Mode & Beauty alle pijlers

ALDI dagcreme die alle anti rimpel cremes versloeg in test

19-05-2008 13:23 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met de ALDI anti rimpel creme die alle andere dure cremes versloeg in die Duitse test...?



Zo ja welke van de 4...

en wat is je ervaring ermee..?
Alle reacties Link kopieren
Morgen meteen maar eens kijken...thxxx.

De afwasmachinetabletten van de Aldi zijn ook een paar jaar geleden heel goed uit een test gekomen. Gevolg, ze zijn veel duurder geworden.
Alle reacties Link kopieren
Hey Harvey, je moet die met het groene dekseltje hebben. Met de rode deksel is voor de mensen met een echt droge huid en die er geen bezwaar tegen hebben er met een glimmend hoofd bij te lopen. Met het blauwe dekseltje is vooral hydraterend, lekker voor de hele warme dagen. Ik vind die met het groene dekseltje lekker fris, houdt je huid soepel, maar is niet zo vet. Een super cremetje!! En dan vooraf goed reinigen met de facewash van Clinique of Shiseido. Super.
Alle reacties Link kopieren
klinkt allemaal veelbelovend, dames..!



thanks voor alle reacties, tot nu toe..
Alle reacties Link kopieren
Jacobsbenen,dat is lang geleden :smooch:



Ik heb een lippenstift van de Aldi,maar wel in Duitsland gehaald.

Schitterende kleur en heel fijn .

Ziet er ook heel mooi uit(als Shiseido,de verpakking).



Net ook de creme mer rode deksel voor de rijpere huid gehaald.

Hoe is de gezichtsreiniging?

Het wasmiddel vind ik ook geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Er is nu ook een body silk van zag ik in de folder (2 soorten) en er zijn anti aging etc body lotions (3 soorten) maar helaas geen makeup bij ons..



Ja de reiniging ben ik ook wel benieud naar...WC



Iemand..?
Alle reacties Link kopieren
Misschien is de gezichtsreiniging wel alleen in Duitsland te krijgen.

Ik heb ook wel eens badolie gehad,maar de geur vind ik niet zo lekker.

Binnenkort wip ik de grens maar weer eens over .
Alle reacties Link kopieren
De gezichtsreinging is wel in NL te krijgen hoor.. heb hem alleen nog niet geprobeerd bedoel ik, lieverd....
Alle reacties Link kopieren
De Nederlandse en Duitse Aldi zijn voor mij even ver weg,HH.

Maar ik zag op de Franse "makeupalley" dat ze er niet best afkwamen.

En dan heb ik weer 2 missers in de kast staan.

De Aldi "glassex"is trouwens ook geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Goh, toch handig zo'n viva-forum...ik ga morgen ook maar eens naar de Aldi ;-)
Ga morgen gelijk naar de Aldi :)
Ik gebruik de gezichtsreiniging. Milk en tonic.

Vind ze erg fijn. Maar in de tonic zit alcohol en dat vinden veel mensen vervelend, dus daar moet je rekening mee houden.
Alle reacties Link kopieren
oh ja idd, thanks..ik kan daar niet tegen...
Alle reacties Link kopieren
heb ooit de bruinen zonder zon gekocht. merkte helaas niet veel resultaat........ hij rook ook niet echt aangenaam. voor mij toch ook wel belangrijk.

heb wel de reinigingsdoekjes voor de gevoelige huid hier liggen. voor als het lekker vlug moet gaan. krijg er geen uitslag van (heb een super gevoelige huid)

de mascara heb ik ook eens gekocht. zeg niet dat hij slecht is (mijn ogen onsteken er niet van en dat wil al veel zeggen), maar ik kan niet overweg met de vorm van het borsteltje. mijn wimpers nemen wel een heel rare vorm aan als ik ze ermee probeer te bewerken.

heb in de week ook een nagellak meegebracht, maar die heb ik nog niet uitgetest.

bij ons hier in belgië komen de reinigingsmelken ed om de zoveel maanden als aanbieding binnen. er vlug bij zijn is dus de boodschap. maar ik heb ze nog nooit gekocht. kan er dus niet over meespreken.

een tijdje geleden was er bij ons ook een crème te koop om je borsten en de huid van je decolleté mee te verzorgen. heb hem wel gekocht, maar nog niet gebruikt....... kocht toen ook een soort van peeling om onder de douche te gebruiken. die vond ik wel heel erg goed (had ook een aangename geur. kocht spijtig genoeg maar één tubetje).

de gezichtscrèmes heb ik nog niet uitgetest.......
seize the day .....
Alle reacties Link kopieren
thanks clea..

ook hier zien we mekaar weer...hahaha..



