Lijf & Lijn alle pijlers

puist uitknijpen???

15-04-2014 23:16 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een onnozel (onsmakelijk) topic maar vroeg het me toch af. Vandaag een collega met een joekel van een puist, knalrood met een witte punt erop. Zo'n ding die elk moment kan openspringen. Ze was jarig, en jawel haar puist zat bij haar lip.

Brrr.. Lekker feliciteren. Ik weet dat puisten uitknijpen slecht is, maar als ik er zo nu en dan 1 heb dan ga ik echt niet rondlopen met een knalrode puist met witte punt. Hoe denken jullie hierover, of ben ik echt de enige die dit niet snapt?
Alle reacties Link kopieren
Nee, dankjewel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Snap je helemaal.. Daar mag/Kan Niemand mee rondlopen
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig heb ik niet vaak een puist, maar als ik er dan een heb is het ook echt wel een joekel van een ding.

En uitknijpen heb ik m'n man voor, die vind dat leuk om te doen, dus dan gaat hij zij. Gang maar
Alle reacties Link kopieren
Maar soms weet je niet dat je er eentje hebt zitten. Zou je het tegen iemand zeggen dat ie met een puust rondloopt?
Alle reacties Link kopieren
Was het geen koortslip?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik kan er ook niet tegen als mensen rijpe puisten niet uitknijpen. En mijn vriend kan er niet tegen dat ik (bij hem) elk plekje open wil peuteren/uit wil knijpen, en soms laat hij het dan ook niet toe, en dan word ik echt gefrustreerd. Het is bij mij een beetje dwangmatig eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
@lolanu, Ik probeer dan te focussen op iets anders, maar blijf toch dat ding zien. Snap niet dat je zo schaamteloos te deur uit kunt gaan. Vooral niet als je weet dat mensen je gaan feliciteren.



@oldwood, wat jou vriend leuk vind moet hij zelf weten, meestal hoor je het andersom haha. Zolang dat ding maar weg is zodra je de deur uitstapt ;)
Alle reacties Link kopieren
Die dingen komen soms gewoon uit het niets opzetten. Ik heb er ook een keer een gehad zonder dat ik het wist. Gelukkig had ik een lieve collega die het in mijn oor kwam fluisteren. Ze heeft mijn werk even overgenomen zodat ik dat ding kon gaan uitknijpen haha
Alle reacties Link kopieren
quote:slempie, 5 minuten geleden

Maar soms weet je niet dat je er eentje hebt zitten. Zou je het tegen iemand zeggen dat ie met een puust rondloopt?





Ik hou er niet van als anderen over mijn puisten lopen te zeiken, heel eerlijk gezegd. Reken maar dat ik dan ook iets kan vinden om over te bitchen.



Ze zijn trouwens ook niet besmettelijk.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:nonaimee, 63 seconden geleden

@lolanu, Ik probeer dan te focussen op iets anders, maar blijf toch dat ding zien. Snap niet dat je zo schaamteloos te deur uit kunt gaan. Vooral niet als je weet dat mensen je gaan feliciteren.Amai....
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
@ slempie, een kleintje weet je misschien niet altijd. Maar zie wel eens joekels die zelfs zonder bril niet te missen zijn.



@calvijn: nee was duidelijk een puist 2cm naast dr lip :(, maar zie dit vaker bij mensen hoor. Maar vandaag toch maar eens besloten om eens te vragen hoe andere daarover denken.
Alle reacties Link kopieren
Of ik het zou zeggen ligt aan hoe goed ik de collega ken of hoe hij/zij is. Een 'ijdeltuit' zou ik het wel melden. Maar een twijfelgeval van 'gaat vanzelf weg' -type niet.
En dan? Zak over de kop en hop, naar de leprozen kolonie?
Alle reacties Link kopieren
Ziekmelden natuurlijk, Dickens. Een beetje schaamteloos op kantoor verschijnen met een puist.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Er is een verschil tussen een puist en een puist die op springen staat? Dat mensen inclusief ikzelf wel eens puisten hebben is normaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Krullevaer schreef op 15 april 2014 @ 23:23:

en dan word ik echt gefrustreerd. Het is bij mij een beetje dwangmatig eigenlijk.http://bdd-info.nl/



En dan heb je de fixatie op de huid.

Misschien moet je nog voor twaalf uur even met de HA post bellen.

Deze online diagnose is toch niet niks lijkt me.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dickens schreef op 15 april 2014 @ 23:32:

En dan? Zak over de kop en hop, naar de leprozen kolonie?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik knijp ze uit. Zelfs als er nog geen wit puntje op zit. Ik voel dat ding toch wel en dan ga ik knijpen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik knijp 's ochtends geen puisten uit, een witte kop is makkelijker weg te werken met make-up dan een open wond waar wondvocht uitloopt.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 15 april 2014 @ 23:34:

Ziekmelden natuurlijk, Dickens. Een beetje schaamteloos op kantoor verschijnen met een puist. Voor een puist mag je 2 dagen ziek melden. Minder dan 5 mee-eters een middag, als ze zwartgekopt zijn. Meer dan 5 stuks, afhankelijk van lokatie en rijpheid tussen de 1 en 2 dagen. Zoiets, Mrs.?
quote:Enn schreef op dinsdag 15 april 2014 23:36 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Krullevaer in "puist uitknijpen???"" class="messagelink">Krullevaer schreef op 15 april 2014 @ 23:23</a>:</b>

en dan word ik echt gefrustreerd. Het is bij mij een beetje dwangmatig eigenlijk.</div></blockquote><a href="http://bdd-info.nl/" class="link">http://bdd-info.nl/</a>



En dan heb je de fixatie op de huid.

Misschien moet je nog voor twaalf uur even met de HA post bellen.

Deze online diagnose is toch niet niks lijkt me. Past deze diagnose niet beter? http://en.m.wikipedia.org/wiki/Dermatillomania



Evengoed maar de HAP bellen denk ik, voordat ik mezelf van het balkon werp (shit, ik heb geen balkon)? Dit komt namelijk wel heel hard binnen, opeens zo'n diagnose terwijl ik net dacht rustig te gaan slapen.
Alle reacties Link kopieren
http://www.korrelatie.nl/



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dickens, 4 minuten geleden



Voor een puist mag je 2 dagen ziek melden. Minder dan 5 mee-eters een middag, als ze zwartgekopt zijn. Meer dan 5 stuks, afhankelijk van lokatie en rijpheid tussen de 1 en 2 dagen. Zoiets, Mrs.?

Dan kan ik beter een zak over mijn kop trekken en naar een leprozenkolonie verhuizen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 15 april 2014 @ 23:46:

[...]





Dan kan ik beter een zak over mijn kop trekken en naar een leprozenkolonie verhuizen.Lieve schat, jij zou er nog een bloeiende handel opgezet krijgen ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven