Lijf & Lijn alle pijlers

tips om aan te komen

30-07-2014 00:29 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 1,70 en weeg net 50 kilo en ik eet gewoon normaal en regelmatig en toch lukt t niet om aan te komen. Ik wil heel graag 55 kilo wegen. Wie weet iets wat helpt?
Alle reacties Link kopieren
Meer tussendoortjes. Aankomen is minstens zo moeilijk als aankomen. Nutridrink is een calorierijke aanvulling, niet lekker maar wel effectief. Drie flesjes per dag, na de maaltijd, anders eet je niet meer. Wat je ook kunt doen ipv Nutridrink is zo'n blikje maaltijdvervanger nadat je normaal hebt gegeten. Dan krijg je een paar honderd extra calorieën naar binnen.
verba volant, scripta manent.
Lijkt me 'n heerlijk probleem!

Meer gaan eten, dik roomboter op je brood, gefrituurde snacks, bladerdeegbroodjes, chips, chocolade... Ik zou 't wel weten! Helaas moet ik juist wat kwijt, dus bij mij staan die heerlijkheden op rantsoen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft hier ook last van en die drinkt sinds een maandje eiwitshakes naast zijn "dagelijkse" standaard eten. Hier zijn de meningen over verdeeld, maar mijn vriend is hier erg blij mee aangezien hij toch al 3,5 kilo (!) in één maand is aangekomen.
don't eat yellow snow
Alle reacties Link kopieren
Meer eten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Meer fruit eten! Daar kom je erg van aan, merkte ik toen ik op de 'gezonde' toer ging met als doel af te vallen.



Ik zou niet echt ongezond gaan eten, maar gewoon gezonde, calorierijke dingen.



In fruit zitten veel fruitsuikers en die zorgen ervoor dat je later ook weer trek krijgt. En ik zou 's ochtends ontbijten, zoveel mogelijk tussendoortjes nemen en mezelf eraan gewennen de hele dag gezond te snacken. Noten, fruit, brood. Van koffie schijn je ook eerder trek te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Meer eten. Waarschijnlijk lukt het niet om grotere porties te eten. Dus dan kiezen voor meer calorierijk eten (ga dan wel voor gezonde opties denk aan noten, kaas, volle melk producten, fruit, brood, vruchtensap) en vaker eten
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Eet vooral dingen waar E621 in zit, dat stimuleert je om door te blijven eten. Zit o.a. in chips.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op woensdag 30 juli 2014 08:29 Eet vooral dingen waar E621 in zit, dat stimuleert je om door te blijven eten. Zit o.a. in chips.Lol
Dat is zeg maar echt niet zo mijn ding en dan heb ik altijd zoiets van doe het dan maar niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 30 juli 2014 @ 08:11:

Meer eten.Dat hoeft niet perse de oplossing te zijn, men moet er ook een aanleg voor hebben.
(Kracht)training om je spiermassa te vergoten.



Ik zou zeker niet hele ongezonde dingen naar binnen gaan proppen, want dan kom je misschien wel aan, maar je lichaam van binnen is slechter af.



Ga regelmatige hoeveelheden op regelmatige tijden eten, dan went je lichaam aan je nieuwe hoeveelheid voedsel.
Alle reacties Link kopieren
Is er een reden waarom je aan wilt komen?

Zelf ben ik 1.70 en rond de 51 kilo, ik vind het prima zo.
Alle reacties Link kopieren
Wat eet je op een dag?
Alle reacties Link kopieren
elke dag een glas wijn en volle melkproducten drinken.Gegarandeerd resultaat
Alle reacties Link kopieren
Ontbijten met Brinta met slagroom.
Dat is zeg maar echt niet zo mijn ding en dan heb ik altijd zoiets van doe het dan maar niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:deksels schreef op 31 juli 2014 @ 19:10:

Ontbijten met Brinta met slagroom.





Misselijk, volle melk kan ook en evt een klont roomboter.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet je dat je normaal eet? Oftewel: wat eet je op een dag? En ben je verder gezond? Heb je genoeg energie, voel je je goed?

En waarom 55 kilo? Ik neem aan dat je daar een bepaald beeld bij hebt? Of gaat het je om een bepaald bmi?



Ik zou gaan voor meer sporten (kweekt spieren én trek), en bijbehorend meer gaan eten. Niet ongezonder, maar in elk geval genoeg om het extra verbruik te compenseren en als het je lukt nog wat meer.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
kauwgom kauwen helpt ook, krijg je meestal trek van
Alle reacties Link kopieren
Schrijf eens op wat je eet en ga aub niet aan cardio doen of sporten zonder begeleiding met veel sport en weinig eten breek je meer af dan dat je opbouwt.



Je eetpatroon lijkt mij prioriteir die nu voor gaat op sport.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Voor mij een herkenbaar probleem. Ik val enorm snel af maar aankomen ho maar.

Ben met een renovatietraject bezig van mijn gebit waardoor het eten zeer moeizaam ging. Resultaat een gewicht van 46,5 bij een lengte van 1.60m .

Nu gaat het eten weer beter en heb er ondertussen 2 kilo bij. Ik wil er zeker nog 8 bij.

Grote porties kunnen mij niet bekoren, verdwijnt mijn eetlust eerder van dan dat ik trek krijg.

Na het ontbijt, vaak brood met kaas. Neem ik nog een grote beker ontbijtdrink.

Tussendoor milkshakes, boterkoek, cake met slagroom.

Het gaat idd langzaam maar mijn gewicht neemt toe!
Alle reacties Link kopieren
Shake van roomijs, melk banaan en aardbei, of welk fruit dan ook, dat geef ik nu aan mijn zoontje, die eet slecht. En elke dag een gevulde koek hielp bij mij ook wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven