Lijf & Lijn alle pijlers

ik vindt mezelf te dik.

02-08-2013 11:00 258 berichten
Alle reacties Link kopieren
heyhey.

Ik ben 17 jaar. 1,70 lang en weeg 65 kilo.

als ik in de spiegel kijk loopt het kippenvel over m'n rug omdat ik mezelf erg dik vindt.

ik ben een tijd terug begonnen met insanity. Heb het een maand volgehouden maar zag geen resultaat. dan verlies ik motivatie en stop ik.



Ik wil graag beginnen met hardlopen. Ik wil ook een ander eet patroon aannemen.

Heeft iemand tips hoe ik dit kan combineren?

Wandelen + het eten.

Er wordt zoveel over geschreven, maar wat is nou echt effectief?

Ik hoor graag van jullie!
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet te zwaar, maar dat zal wel weer tegen dovemansoren zijn.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Je bent NIET dik en nog in de groei. Ga vooral niet lijnen. Hardlopen kan altijd, begin het rustig op te bouwen. Dus bijv, 3 min wandelen als je moe wordt. Dan ga je weer verder. En probeer het 2 a 3x in de week te doen, je moet er in het begin ff doorheen.
Je bent 17, je lichaam veranderd van kind in vrouw.

Je gaat rondingen krijgen, je heupen worden breder, je kont dikker. Maar goed ook, een meisjesuiterlijk wil je niet voor de rest van je leven.
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet te dik. 65 kilo is bij jouw lengte een prima gewicht.



Voor je roept dat ik het verkeerd zie: ik wou dat iemand dat tegen mij had gezegd toen ik zo oud was als jij, dat had me een hoop ellende gescheeld. Eet gezond, beweeg voldoende, hou van jezelf, dat is veel beter dan lijnen en als een idioot sporten.
De maatschappij maakt jou echt niet gek, dat doe je zelf veel beter (bootje_op_de_golven)
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij bovenstaande reacties. je bent niet dik en ook niet te zwaar!
Alle reacties Link kopieren
quote:ricochet schreef op 02 augustus 2013 @ 11:03:

Je bent niet te dik. 65 kilo is bij jouw lengte een prima gewicht.



Voor je roept dat ik het verkeerd zie: ik wou dat iemand dat tegen mij had gezegd toen ik zo oud was als jij, dat had me een hoop ellende gescheeld. Eet gezond, beweeg voldoende, hou van jezelf, dat is veel beter dan lijnen en als een idioot sporten.Zeker! Als ik de foto's terug zie uit die periode wou ik dat ik strakkere kleding had gedragen ipv die wijde t-shirts zoals iedereen dat deed in die tijd (was in).
Je zag waarschijnlijk niet veel resultaat omdat er ook niet veel af hoefde. Gewoon regelmatig sporten, gezond eten (en niet te weinig!) en je komt al een heel eind.
Alle reacties Link kopieren
ik ben dan misschien niet extreem zwaar.

Maar mijn eetpatroon is nietgoed.

Hoe kan ik dit verbeteren?
Alle reacties Link kopieren
quote:lara111 schreef op 02 augustus 2013 @ 11:10:

ik ben dan misschien niet extreem zwaar.

Maar mijn eetpatroon is nietgoed.

Hoe kan ik dit verbeteren?Als je weet dat je eetpatroon niet goed is dan weet je toch ook wat je moet doen om wel normaal en gezond te eten?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
In tegenstelling tot de anderen vind ik je wel te dik, al is dik hier een wat te groot woord en zou ik je mollig willen noemen.



Ook vind ik het onzin om te zeggen dat je lichaam in de groei is en dat afvallen dus geen goed idee is, want ik zie onzettend veel dikke en mollige pubermeisjes om me heen en die zijn echt niet in de groei hoor.



Het kan dus geen kwaad om wat op je eetpatroon te gaan letten en wat te gaan bewegen. Echt lijnen lijkt me niet nodig en werkt vaak maar tijdelijk.
Alle reacties Link kopieren
Je bent echt niet te zwaar! En vast absoluut niet extreem zwaar. Iedereen ziet bij zichzelf zijn minpuntjes het beste en hoe langer je voor de spiegel blijft staan hoe meer ze opvallen. Waarom is je eetpatroon niet goed? Gezond eten is natuurlijk nooit slecht!
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 02 augustus 2013 @ 11:13:

In tegenstelling tot de anderen vind ik je wel te dik, al is dik hier een wat te groot woord en zou ik je mollig willen noemen.



Ook vind ik het onzin om te zeggen dat je lichaam in de groei is en dat afvallen dus geen goed idee is, want ik zie onzettend veel dikke en mollige pubermeisjes om me heen en die zijn echt niet in de groei hoor.



Het kan dus geen kwaad om wat op je eetpatroon te gaan letten en wat te gaan bewegen. Echt lijnen lijkt me niet nodig en werkt vaak maar tijdelijk.Tuurlijk joh, praat een onzekere 17-jarige maar een complex aan. Sommige mensen...
De maatschappij maakt jou echt niet gek, dat doe je zelf veel beter (bootje_op_de_golven)
Alle reacties Link kopieren
Eens met Iris.
Vraag je moeder over je eetpatroon. Zij doet de boodschappen.
quote:iris1969 schreef op 02 augustus 2013 @ 11:13:

In tegenstelling tot de anderen vind ik je wel te dik, al is dik hier een wat te groot woord en zou ik je mollig willen noemen.



Ook vind ik het onzin om te zeggen dat je lichaam in de groei is en dat afvallen dus geen goed idee is, want ik zie onzettend veel dikke en mollige pubermeisjes om me heen en die zijn echt niet in de groei hoor.



Het kan dus geen kwaad om wat op je eetpatroon te gaan letten en wat te gaan bewegen. Echt lijnen lijkt me niet nodig en werkt vaak maar tijdelijk.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt met een diëtist gaan praten. Zij kunnen je helpen met het aanleren van een goed eetpatroon.



En verder letten op de basis: drink minimaal 2 liter per dag. Liefst water, geen suiker of koolzuur.



Schijf van 5.. Dat soort dingen.



Maar een diëtist kan je daar structuur voor geven.



En verder; wat iedereen al zegt.. je gewicht, leeftijd en lengte passen prima bij elkaar. Geniet daar maar van!
Alle reacties Link kopieren
Iris, praat haar even een complex aan.



TO, je bent zeker niet te zwaar. Je hebt echt een mooi gewicht. Ga niet lijnen.



Jij vindt dat je een ongezond eetpatroon hebt. Weet je wel wat een gezond eetpatroon is? Dat is stap 1, als je dat weet kun je het gezondere eetpatroon ook uitvoeren.



Maar wees vooral niet te streng voor jezelf. Een ongezonde maaltijd of snack op zijn tijd is niet erg.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 02 augustus 2013 @ 11:13:

In tegenstelling tot de anderen vind ik je wel te dik, al is dik hier een wat te groot woord en zou ik je mollig willen noemen.



Ook vind ik het onzin om te zeggen dat je lichaam in de groei is en dat afvallen dus geen goed idee is, want ik zie onzettend veel dikke en mollige pubermeisjes om me heen en die zijn echt niet in de groei hoor.



Het kan dus geen kwaad om wat op je eetpatroon te gaan letten en wat te gaan bewegen. Echt lijnen lijkt me niet nodig en werkt vaak maar tijdelijk.

Dit is een grapje he? Toch?

Of ben je ook al dietiste?
Echt Iris, hoe kun je. Bah.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 02 augustus 2013 @ 11:13:

In tegenstelling tot de anderen vind ik je wel te dik, al is dik hier een wat te groot woord en zou ik je mollig willen noemen.



Ook vind ik het onzin om te zeggen dat je lichaam in de groei is en dat afvallen dus geen goed idee is, want ik zie onzettend veel dikke en mollige pubermeisjes om me heen en die zijn echt niet in de groei hoor.



Het kan dus geen kwaad om wat op je eetpatroon te gaan letten en wat te gaan bewegen. Echt lijnen lijkt me niet nodig en werkt vaak maar tijdelijk.



Omg... heb je dit meisje gezien? Gewicht/lengte zegt soms niet eens iets over hoe dik of dun iemand eruit ziet. En dan zeg je dat ze mollig is...



Dit kind is absoluut nog gewoon in de groei.. jeetje, ik snap echt niet dat je zulke domme dingen kunt zeggen. Hoe vaak is nou al gezegd dat als je zo jong bent, je niet moet lijnen en afvallen (ja, in extreme gevallen die je bij Obese ziet, ja.. maar wtf, daar hoor dit meisje totaal niet bij, hoor!!)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 1.68 en ik weeg 77 kilo. Ik ben niet dik. Dat ligt aan mijn bouw. Op basis van wat je hier schrijft lijkt me dat jij absoluut niet dik bent.

Eetpatroon veranderen kan natuurlijk altijd. Dat kan ook met hulp van een diëtiste.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
Sorrie hoor, dat ik dit zeg. Maar weer zo'n verhaal. Het gaat diegene die dit schrijft helemaal niet over een eetpatroon, zo kan je er niks over zeggen. Het gaat haar erom om te horen '' je bent niet dik.. '' Serieus, als je je eetpatroon wil veranderen en hardlopen kijk google en je vind 10000 tips en links.



Pff ik word zo moe van die meiden die zo om aandacht lopen te zeiken om gewicht. Je bent te dik als je OVERGEWICHT hebt, die mensen posten nooit hun berichten ( zoals ik, overgewicht had 105 kilo) omdat die zich ervoor schamen, en geen aandacht op hun gewicht gevestigd willen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Gezond eten en bewegen is altijd goed.

Jezelf te dik vinden met 65 kg bij 1,70 is nie goed.

Je bent niet te dik. Je hebt n bmi van 22,5 en da's prima.

Wat is je tailleomtrek? Als dat wel aan de hoge kant is kan je proberen om dmv sporten wat spieren te kweken en wat vet te verbranden. Belangrijk is dan wel dat je voldoende en gezond eet want zonder bouwstenen kan je lichaam geen spieren aanmaken.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt op internet genoeg informatie vinden over gezond eten en bewegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven