Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 08:32.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Lijf & Lijn
  4. wie kent het timfit dieet

Dit onderwerp heeft 28 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 04-02-2012 12:20.

[ wie kent het timfit dieet - Pagina 1 ]

Ga naar een onderdeel

1. Ervaringen van mensen die het dieet gedaan hebben.

Ik wil niet horen dat het slecht is of beter meer kan gaan bewegen of anders eten. Dat heb ik allemaal gedaan.

Dus alleen reakties van mensen die er ervaring mee hebben.

Thanks

1. anoniem36118813
    Afbeelding van anoniem36118813
    04-02-2012, 08:39

Met zo'n ubervriendelijke openingspost, kun je veel positieve reacties verwachten...

2. Eens met Hipsala.
    TO ga gewoon minder eten en meer bewegen! ;-)

Welkom in de grote-mensen-wereld.

3. quote:
    momodoe schreef op 04 februari 2012 @ 08:36:
    Ik wil niet horen dat het slecht is of beter meer kan gaan bewegen of anders eten. Dat heb ik allemaal gedaan.
    Thanks
    TO, even de oortjes dicht: het is slecht, je kunt beter meer gaan bewegen of anders eten.

Echte mannen eten geen honing, echte mannen kauwen op bijen.

4. Het is gewoon een eiwit dieet. Dan kun je beter en goedkoper Dr. Frank of Atkins volgen. En ja een eiwitdieet helpt wel. Ik ben er 10 kg mee kwijt geraakt.

5. Wat ik mij altijd afvraag bij zo'n soort dieet. Als je jezelf ertoe kunt zetten om dagen, en misschien wel weken, zo'n ranzige eiwit shake te nemen i.p.v. normaal voedsel...
    Waarom kun je jezelf er dan niet toe zetten om gewoon weken, en mischien wel jaren, achter elkaar een gezonde (en veel smakelijkere) maaltijd te eten?
    B.v.
    ontbijt: yoghurt met muesli/lijnzaad oid
    lunch: aantal boterhammen met mager beleg of een salade oid
    diner: veel groente, vlees of vis en beetje rijst oid.
    Tussendoor: fruit en rauwkost.
    Daarnaast iedere dag lekker wandelen, Wifitten, hardlopen, zwemmen, trap op en neer rennen oid. Kortom bewegen!
    Zo moeilijjk is het toch niet?
    Beste tip: Koop geen troep! Alleen echt en goed voedsel!

6. quote:
    isolde55 schreef op zaterdag 04 februari 2012 09:10 Het is gewoon een eiwit dieet. Dan kun je beter en goedkoper Dr. Frank of Atkins volgen. En ja een eiwitdieet helpt wel. Ik ben er 10 kg mee kwijt geraakt.

Dr frank heb ik gedaan, zonder resultaat. En atkins is me te vet.

Welk eiwitdieet heb jij gevolgt?

7. quote:
    momodoe schreef op 04 februari 2012 @ 09:13:
    [...]Dr frank heb ik gedaan, zonder resultaat. En atkins is me te vet.
    Heb je Amber Albarda al geprobeerd? Heel goed en lekker!

8. quote:
    [...]

Dr. Frank. En dat noem ik niet echt ongezond.
    Ontbijt: 2 crackers met kaas en en kop koffie
    lunch: grote salade met tomaten, komkommer en kaas (mozarella of feta) eventueel kopje soep erbij (de eerste 2 weken niet)
    diner: groenten en een stukje vlees of vis.

9. "Wat ik mij altijd afvraag bij zo'n soort dieet. Als je jezelf ertoe kunt zetten om dagen, en misschien wel weken, zo'n ranzige eiwit shake te nemen i.p.v. normaal voedsel...
    Waarom kun je jezelf er dan niet toe zetten om gewoon weken, en mischien wel jaren, achter elkaar een gezonde (en veel smakelijkere) maaltijd te eten?
    B.v.
    ontbijt: yoghurt met muesli/lijnzaad oid
    lunch: aantal boterhammen met mager beleg of een salade oid
    diner: veel groente, vlees of vis en beetje rijst oid.
    Tussendoor: fruit en rauwkost.
    Daarnaast iedere dag lekker wandelen, Wifitten, hardlopen, zwemmen, trap op en neer rennen oid. Kortom bewegen!
    Zo moeilijjk is het toch niet?
    Beste tip: Koop geen troep! Alleen echt en goed voedsel!"

Omdat ik al jaren zo leef, ik sport 3x per week intensief, hardlopen en KR.t En weet heel goed hoe ik moet eten. Ondanks dat ben ik de afgelopen jaren aangekomen en dat moet er weer af. Ik wil eigenlijk cambridge doen maar dat kan alleen via een consulent. Timfit is het zelfde en kan je via internet bestellen. Vandaar dat ik ervaringen vraag en geen " adviesen" want daar heb ik geen behoefte aan.

Dus nogmaals , mensen die dit dieet gevolgd hebben, jullie ervaringen graag. Thanks.

10. Mss moet je gewoon accepteren dat je nu op een gewicht zit wat bij je lichaam past, als je al gezond eet en sport.

Ik weeg ook niet meer de 55 kilo van 10 jaar geleden; ik ben nu rond de 63, nou prima hoor!

Echte mannen eten geen honing, echte mannen kauwen op bijen.

11. Verdiep je eens in hoe je lichaam werkt. Dan wil je zeker dit dieet niet meer volgen.

12. Lees 'de hormoonfactot' van Ralph Moorman of Google ' Jesse van der velde'. Allemaalerg interessant. Geen dieet maar een andere wijze van eten. Ook van amber Albarda ben ik veel wijzer geworden.

13. quote:
    [...]

Als je dit al weet, waarom dan nog proberen? Principe is toch hetzelfde? Zo min mogelijk koolhydraten in de eerste fase en langzaamaan weer aan je dieet toevoegen.
    Je hebt koolhydraten nodig om vet te verbranden en andersom...
    Lijkt me ook niet handig met je krachtraining. Hier heb je ook kh bij nodig. Überhaupt heb je kh nodig.

Heb zelf ooit atkins gedaan, afgevallen en weer net zo hard bijgekomen.
    En kijk eens naar erica terpstra. Met haar shakes en proteine dieeten, die is ook net zo hard weer bij gekomen.

Ik denk dat je moet kijken naar je training. Dat je de volgorde wisselt, of de duur, of iets. Dat je je lichaam verrast met iets, waardoor het weer aan het werk gezet wordt. Er is misschien gewenning opgetreden.

Ik hoop dat het je gaat lukken!

Erelid van het T.T.T.O.T (Troll Topic Take Over Team) 28/03/12

14. Geen idee hoe oud je bent, Momodoe. Maar accepteer dat in bepaalde fases van je leven, je spontaan aan kunt komen. Horrormonen?
    En overleg eens met een dietiste of je niet te weinig voedsel binnenkrijgt in combinatie met je sporten? Daardoor kan je lichaam in de spaarstand gaan staan en val je niets meer af.
    Familielid van mij is 8 kilo afgevallen door meer te gaan eten in combinatie met het vele sporten wat deze persoon al deed...

Quinty wijzigde dit bericht op 04-02-2012 09:54 met 54%

15. quote:
    isolde55 schreef op 04 februari 2012 @ 09:18:
    [...]

Dr. Frank. En dat noem ik niet echt ongezond.
    Ontbijt: 2 crackers met kaas en en kop koffie
    lunch: grote salade met tomaten, komkommer en kaas (mozarella of feta) eventueel kopje soep erbij (de eerste 2 weken niet)
    diner: groenten en een stukje vlees of vis.
    Zit je hier vol van 's ochtends? Lijkt mij toch best weinig, 2 crackers.

16. Jeez, wat ben jij onaardig zeg

Als je krijgt wat je wil,wil je dan ook altijd wat je krijgt?

17. Van leven ga je dood

18. Wat Quinty zegt klopt helemaal. Juist mensen met een lijnverleden krijgen een tragere stofwisseling. Stofwisseling versnellen door vaker verspreid over de dag te eten. Dan eet je ook kleinere porties en heb je geen hongergevoel momenten. Juist van het negeren hongergevoel word je dikker. Doe dit nu 15 jr, weeg 15 jr hetzelfde zonder lijnen. Als je leeft zoals je omschrijft zul je nog n tragere stofwisseling krijgen dan je nu hebt door lijnen.

19. Je hebt wel vetten nodig om een goede verbranding te verkrijgen. Denk aan kokosolie, olijfolie en vet uit noten ed.

Van leven ga je dood

20. quote:
    kwallenbal schreef op 04 februari 2012 @ 10:31:
    Je hebt wel vetten nodig om een goede verbranding te verkrijgen. Denk aan kokosolie, olijfolie en vet uit noten ed.

Idd, en zelfs verzadigd vet heb je echt nodig.
    Vet is niet slecht!
    Alleen zoals voor alles geldt: teveel is niet goed.

21. Van elk dieet val je af als je maar volhoudt. Ik zou dus een voedingspatroon uitzoeken waarbij je je prettig voelt.

Probeer eerst dan je gewicht stabiel te houden; daarna haal je wat kleinigheden uit je voeding die je niet erg zal missen om geleidelijk af te vallen.

Lieg nooit tegen jezelf

22. Ja ik weet dat je om het 1,5 uur iets moet eten. Maar hoelang moet je dat doen om je stofwisseling weer normaal te krijgen. Heb dat ooit een maand volgehouden met gevolg 2 kilo zwaarder. Ook eet ik eenmaal per week 1 dag juist veel om nooit in een spaarstand te komen.

Ik heb ook 3 wk terug mijn mirena verwijderd zodat mijn hormonen weer normaal worden en ik weer zou afvallen. Tot nu toe nog niks kwijt.

Dat hormoonboek ga ik eens lezen wie weet?
    Amber albera dat boek heb ik hier liggen ook een mnd gedaan met geen resultaat. Ik wil wel enig resultaat zien. Of ben ik te ongeduldig?

Dietiste heb ik bij gelopen en at toen volgs haar goed...

En jah mijn leeftijd is tegen de 40... Dan heb je minder kcal nodig om niet zwaarder te worden. Maar ik eet zeker de helft minder als toen ik 20 was...
    Ik baal er gewoon van dat ik dikker wordt. En vriendinnen om me heen slanken af met cb, herbalife of proteine vandaar mijn zoektocht.

23. Heb je Weight Watchers al eens geprobeerd trouwens?

24. Het willen eten maakt nu eenmaal deel uit van onze hang naar geluksgevoel. Het is een probleem van deze tijd. Men wil nu eenmaal gelukkig zijn dus men neemt iets wat hem gelukkig maakt. Bijverschijnsel is dat je vet wordt.

Als je dat niet wil zal je je hang naar voedsel toch ten dele moeten controleren. Wat bij Quinty goed schijnt te werken dat doet het bij mij helemaal niet. Toch weet ik mijn gewicht op peil te houden. Ik accepteer geen grotere maat dan 36-38. Met Quinty's methode was ik dus veel zwaarder geworden áls er ooit een toestand van evenwicht zou zijn ontstaan zoals ze beschrijft. Ik betwijfel dat zeer. Bovendien zou het mij echt ongelukkig maken om 60 of meer kilo te wegen. Zo wil ik mezelf niet zien.

Ook dit is vergankelijk