voor het dragen van een witte legging of God verbied een BH zonder werksponsen.



Prachtige vrouw! Vreselijk hoe mensen kunnen zijn.
Ik had het gelezen. Het zegt niets over haar striae, het zegt alles over die pubers. Iedere welopgevoede puber met een beetje fatsoen doet dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Mensen moeten eens wat minder op anderen gaan letten en wat meer op zichzelf.
quote:groenebroek schreef op 01 augustus 2014 @ 12:04:

Waarvan akte.

Om hier nu een topic over te openen?

Kan ik best snappen, een discussie over rekening houden met je lichamelijke onvolkomenheden op het strand of lak aan hebben.

Vind het altijd zo flauw en betweterig overkomen om in een topic iemand terecht te wijzen over ergens een topic over openen. Als jij het geen interessant onderwerp vindt dan reageer je toch niet? Dat jij het niet een zinvol topic vindt wil niet zeggen dat anderen dat ook niet vinden.
Alle reacties Link kopieren
Oorlogswonden? Wat is dat nou weer voor benaming...
quote:beetjegek schreef op 01 augustus 2014 @ 12:19:

Oorlogswonden? Wat is dat nou weer voor benaming...Het zal wel een hele letterlijke vertaling zijn van een uitdrukking of zo.
Natuurlijk kun je hier overal een topic over openen, maar beperk dat dan niet met alleen een link, zet op zijn minst je eigen mening er bij.
Viva, een forum voor vrouwen met een mening. En dan krijg je een kale meningloze kerel die een link neer kwakt....
quote:misschicken schreef op 01 augustus 2014 @ 12:24:

Viva, een forum voor vrouwen met een mening. En dan krijg je een kale meningloze kerel die een link neer kwakt....Dit dus.
Alle reacties Link kopieren
Slaat terug?? Pfffffff



En dan daaronder dat ze zoveel steunende en hartverwarmende reacties heeft gehad...



MAAR... Heeft ze ook reactie gehad van de mensen in kwestie??



Of was het een kijk mij eens sterk en bla bla bla post zijn...
Alle reacties Link kopieren
Nou poeh poeh wat een leed zeg! Gossie mikkie. Gelukkig staat ze haar mannetje
Alle reacties Link kopieren




Wie tipt Nwdesie even?
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Anthonius schreef op 01 augustus 2014 @ 12:26:

Slaat terug?? Pfffffff



En dan daaronder dat ze zoveel steunende en hartverwarmende reacties heeft gehad...



MAAR... Heeft ze ook reactie gehad van de mensen in kwestie??



Of was het een kijk mij eens sterk en bla bla bla post zijn...





Dat denk ik dus ook.

Ze heeft ook de hele weg naar huis zitten huilen. Anders had ze de pesters wel meteen lik op stuk gegeven dat vind ik pas terug slaan.
Alle reacties Link kopieren
Ze kan beter een keer de pil slikken. 5 kinderen
Alle reacties Link kopieren
En sta ik weer perplex te lezen hier. Hoe gemeen kan een mens zijn?



Duidelijk...
anoniem_169608 wijzigde dit bericht op 01-08-2014 12:42
Reden: weer
% gewijzigd
Zo typisch weer. Er zijn gewoon echt mensen die als ze een lichtje zien eigenlijk nooit verder komen dan het opmerken van een mottengaatje in de velours gordijnen.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo ze slaat terug?



Iemand heeft een rot opmerking gemaakt over haar striae buik die er inderdaad niet erg mooi uitziet. Zij zet vervolgens een verhaal op Facebook. Daar gaan mensen die haar striae buik lelijk vinden haar buik echt niet ineens mooi van vinden.



Mensen die in het bijzijn van anderen zo naar over ze praten trekken zich vast ook niets aan van één of ander Facebook berichtje.



Als ze zo met haar buik zit dat ze er van moet huilen als iemand er een opmerking over maakt kan ze beter naar de plastisch chirurg gaan of accepteren dat je buik er zo uit ziet na 5 kinderen of minder kinderen moeten krijgen.
quote:sugarmiss schreef op 01 augustus 2014 @ 12:47:

Hoezo ze slaat terug?



Iemand heeft een rot opmerking gemaakt over haar striae buik die er inderdaad niet erg mooi uitziet. Zij zet vervolgens een verhaal op Facebook. Daar gaan mensen die haar striae buik lelijk vinden haar buik echt niet ineens mooi van vinden.



Mensen die in het bijzijn van anderen zo naar over ze praten trekken zich vast ook niets aan van één of ander Facebook berichtje.



Als ze zo met haar buik zit dat ze er van moet huilen als iemand er een opmerking over maakt kan ze beter naar de plastisch chirurg gaan of accepteren dat je buik er zo uit ziet na 5 kinderen of minder kinderen moeten krijgen.

Dat is het punt juist. Zij zit er niet mee, anderen dus blijkbaar wel. Je kunt je afvragen hoe ver je bereid moet zijn om te gaan om het je medemens helemaal naar de zin te maken.



Schandalig toch?!!!
Alle reacties Link kopieren
Tsja, eerlijkheidshalve vind ik het ook niet mooi en mijn buik ziet er qua striae nagenoeg hetzelfde uit, en dat van 'maar 1' zwangerschap. Om daar nou zo van over de rooie te gaan vind ik wat overdreven.



Niettemin, die tieners hadden ook gewoon hun waffel kunnen/moeten houden. Striae heb je niet altijd in de hand want niet alleen door zwangerschap kan het ontstaan nl.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 01 augustus 2014 @ 12:50:

[...]



Dat is het punt juist. Zij zit er niet mee, anderen dus blijkbaar wel. Je kunt je afvragen hoe ver je bereid moet zijn om te gaan om het je medemens helemaal naar de zin te maken.



Schandalig toch?!!!Ja.
Alle reacties Link kopieren
Als ze er niet mee zou zitten zou ze niet gaan huilen en haar dag hebben laten verpesten maar meteen gereageerd hebben denk ik dat zou pas ''briljant'' zijn geweest.
Alle reacties Link kopieren
Als ik zou posten dat ik alle manke mensen die ik tegen kon uitlacht... wat zouden jullie van denken?



Mevrouw hier heeft gedaan wat ze dacht goed voor haar was: haar gevoelens op FB ventileren. En weer is zij fout. Haar buik, haar gedachten, haar leven, haar kinderen... alles is fout.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven