Lijf & Lijn alle pijlers

We kunnen het!!

08-08-2007 10:28 2778 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://i35.photobucket.com/albums/d170/meis73/wekunnenhet.jpg



Lieve mede-afvallers



laten we, in onze pogingen af te vallen, ons voor ogen houden dat we dit doen voor een gezonder lichaam en een gezonder leven. Ook het stréven naar een gezonder gewicht is dus al goed. Elke kilo kwijt is een stap in de gezonde richting en elk niet genomen koekje ook!

Neem je dat koekje dan een keertje wel, geniet ervan! Ook dat is gezond, genieten van wat je hebt.

Dan maar een dag later op streefgewicht



:-]
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
:-$ oeps, groot plaatje
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem in elk geval al gevonden... ja wel groot plaatje maar wel leuk!



Wat ik gisteren nog op ons oude topic schreef Dreamer: op het hardlooptopic schrijft ook Lou76 en die gaat in september de halve marathon van Groningen lopen. Zij doet in de sportschool aan loopspecifieke krachttraining, dacht dat dat misschien ook wel wat voor jou zou zijn?



En verder gaat het vandaag even niet zo geweldig, ben een aanval begonnen op de droppot... het lukt me vooralsnog niet deze te stoppen... misschien nu ik het opgeschreven heb wel??
Alle reacties Link kopieren
Even inbreken, meis, heb jij het SB forum al gevonden. Vraagteken vraagteken vraagteken @-(
Alle reacties Link kopieren
Nee sluch, maar wie deed het schema ook al weer? Jij? lijkt me het makkelijkst dat de schemamaakster een nieuw topic opent...
Alle reacties Link kopieren
Hee meis, bedankt voor de tip. Ik ga lou maar aanmoedigen dan :-d Heb haar laatst ontmoet, wegens tijdschriften voor Zoyla. Hopelijk is het dan een sportschool bij mij in de buurt, ook nog.



Ben nu dagelijks (al 2x geweest) op de crosstrainer. Eerste keer 6 minuten, 2e keer al 7 minuten, hogere snelheid en minder uitgeput achteraf. Volgens mij hangt er nog wat hardloopconditie rond, in mijn lijf. Gelukkig maar :worship:



Zie er wel tegenop er nu weer op te moeten.



De wandeling na het avondeten wil ik ook weer invoeren, is nog niet gelukt.

Ik heb allemaal heerlijk en niet al te vet broodbeleg gekocht (filet americain en slankie-kaas mediterrane) en zit nu veelvuldig aan 't brood :whoops:

morgen weer aan 't werk, dan begint de regelmaat voor mij in elk geval weer



Toedels
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Nu een hernieuwde poging, chocolade is op, lekkere drop uit de pot ook (ligt nog wel een dichte zak maar die ga ik maar dicht laten) NU is het afgelopen met dat gesnaai...



Wat toevallig dat je Lou kent Dreamer! Jullie hebben het best gezellig daar met zijn allen in het noorden he? Vind het bijna jammer dat ik hier helemaal in mijn eentje in het oosten woon... aan de andere kant... wel lekker ivm (on)herkenbaarheid!
Alle reacties Link kopieren
Nou, zoveel zien we elkaar niet hoor, Lou is toevallig ook nog een verre collega (andere afdeling) Ik zie niet veel forummensen en vind juist altijd dat de wester-/zuiderlingen elkaar zoveel zien. Zo zie je maar ;)



ik heb 8 minuten crosstrainer gedaan en was behoorlijk gesloopt. Ook weer hoger tempo en meer continue.

Daarna zonnebank. Ben naturistisch op vakantie geweest en door m'n (hang-)borsten heb ik nu halve manen ónder m'n borsten naar m'n buik. Kijken of ik die zo weg kan werken (overbodige informatie, ik weet het, maar anders klinkt het misschien raar, dat ik zo net terug van vakantie al onder de zonnebank ga)



Toedels

:D
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Dreamer mooi plaatje hoor!



Hier ging het de laatste weken even niet zo bien qua lijnpogingen. Vanaf vrijdag een weekje vrij, richting het noorden dus wie weet wat voor inspiratie ik daar opdoe. ;-)

Maar na de 17de kom ik weer volop meedraaien.

Groetjes Suup
Alle reacties Link kopieren
Noorden is altijd leuk, Supra ;-)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me er helemaal een voorstelling bij maken Dreamer, die halve manen, haha!!

Ik heb maar drie forummers ontmoet, eentje ook uit het oosten een uit het midden en een uit het westen, moest er dus wel een roteind voor rijden maar het was wel leuk!



Suup, fijne vakantie!



Verder is het met mijn dag niet meer goedgekomen.... morgen begin ik met hardlopen, dan is het begin in elk geval al goed.
Alle reacties Link kopieren
Ben terug op het werk, m'n collega is hier zo blij mee, dat hij koffiebroodjes bij zich had, ik kreeg een doos bonbons en een fles wijn... lief he?

:whoops:



vanmorgen nog steeds 71,3 kg
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Lekker zo'n collega zeg! :smile:

Wel lief!
Alle reacties Link kopieren
inderdaad lief zo'n collega... maar je lijnplannen zijn er niet echt mee geholpen of wel?



Ik heb al lekker weekend, morgen dagje Amsterdam, daar heb ik nou eens echt zin in! Hoop dat het weer een beetje meewerkt...
Alle reacties Link kopieren
Nee idd, voor afvallen niet zo handig, maar wel lief bedoeld, dus ik eet/drink het maar op (alsof ik :no: kan zeggen tegen chocolade!)



Ik heb van 't weekend een feest!

Probeer nu "zo goed mogelijk" bezig te zijn. Ga ervan uit dat de extra beweging (weer naar 't werk fietsen, traplopen e.d. ) al wat helpt. Máándag, daarentegen, gaat het écht weer los (:rofl:)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ook gevonden.

Hier nog steeds veel zwemband hangen, langer dan een paar uur zitten houdt mijn stuitje nog niet vol. Sporten zal voorlopig wel helemaal niks worden..

Alle reacties Link kopieren
arme monser :hug:



hier grote irritatie alom, van mij vooral.. tijd van de maand enzo :-|

ga maar naar bed, is de dag tenminste voorbij



had trouwens na irriatatie op het werk vandaag wel enorm zin in hardlopen. Crosstrainen zal er niet meer van komen, denk ik (heb al 2 wijn op) (glaasjes dan |-) ) Morgen weer een dag :-)
Later is nu
Dus jullie waren óók het topic kwijt ? Ik ben maar een nieuw koolhydraatjunkiestopic gestart, ik hoop dat het MAX-monster ligt te kreperen van de buikpijn, vanwege alle topics dat het heeft opgevreten.



Heel veel succes, met het nieuwe forum én het afvallen !!
Alle reacties Link kopieren
Goedenmorgen dames



Zo

vakantie nu écht voorbij

feestweekend voorbij

kilo erbij



het feest kan weer beginnen.



Vanmorgen lopend naar het werk gegaan, in flinke pas, omdat m'n fiets er nog stond. Was iets minder dan half uurtje, aangekomen voelde ik m'n knie een beetje, helaas.



Van ;t weekend dus feest gehad. Volgens mij wel paar uur staan swingen. Heerlijk en spierpijn!! En dan ook nog spierpijn op precies de goede plaatsen; billen, onderrug, bovenbenen.. ik ga dus maar eens een swingcd samenstellen om 1-2x per week te doen, haha.

Al wandelend kwam ik vanmorgen een hardloopster tegen. Goh, wat kreeg ik daáar een zin in! En toen dacht ik nog 'goh ik heb al tijdje geen last van m'n knie gehad, zal ik weer...' maarja, op het werk gekomen dus weer last.

Vanavond ook weer beginnen met wandeling na maaltijd

EN dreamman wil tijdens mijn crosstrainsessies op de hometrainer gaan. Hij is, geheel tegen z'n gewoonte in, ook 4 kg aangekomen. Bij hem is dat er trouwens meestal na een maandje weer af, wanneer het regelmatige leven met fietsen en tafeltennis (zijn sport) weer begint. Gelukkig wel



Groetjes
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Zo te horen heb je dus een leuk feest gehad als je zoveel hebt gedanst! Leuk man, heb ook wel weer eens zin in een feest...



Heb vrijdag in Amsterdam mijn nieuwe looppakkie opgehaald, schoenen moest ik een half maatje groter hebben en die hadden ze dus niet bij zich (vast wel maar dan grijpt iemand anders mis die wel de goede maat had opgegeven) en die sturen ze nu op. Dat was wel zo prettig anders had ik ze de hele dag mee moeten slepen! Verder leuke dag gehad, lekker bijgekletst met vriendin, is anders toch lastig als de kids erbij zijn...

Ben dus weer helemaal flitsend, volop in training en hoop dat ik nu eindelijk ook eens die beroemde KNOP echt om kan zetten. Heb vanmiddag een erg interessant boekje opgehaald bij de bieb, Minder eten of zoiets heet het. Hoop daar weer de nodige inspiratie uit te putten...



Monser beterschap met je stuitje... niet leuk...



groet meis
Alle reacties Link kopieren
Ja?

kunnen we het nog?

ik niet, volgens mij.

brrrrrr
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
zoals ik hierboven al schreef, ik lijk het niet meer te kunnen, kom alleen maar aan :-( Ik weet dat het op dit moment voornamelijk zit in het niet bewegen, maar ik kan me er op de één of andere manier ook niet toe zetten. Moe, nu al, de vakantie is net voorbij!



Inmiddels weeg ik 72,5 kg. Gaat helemaal de verkeerde kant op dus. En wéér denk ik "het zijn maar een paar kilo's, die ben ik toch zo kwijt?" maar ik geloof er niet meer zo in.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook erg veel moeite mee Dreamer... ik beweeg dan wel veel maar ik eet bij vlagen veel te veel. Of eigenlijk snoep ik teveel bij vlagen...en die vlagen komen elke paar dagen en duren wel een paar uur... totdat die hele zak engelse drop leeg is, of alle chocoladekoekjes uit de doos op zijn... en als ik geluk heb dan blijft het daarbij, anders begin ik zo weer aan het volgende... heb hier de laatste weken veel te vaak de 74 in beeld gehad, en daar ben ik niet blij mee, zeker omdat de vakantie nog moet beginnen...



Vandaag heb ik echter wel een goed gevoel, zullen we samen de knop weer gaan zoeken?



succes!



(of zoals mijn dochter van 2 zou zeggen: mama jij bent een goeie vind he?!)
Alle reacties Link kopieren
Op een ijsje gisteravond na is het heel goed gegaan. Heb het zelfs gepresteerd om maar 1 pindarotsje te nemen terwijl er nog 2 in het doosje zaten. En ook om geen blokje kaas te pakken dat manlief op tafel zette. Ik ga voor weer een goede dag, elke dag is er een!



(en dat boekje wat ik gehaald heb is inderdaad goed voor de motivatie/inspiratie)



Hoe is het bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Met mijn stuitje gaat het langzamerhand steeds beter. Ik hoop volgende week weer een beetje te sporten en mijn eetgewoonten weer wat aan te passen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven