Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 08:27.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Lijf & Lijn
  4. buikspierapparaat??

Dit onderwerp heeft 12 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 09-02-2012 19:51.

[ buikspierapparaat?? ]

Ga naar een onderdeel

1. Hoi,

Ik wil grondig beginnen met buikspieroefeningen maar grondoefeningen lukt me op 1 of andere manier niet.

Wie heeft er hier een hulpmiddel/fitnessapparaat voor welke helpt? Hoor graag ervaringen :)

Dank!!

1. Aldi heeft zo,n electronische in het krantje staan dee week. Wat ik me herinner van tellsell variant belooft het zeer effectief te zijn!

Here is the man we like to call Mr., uh, Titspervert. Titspervert.

2. Ik heb zo'n rolding. Zo'n stang waar je op ligt en dan tegenaanduwt.

Maar als dat ding staat in de hoek als een veredelde dressboy, en ik kan je zeggen. Zo werkt ie niet. X-D

Do I have to change my name? Will it get me far? Should I lose some weight? Am I gonna be a star?

3. Koop zo'n opblaasbal. ( swissball. Lidl heeft ze geregeld in het assortiment. En elke sportzaak, natuurlijk )

Daar kun je veel meer oefeningen op doen.

http://www.youtube.com/re ... 1l0l0l214l1459l6.5.1l12l0

wat gij niet wilt dat u geschiedt....doe dat ook een ander niet .

4. wat gij niet wilt dat u geschiedt....doe dat ook een ander niet .

5. ik heb een fitnes holahoop gekocht na mijn zwangerschap. Het is wel even oefenen want het is nogal een grote holahoop en hij weegt ook redelijk wat. In het begin was mijn middel ook echt een soort beurs. Elke dag een kwartier holahoopen en mijn buikspieren waren heel snel weer ok.

Huh? Hoezo?

6. quote:
    blijfgewoonbianca schreef op 09 februari 2012 @ 00:31:
    Koop zo'n opblaasbal. ( swissball. Lidl heeft ze geregeld in het assortiment. En elke sportzaak, natuurlijk )

Daar kun je veel meer oefeningen op doen.

http://www.youtube.com/re ... 1l0l0l214l1459l6.5.1l12l0
    Kruidvat heeft ze op dit moment iig ook. Scapino heeft ze ook geloof ik.

Here is the man we like to call Mr., uh, Titspervert. Titspervert.

7. Misschien ze staand proberen te doen?:
    http://www.youtube.com/watch?v=L0efO4hh60c

In mij schuilt een slanke vrouw, maar wees niet bang: ik houd haar in toom met koekjes

8. Bij mij gaan ze op de bal veel makkelijker dan op een harde ondergrond.

In mij schuilt een slanke vrouw, maar wees niet bang: ik houd haar in toom met koekjes

9. Ik kan die oefeningen niet op de grond doen, ik gebruik een fitnessbal. Kruidvat heeft ze goedkoop liggen, maar in maar 1 (kleine) maat.

Ben je langer als 1.80 heb je een grotere bal nodig (zoals ik), de Tuinen heeft startersetjes inclusief DVD van 60 minuten en zo'n weerstandelastiek. Ik geloof 30 euro... Anders naar een sportzaak!

10. Op de sportschool heb ik veel getraind op zo'n rolding met een stang ( zo'n approller ) met een personal trainer en dat werkte heel goed. Ik heb er nu ook eentje thuis. Er zijn verschillende oefeningen voor te vinden.

En een hoepel werkt inderdaad ook heel goed!!

Enjoy!

11. Inderdaad de abroller en zo'n bal vind ik ideaal, of gewoon zo'n yoga matje dan lig je niet op de harde ondergrond misschien scheelt dat?

12. Dank voor jullie reacties! Misschieb ga ik zo'n roller maar eens proberen :)