Ik ga de reinigingsdoekjes zeker een keer proberen maar volgens mij hebben ze die ook alleen als aanbieding af en toe bij ons..
Alle reacties Link kopieren
Tadaaaaa, vanmiddag ben ik ook naar de Aldi geweest omdat jullie zo lovend zijn over de creme. ik heb de Q10 gekocht met de lichtgroene deksel, en de nachtcreme met donkerblauwe deksel, die met de rode dop leek mij nog niet nodig(rijpere huid) en die met die lichtblauwe deksel heb ik niet genomen omdat het dus om de bewuste lichtgroene deksel ging die dus uit beste gesteste anti-rimpel creme kwam.



Ik weet niet of ik er tegen ga kunnen er staat op voor alle huidtypen, maar ik heb dus een gevoelige huid met rosacea, naja...mocht het verkeerd uitpakken heb ik er 2 handcremmetjes bij of ik gebruik het voor m'n voeten. het is eens niet een dure creme, dus ik dacht gewoon doen haha.



Toevallig(geloof helemaal niet in toeval haha) stond er op het moment dat ik bij de cremes arriveerde ook een vrouw bij die stond ook met de cremes in haar handen, dus meteen een praatje gemaakt over de cremes en zij was ook heel benieuwd ernaar, dus ik vroeg nog zo van: bent uw ook op het topic bij het viva forum geweest ? maar dat was niet zo, zij had het ook weer via via vernomen, zij kon mij ook meteen de wasemulsie aanbevelen, die gebruikte zij ook met haar droge huid en ik was ook wel benieuwd, dus heb die meteen op aanrade van haar ook gekocht, heb nu een dure van dermolin voor gevoeligehuid, maar jeetje als dit net zo goed werkt of mischien wel beter, scheelt me dat echt een hele hoop euro's.



Ik laat het jullie zeker weten of de creme lekker was zo ja of niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me altijd af, vanaf welke leeftijd je huid nou rijp is?
Alle reacties Link kopieren
rijp is 50+ denk ik
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik dé creme (dus de dagcreme met groene deksel en nachtcreme met donkerblauwe deksel) nu sinds 3 maanden en ik wil nooit meer een andere! Vind m heerlijk, mijn huid is nog mooier dan ooit en ja, ik heb ook het idee dat de rimpels die ik rondom mijn ogen had (heel weinig hoor) minder zijn geworden.

Ik ben trouwens 33 jaar.

Ik zeg: allemaal kopen deze cremes ladies!
Alle reacties Link kopieren
Misschien wel overrijp :-]

Ik was vandaag bij de Duitse Aldi en daar was ook een oogcreme voor de rijpe ooghuid.

Dit was tijdelijk in het assortiment.

Ook een oogmasker.

Verder nog 2 lippenstiften ingeslagen.

Die mooie Duitse uitvoering hebben ze hier niet.



Girlx,hoe gaat het met het plekje op je wang dat je hebt laten behandelen?
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond ben er weer.



Wilde cubaan lief dat je er naar vraag, het is jammer maar het is niet anders, het is nog steeds een lelijk putje en het adertje zit er ook nog steeds, ik heb de hoop er voor opgegeven want het is gedane zaak.



Wauw dat is wel ff wat anders dan de Duitse Aldi, hier idd geen lippenstiften, oogcreme's.



Okee even een update met ervaring de nachtcreme, hij smeert goed en licht uit, persoonlijk vind ik hem wel iets te geparfumeerd en bij het opbrengen dacht ik van dit geurtje komt mij zo bekent voor nlk nivea geurtje de blauwe bodylotion volgens mij is die niet meer verkrijgbaar, maar als je de lotion kent ? dan is dat het geurtje wat ik bedoel. Wat mij nu wel opvalt is dat het niet prikt of vervelend aanvoeld terwijl ik normaal echt slecht op parfum reageer(athans dat denk ik dan) morgenochtend gaat de dagcreme erop en deel de ervaring zekers mee.

De wasemulsie heb ik nog niet getest want ik maak eerst de dermolin op, anders word het te vol in de douche.
Alle reacties Link kopieren
@Girlxxx; haha, wat een grap dat je die vrouw vroeg of ze ook van het viva-forum was....Heb je trouwens wel eens de Urea gezichtscreme geprobeerd? Is inmiddels mijn favoriet. Al begon ik wel enigszins te twijfelen toen iemand (Harvey?) zei dat Urea volgens Paula Begoun niet altijd even goed is voor de huid? Urea wordt juist heel veel gebruikt voor droge huidproducten (tenminste zo staat het in de ingredientenlijst vermeldt) en zou volgens die informatie een natuurlijk bestanddeel van de huid zijn....



Maar ik heb de Aldi cremepjes ook maar gekocht. Als het een miskoop blijkt te zijn voel ik het niet zo in m'n portemonnee... Het viel me wel op dat die met het groene dekseltje erg schaars waren dus meer mensen hebben de test gelezen....of zijn ook van het viva-forum....;-)
Alle reacties Link kopieren
Haha mijn oma heeft die creme ook en heeft die test gezien: ze heeft het er elke dag over!
Alle reacties Link kopieren
B_1_TCH schreef op 21 mei 2008 @ 21:52:

@Girlxxx; haha, wat een grap dat je die vrouw vroeg of ze ook van het viva-forum was....Heb je trouwens wel eens de Urea gezichtscreme geprobeerd? Is inmiddels mijn favoriet. Al begon ik wel enigszins te twijfelen toen iemand (Harvey?) zei dat Urea volgens Paula Begoun niet altijd even goed is voor de huid? Urea wordt juist heel veel gebruikt voor droge huidproducten (tenminste zo staat het in de ingredientenlijst vermeldt) en zou volgens die informatie een natuurlijk bestanddeel van de huid zijn....



Maar ik heb de Aldi cremepjes ook maar gekocht. Als het een miskoop blijkt te zijn voel ik het niet zo in m'n portemonnee... Het viel me wel op dat die met het groene dekseltje erg schaars waren dus meer mensen hebben de test gelezen....of zijn ook van het viva-forum....;-)






Uhm die urea creme ? bedoel je die met het lichtblauwe potje ?? daar stond als ik mij niet vergist op algen/zeemineralen creme die hydrateerd ?, die heb ik niet geprobeerd en ook niet meegenomen, omdat de meiden hier het over het lichtgroene dekseltje hadden omdat dat de geteste zou wezen hoop dat je het begrijpt, ik moet zelf ook even hard nadenken met al die verschillende dekseltje 8-P op ieder potje past immers een dekseltje ;-)



Wat ik begrepen heb over het ingredient UREA is dat het een vochtbinder is, en idd vaak in creme's zit die voor hydratatie zorgen, het zit ook vaak in babybodylotions, of het slecht is...geen idee.



Grappig dat bij de Aldie bij jou in de plaats/stad/dorp de groene het meeste verkocht is, de Aldie in mijn plaats, daar was vooral die met de rode dop het meest verkocht, en de nachtcreme loop daar ook goed.
Alle reacties Link kopieren
Klopt, heb ik gezegd..



urea, als in hoge concentratie, (dus ver bovenaan ingred. lijstje) is slecht omdat de huid bij structureel gebruik te dun ervan kan worden..



(Is van urine gemaakt trouwens, begreep ik ook..brr..heeft een soort van exfolieerende werking zegmaar..)





Is er een urea creme bij de aldi dan..??





ik gebruik mijn cremes die niet bevallen ook meestal op mijn voeten en of handen hihi..

dan hebben ze nog nut tenminste..!
Alle reacties Link kopieren
Instead, this water- and silicone-based fluid contains urea, which is indeed an exfoliant, albeit a far less sexier version than AHAs or BHA, as it is derived from urine.



urea, Component of urine, although synthetic versions are used in cosmetics. In small amounts urea has good water-binding and exfoliating properties for skin; in larger concentrations it can cause inflammation (Source: Skin Pharmacology and Applied Skin Physiology, January-February 2002, pages 44–54).





Dat stuk over dunner worden van de huid kan ik zo gauw niet vinden maar ik zoek morgen ofzo nog wel even, heb het volgens mij ergens op mijn andere pc bewaard staan in een document...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven