Lijf & Lijn alle pijlers

iemand ervaring met het eerste pers. dieet van dr. Cohen?

31-05-2008 13:34 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft ervaring met 'het eerste persoonlijke dieet van dr. Cohen' ? Ben vooral benieuwd naar ervaringen op langere termijn. Dat je er mee afvalt is duidelijk maar het lijkt me toch weer een crashdieet.

Wat gebeurt er als je weer gewoon, minder maar gezond, gaat eten daarna? Je kunt je niet je hele leven aan een dieet houden lijkt mij. (weet ik wel zeker!)

Ben benieuwd......



Lois
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er geen ervaring mee, maar wel ervaring met een leven lang lijnen :-)



Ik heb er zelf naar gekeken maar ik vind het erg prijzig en net als met de meeste dieeten kom je erna veel aan.



Zelf ben ik tot 2x toe 25 kg afgevallen door gezonder te eten.

Dat gewicht kon ik het beste behouden van alle afvalraces.



Nu ben ik weer bezig met gezond eten en elke dag 40 minuten op de hometrainer en ben nu in 8 weken 4 kg kwijt.

Oke het schiet voor geen meter op maar het effect is makkelijker te behouden (zoals ik nu leef kan ik mijn hele leven als ik wil wel volhouden, wat toch weer moeilijker is met een crash dieet).



Verder heb ik ooit gehoord (maar goed of het waar is is een tweede) dat je als vrouw maar 0,4 kg per week aan echt vet blijvend kunt verliezen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo MMP,



Hier hetzelfde....8 weken bezig en 3 kilo eraf.. Om moedeloos van te worden! Maar ik wéét ook dat dit de enige manier is om een beetje blijvend resultaat te hebben. Soms de verleiding zo groot om aan een crashdieet te beginnen. Iemand in mijn omgeving, die nauwelijks drie weken langer met Sonja B. aan de gang is, is al 17 kilo kwijt!! Natuurlijk kan dat niet goed zijn en ik wéét ook wel dat dat er weer net zo hard aankomt..maar toch, ik wilde er juist in de zomer weer wat af hebben..