Lijf & Lijn alle pijlers

eiwit dieet

18-09-2014 13:39 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag sowieso 10 kg afvallen en heb mensen om mij heen gezien die heel veel afvielen door het eiwit dieet.maar weet niet precies wat je dan wel en niet mag eten.heeft iemand toevallig een goed schema voor dit dieet of gewoon goede uitleg? alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
http://eiwitdieetrecepten.nl/
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nogal onzinnig om een 'eiwitdieet' te volgen. Eet gewoon gevarieerd. Qua eiwitten: eet vaker een gekookt eitje, eet elke dag een bak kwark en verder dagelijks een paar noten. En natuurlijk verder veel groenten, je vlees en vis naar behoefte. Laat frisdrank, snoep, chocola en chips staan. Klaar.
Alle reacties Link kopieren
Ga eens lang bij alle afval topics en vraag eens hoeveel ze daar zijn afgevallen met het eiwitdieet. Vergeet ook niet te vragen hoeveel ze weer zijn aangekomen. Niet doen dus.
Alle reacties Link kopieren
Hoi , het eiwitdieet is super om mee af te vallen , ik heb het 3 jaar geleden gedaan via Hippro en als je dat plan volgt val je zeker af zonder honger , zeker om eerst een flink aantal kilo's kwijt te raken zodat je gemotiveerd bent , en als je daarna als je alles weer mag eten op je suikerinname en koolhydraten let hou je de kilo's er echt af !

Ik zorg ook dat ik altijd een pot in huis heb om eiwitshakes te kunnen maken , en wanneer ik een weekend of vakantie ff los ben gegaan las ik weer een dag met shakes in . wat mij betreft een echte aanrader !

Hippro is niet goedkoop in aanschaf maar je moet het eiwitgehalte maar eens vergelijken met bv poeder van de kruidvat ... Succes
Alle reacties Link kopieren
Wat ik zelf gedaan heb was ipv brood magere franse kwark eten. En ipv aardappels groente en vlees alleen groente en vlees. Maar dan meer groente zodat ik geen honger had.

Elke dag een ei eten en vooral niet snoepen tussen door. En ik dronk water en thee zonder suiker. En als ik echt gek werd van de zin aan wat lekkers dan pakte ik een blikje tonijn en at dat leeg.Resultaat was ....20 kilo eraf in3 en halve maand tijd. ( Dit waren overigens wel zwangerschapskilos )
Alle reacties Link kopieren
quote:carpediem90 schreef op 18 september 2014 @ 13:50:

Ik vind het nogal onzinnig om een 'eiwitdieet' te volgen. Eet gewoon gevarieerd. Qua eiwitten: eet vaker een gekookt eitje, eet elke dag een bak kwark en verder dagelijks een paar noten. En natuurlijk verder veel groenten, je vlees en vis naar behoefte. Laat frisdrank, snoep, chocola en chips staan. Klaar.Eens
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:hmjm schreef op 18 september 2014 @ 14:53:

Hoi , het eiwitdieet is super om mee af te vallen , ik heb het 3 jaar geleden gedaan via Hippro en als je dat plan volgt val je zeker af zonder honger , zeker om eerst een flink aantal kilo's kwijt te raken zodat je gemotiveerd bent , en als je daarna als je alles weer mag eten op je suikerinname en koolhydraten let hou je de kilo's er echt af !

Ik zorg ook dat ik altijd een pot in huis heb om eiwitshakes te kunnen maken , en wanneer ik een weekend of vakantie ff los ben gegaan las ik weer een dag met shakes in . wat mij betreft een echte aanrader !

Hippro is niet goedkoop in aanschaf maar je moet het eiwitgehalte maar eens vergelijken met bv poeder van de kruidvat ... SuccesJa, dat is gezond, de hele dag shakes drinken ipv te eten.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Doornoosje , misschien zou je je er eerst in kunnen verdiepen wat het Hippro dieet inhoudt voor je een oordeel klaar hebt want dat is niet heel de dag shakes drinken .

En wanneer ik nu een keer een shake per dag drink om op gewicht te blijven krijg ik alle voedingstoffen binnen die ik nodig heb . Misschien iets minder bevooroordeeld en kortzichtig zijn voor je een mening klaar hebt .

Bovendien is dit ook prima te volgen voor mensen met diabetes en dergelijke want niet ieder pondje gaat door het mondje , je kan ook aankomen door medicatie
Alle reacties Link kopieren
Eiwitdieet is ongezond! De mens leeft 50% van koolhydraten, dat is de belangrijkste energiebron. Je zal ongetwijfeld ervan afvallen maar dat ligt aan de caloriebeperking en aan dat je geen suikerproducten eet. Als je stopt met dit dieet zal je een enorme crave naar suikerhoudende koolhydraten krijgen en eet je alles terug met het bekende jojo-effect. Veel beter kan je kiezen voor koolhydraten met vezels, zoals groenten, fruit, volkoren pasta, volkoren brood, linzen, bonen. Zo ben je langer verzadigd en krijg je minder trek in suiker.



Verder raad ik je aan om naar een diëtiste te gaan en te checken op de site van Voedingscentrum. Verspil je energie niet aan een crashdieet, dat is slecht voor je en werkt niet op lange termijn. Je moet leren je eet- en leefgewoontes aan te passen en variatie te hebben in je dieet om af te vallen op lange termijn.
quote:hmjm schreef op 18 september 2014 @ 14:53:

Hoi , het eiwitdieet is super om mee af te vallen , ik heb het 3 jaar geleden gedaan via Hippro en als je dat plan volgt val je zeker af zonder honger , zeker om eerst een flink aantal kilo's kwijt te raken zodat je gemotiveerd bent , en als je daarna als je alles weer mag eten op je suikerinname en koolhydraten let hou je de kilo's er echt af !

Ik zorg ook dat ik altijd een pot in huis heb om eiwitshakes te kunnen maken , en wanneer ik een weekend of vakantie ff los ben gegaan las ik weer een dag met shakes in . wat mij betreft een echte aanrader !

Hippro is niet goedkoop in aanschaf maar je moet het eiwitgehalte maar eens vergelijken met bv poeder van de kruidvat ... SuccesTe eenzijdig en niet erg verantwoord!Je lichaam heeft ook koolhydraten,vetten en vitamines nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven