Lijf & Lijn alle pijlers

bultbibs

27-08-2014 22:22 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets doms gedaan en zoek naar de gouden tip.



Twee weken geleden ging ik een weekendje weg en voor die tijd ging ik mijn benen en bikinilijn nog ‘even’ ontharen. Ik had een tube ontharingscrème die je kunt gebruiken onder de douche. Lang, lang geleden (zeg maar vroeger toen ik nog jong was) heb ik ooit in viva(*) bij de anybody gelezen over iemand die elke week haar hele lichaam onthaarde. Dat heb ik onthouden omdat me dat gruwelijk veel werk en gedoe leek, élke week álles.

Ik stond toch naakt in de douche met mijn nieuwe volle tube ontharingswonder en dacht dat mijn bovenbenen voor een keertje ontharen wel een goed plan was. Knijp-kledder-smeer, ging hartstikke makkelijk. Maar nou komt het domme: ik smeerde ook mijn billen onder. Niet dat ik grote behaarde gorillabillen heb, maar van die kleine schattige blonde haartjes heb ik dus wel. En was toch aan het smeren dus het kon in ene moeite mee.

Resultaat: vanaf mijn middel superglad.





Drie dagen.





Daarna ging de boel natuurlijk weer groeien. Ingroeien. Van de 500 schattige kleine haartjes kwam de helft zonder moeite weer naar buiten. De andere helft niet. Die 250 onwillige verdwaalde haartjes kunnen de uitgang niet vinden en groeien alle mogelijke verkeerde kanten op. 250 rooie bultjes… waarvan een goed deel echte pukkels/pukkeltjes geworden zijn.

Van supergladde billen naar een rood jeukend maanlandschap. Gelukkig hoef ik niet meer in bikini en dus niet uit angst voor herkenning mijn OT laten verwijderen en is mijn man zó diep onder de indruk van mijn karakter dat hij niet gillend de slaapkamer uitrent als hij mijn blote kont ziet maar…



Mijn achterste ziet er niet uit en ik word gek van de jeuk, help!



Ik knoei nu maar wat aan met van die scrubhandschoentjes onder de douche. Helpt bij ingegroeide haren op mijn benen wel, maar mijn billen steken anders in elkaar. Wie weet iets wat wel helpt?



(*) om aan te geven dat het uiteindelijk dus eigenlijk de schuld van de viva is
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Sorry TO, ik lach je niet uit maar je schrijft het leuk. Mss verzachtende creme gebruiken? Behalve dat en scrubben weet ik geen tips. Sterkte met je billen!
Stomme viva ook
Alle reacties Link kopieren
Geen tips, maar wel gelachen om je OP. Niet dat ik je wil uitlachen, maar je vertelt het zo grappig
Niet leuk.

Wel ontzettend grappig.
Alle reacties Link kopieren




“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hahahaha erg leuk geschreven maar geen tips helaas!



Wellicht een beetje scrubben met betadine scrub? Tegen ontstekinkjes?
Alle reacties Link kopieren
Hilarisch!



Helaas, geen tips, maar ben wel heel blij voor je dat je man zo diep onder de indruk is van je karakter. Dat lezen we hier nog wel eens heel anders
Dit krijg je dus als je de Viva leest. Kan je man je niet assisteren? Ik weet eigenlijk ook niet waarmee...
Alle reacties Link kopieren
Arganolie?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hahaha, heb met je te doen..



Ga naar een ontharings salon en laat je daar helpen. Misschien hebben zij tips?
Alle reacties Link kopieren
Of sudocrèm.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Niet meer scrubben, dat irriteert alleen maar verder.
Alle reacties Link kopieren
Tja, met mijn kont moet ik het van mijn zelfspot hebben...quote:WellieB schreef op 27 augustus 2014 @ 22:30:



Wellicht een beetje scrubben met betadine scrub? Tegen ontstekinkjes?Dank je! Daar had ik nog nooit van gehoord. Ik ga het morgen gelijk kopen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Enn schreef op 27 augustus 2014 @ 22:34:

Of sudocrèm. Een hele witte bips...Laat het interieur maar aan Solomon over: Sudocreme!
Alle reacties Link kopieren
quote:Justmaartje123 schreef op 27 augustus 2014 @ 22:32:

Dit krijg je dus als je de Viva leest. Kan je man je niet assisteren? Ik weet eigenlijk ook niet waarmee...





Assisteren?



Nee.

Daar helpt zelfs mijn karakter niet tegen.

"Lievert, wil je die grote even uitdrukken?"

Nee.

Dat is funest voor mijn sexleven van nu tot ver na mijn pensioen, dat weet ik zeker. Hij zou daar nog wel overheen komen, maar ik niet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg 'Dasty'!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zou het even met rust laten, beetje (verkoelende) crème tegen de jeuk, verder niets.



Geniaal geschreven ;)
Ik zou de boel elektrisch epileren, of waxen, TO.
Alle reacties Link kopieren
Leuk geschreven.



Ik zou het ontsmetten en de pukkeltjes verder met rust laten.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat schrijf je leuk!

Ik heb geen oplossing voor je billen wel een andere tip.

Ga schrijfster worden!
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
Alle reacties Link kopieren
Schuurpapier.
verba volant, scripta manent.
Hilarische OP! En wat een goed woord is bultbips. Daar werd ik door getriggerd, ik was heel benieuwd waar dit over zou gaan.



Helaas geen tips voor je. Hopelijk helpen de tips die hierboven zijn gegeven, succes!
Je moet een superontharingscreme hebben gebruikt, want de mijne onthaart alleen maar tot 1 mm boven de oppervlakte; je blijft dus altijd stoppels zien. De kans dat zo'n haar, die stomp is afgebrokkeld in de porie teruggroeit is nul.



Het merk is Kruidvat.



Ik gebruik die meestal alleen als ik geen tijd meer heb voor de epilator, die soms te hardhandig is en beschadigingen achterlaat.
Alle reacties Link kopieren
Leuk geschreven en je lijkt me een gezellig mens!



Vaseline helpt misschien? Misschien kun je beter even een tijdje wat lossere broeken dragen waardoor de haartjes door kunnen komen en dan proberen te epileren..? Verder een erg lastig en vervelend probleem. Succes
Either take me as I am, or watch me as I go.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven