Mode & Beauty alle pijlers

ALDI dagcreme die alle anti rimpel cremes versloeg in test

19-05-2008 13:23 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met de ALDI anti rimpel creme die alle andere dure cremes versloeg in die Duitse test...?



Zo ja welke van de 4...

en wat is je ervaring ermee..?
Alle reacties Link kopieren
Ken het niet, maar wel grappig dat dat dan juist zo'n goeie creme is!
Alle reacties Link kopieren
Was de oude vertrouwde blauwe pot nivea ook in dat onderzoek meegenomen?

Heb je eventueel een link van die test???
Alle reacties Link kopieren
moet je ff googlen op aldi creme dan krijg je vanzelf links..
Gekopieerd van http://vrouw.blog.nl/beau...-af-tegen-aldi-creme-2-29



Soms lijkt het alsof het alleen maar werkt als er een heftig prijskaartje aan hangt: cremes. Toch hoor je de meest lovende verhalen over potten Nivea of een ordinaire tube Zwitsal. Ik heb mezelf gedwongen niet te wennen aan een dure dagcreme. Zou zou erop leeglopen! Mocht je een goedkope dagcreme zoeken, dan is de antirimpelcreme Biocura van de Aldi misschien wel wat. Deze creme komt namelijk beter uit de test dan menig duur merk. En de prijs? 2 euro en 29 eurocent!



Volgens de Duitse Consumentenbond zijn de dure potjes geen garantie voor rimpelvrije velletjes. Integendeel, uit hun onderzoek blijkt dat vooral de goedkopere merken beter scoorden dan de prijzige merken.



Zestien crèmes werden onder de loupe genomen. Twaalf weken lang smeerden dames hun velletje in met allerhande zalfjes. Door driedimensionele beelden werd het resultaat op de huid bekeken. Slechts zes van hen slaagden met glans.



Deze van Aldi, van Diadermine, een crème van l'Oréal en de antirimpelversie van Helena Rubinstein, meteen de duurste in het rijtje, scoorden goed. Anders gezegd: beginnende rimpeltjes verminderden en de huid werd beter gehydrateerd. De producten van Nivea, roc, Biotherm en Vichy scoorden slechts bevredigend.



Intussen voerden de Britten ook al tests uit met het Aldi-product, met dezelfde resultaten. De warenhuisketen zag daardoor zijn verkoop van de Biocura-producten meer dan vertwintigvoudigen. In eigen land is dat nog niet het geval.
Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar ik weet wel dat hun mascara erg goed was/is! Die heb ik wel een keer gehad. Prima. Nu ben ik overgestapt op 'minerale' mascara (heb daar ook make-up van.. vandaar).
Alle reacties Link kopieren
ik ben er erg benieuwd naar..maar je hebt wel 4 soorten.. en 2 ervan hebben q10 (wat volgens mij in die winnende zit..)
Ik heb laatst een creme bij de Aldi gekocht, ook naar aanleiding van een artikel dat ik las. Ze hadden maar 1 soort, dus geen idee of ik nou de juiste heb. Het heet Aqua Depot, inderdaad van Biocura. Het is een soort gelachtige creme.

Ik moet zeggen, hij bevalt erg goed. Mijn huid voelt de hele dag heerlijk zacht :) Ik vind het alleen niet zo lekker ruiken.

Of mijn rimpels ervan verminderen? Tja, dat weet ik niet hoor, maar dat weet ik van andere cremes ook niet.

Het enige is, dat ik liever een creme zou hebben die wat minder gelachtig is. En deze Aqua Depot is ook dag- en nachtcreme ineen, dat vind ik ook een beetje raar. Er zit wel een SPF in.

Heeft een van jullie bij de Aldi andere soorten gezien?
Alle reacties Link kopieren
bij die aldi waar ik was zijn wel 4 soorten..

ook een nachtcreme (met retinol en q10)



ik heb er 2 voor mijn moeder meegenomen maar ben eigenlijk zelf ook wel benieuwd..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de pot met rode deksel geprobeerd, volgens mij ook dag en nachtcreme ineen. Ik vond hem niet prettig. Erg vet, en trok niet goed in de huid.

Ben maar weer teruggestapt op mijn oude vertrouwde potje van Yves Roche
VAN GOOGLE: "Een goede creme duur? De Aldi verkoopt de creme Biocura, 2,95 per potje van 50ml. Uit een test van de Duitse Consumentenbond kwam de crème van Aldi als beste antirimpelnachtcrème uit de bus. De afgelopen maanden schoot de wekelijkse verkoop dan ook meteen omhoog van 890 potjes naar 20.000 exemplaren. Het Britse tijdschrift Woman's Own riep de crème in zijn decembernummer uit tot beste koop en een ander Brits tijdschrift deed een blinde test met 2.000 vrijwilligers waaruit de Aldi-crème wederom als beste uit de bus kwam. In Nederland wordt de crème verkocht onder de naam Biocura (dagcrème) en Lacura (nachtcrème).



Natuurlijk hangt het af van je huidtype en van genetische en omgevingsfactoren welke creme uiteindelijk voor jou het beste werkt. Daarom handig te weten welke andere crèmes nog meer met goede testresultaten zijn beloond: Diadermine Rimpel expert 3D, Lancome Renergie, RocRetin-OX, LÓreal Dermo Expertise Rivitalift Nacht, Helena Rubenstein Collagenist Anti-Wrinkel Nacht"
Ik gebruik de biocura met lichtblauwe deksel en die met de lichtgroene deksel. Allebei lekkere crèmes. De groene is vetter. Dus ik wissel af al naar hoe lang ik gedoucht heb. (langer douchen betekent droog vervellend voorhoofd).

Vroeger ook dat gel-spul, maar dat verkopen ze bij mijn Aldi niet meer.

Ik smeer sinds kort ook m'n decoloté er mee in, omdat dat snel verbrand en daardoor een beetje rimpelig werd. Volgens mij wordt de huid daar wel minder droog en rimpelig.

M'n gezicht rimpelt nog niet, maar dat komt vast door de Aldi-crème. :-)

Ik heb ook wel eens Nivea geprobeerd, pro-age, geloof ik. Maar daar kon ik niet tegen. Had de hele dag tranen in m'n ogen van de irritatie.
Alle reacties Link kopieren
klinkt goed..dat van de aldi creme dan..haha..
2,95 per 50ml betekent overigens nog steeds 59 euro per liter.



Tuurlijk, andere crèmes zijn duurder, maar eigenlijk is het bespottelijk wat je voor cosmetica betaalt.
Oh, dan ga ik nog eens kijken of ik misschien de andere soorten over het hoofd heb gezien. Of eens bij een andere Aldi langs.



@lola86, ik heb een blauw postje met een blauwe deksel en die is niet zo vet en trekt juist erg goed in.
Alle reacties Link kopieren
gelukkig heb je er maar weinig van nodig per keer..
Alle reacties Link kopieren
kun je nagaan wat een Chanel per liter kost... @-( en Paula Begoun vind het niet eens goede cremes..niet bijzonder iig
Alle reacties Link kopieren
_Soleil_ schreef op 19 mei 2008 @ 14:51:

Oh, dan ga ik nog eens kijken of ik misschien de andere soorten over het hoofd heb gezien. Of eens bij een andere Aldi langs.



@lola86, ik heb een blauw postje met een blauwe deksel en die is niet zo vet en trekt juist erg goed in.
Dank je, dan ga ik die nog eens proberen!
Alle reacties Link kopieren
nog iemand met ervaringen...?
Alle reacties Link kopieren
ben toevallig vanmiddag bij de Aldi geweest; ze hadden 4 verschillende cremes en ik heb ze meteen allemaal maar gekocht :-). Antirimpel Dag- en nachtcreme (die dus als best getest naar voren kwam), een verzorgingscreme met q10 en vitamine a-e-f, én Aqua-Depot met zeewatermineralen en uv-bescherming. Ben benieuwd. Ik laat jullie wel weten wat ik ervan vind.
Alle reacties Link kopieren
welke kleur is nou die als beste eruit kwam..?

Ik had begrepen dat dat de q10 is..?
Alle reacties Link kopieren
de bestgeteste was de anti-rimpelcreme, dat is die in het lichtgroene doosje. De donkerblauwe is de nachtcreme hiervan.
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik gebruik sinds een maand of 2 de antirimpel dag en nachtcreme van de Aldi. Inderdaad die met het lichtgroene (dag) en donkerblauwe (nacht) deksel.

Daarvoor heb ik allerlei (ook dure) cremes gebruikt maar nu blijf ik toch echt bij die van de Aldi. Mijn huid voelt prima aan en ziet er goed uit. Minder rimpels zal ik er denk ik niet door krijgen maar dat maakt me niet zoveel uit. Voor deze prijs is het zeker het proberen waard.

Voor mij in ieder geval geen dure cremes meer.
Alle reacties Link kopieren
Hie rook de dag en nachtcreme van de Aldi. De nachtcreme heb ik maar 1 x gebruikt omdat ik altijd te laks ben om voor het naar bed gaan nog te gaan smeren, maar de dagcreme gebruik ik iedere dag en die bevalt prima. Ik weet niet of het de rimpels tegengaat, maar het voelt iig erg lekker aan en niet vet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik gebruik sinds een maand of 3 overdag de crème met het lichtgroene deksel en 's nacht die vette met het rode deksel. Bevalt errug goed! Ik heb zeer vochtarme huid; jarenlang Clinique drie stappen gebruikt en daar moesten steeds meer "volle" cremes overheen (auw portemonnee!!). Toen op zoek gegaan naar wat anders: Diamdermine, de Hema, Clarins, l'Oreal, Oil of Olaz, van alles geprobeerd. en dit is het hoor; ik heb weer de hele dag een lekker comfortabel gevoel. De diepte van mijn rimpels heb ik niet gemeten, het gaat mij om het gevoel en dat is vooralsnog goed. De nachtcreme met het blauwe deksel heb ik nog niet geprobeerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven