Mode & Beauty alle pijlers

ALDI dagcreme die alle anti rimpel cremes versloeg in test

19-05-2008 13:23 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met de ALDI anti rimpel creme die alle andere dure cremes versloeg in die Duitse test...?



Zo ja welke van de 4...

en wat is je ervaring ermee..?
Alle reacties Link kopieren
@MrsJones; wat je op dat duitse forum hebt gelezen, klopt dus niet. Google er maar eens op. De uitkomst van de test staat ook op de site van Kassa en het gaat toch écht om de anti-rimpelcrème, dus de lichtgroene en de donkerblauwe...
Alle reacties Link kopieren
Kassa Vara
Alle reacties Link kopieren
Jesus...ik heb vandaag de lichtgroene gekocht en nu blijkt dat ik de blauwe had moeten hebben?
Alle reacties Link kopieren
Zamirah, je hebt wel de goede creme gekocht. Zie de link van Isabelleke.
Alle reacties Link kopieren
O, gelukkig! Opluchting.



Ik heb ook maar gelijk die mascara gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Het zijn de dagcreme (licht groen) en de nachtcreme (donker blauw) die je moet hebben!

Ik ben er zeer over te spreken en ik gebruik ze ook als bodylotion voor m'n hele lijf!

Je huid wordt er super zacht van en who cares dat het potje sneller leeg is ,het is toch een koopje! ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ja das een hele goeie..merk je nog dat je huid er extra stevig van wordt ofzo...?
Alle reacties Link kopieren
heyharvey schreef op 30 mei 2008 @ 00:15:

Ja das een hele goeie..merk je nog dat je huid er extra stevig van wordt ofzo...?




Jaaaa zeker!



Je krijgt er zo'n beschermingslaagje erover heen en dat voel je ook, zelfs de dag erna. Voor mij is dit de beste "bodylotion" OOIT!
Alle reacties Link kopieren
wow klinkt goed..juicy_me denk dat ik dit ook maar eens ga toepassen..de huid boven mijn knieen kan wel wat extra stevigheid gebruiken hihi...
Alle reacties Link kopieren
heyharvey schreef op 30 mei 2008 @ 01:21:

wow klinkt goed..juicy_me denk dat ik dit ook maar eens ga toepassen..de huid boven mijn knieen kan wel wat extra stevigheid gebruiken hihi...
En je krijgt ook zo'n laagje "glans" en het is zeker niet duur om zo'n potjes voor je hele lijf te gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
ik ga het zeker proberen..hihi
Ik ben nu ook een week aan het smeren met de nachtcreme (donkerblauw deksel) en de dagcreme (groene deksel) en het bevalt prima het klopt dat er een soort van laagje op je huid zit daardoor ziet je huid er stralender en gezonder uit, van steviger heb ik nu nog niets gemerkt, daar moet je denk ik langer voor smeren.



De geur van de dagcreme vind ik wel wennen die van de nachtcreme is erg fris een soort van nivea geur,.



ik blijf het zeker smeren het is lekker en goedkoop en ondanks dat ik overal allergisch voor ben heb ik nu geen uitslag.
Oja ik heb ook meteen handzeep in een pompflesje gekocht, de witte, en die ruikt zalig en kost ook maar 80 cent.
Alle reacties Link kopieren
[b][message=1446060,noline]_Soleil_ schreef op 29 mei @MrsJones, als dat zo is, zit ik gebakken met mijn Aqua Depot ;-) Dat is de enige die ik kan krijgen bij de Aldi en ze stikken nog van de potjes, dus voorraad genoeg. Weet je nog waat je het hebt gelezen?
o.a. hier:

http://board.beauty24.de/...521b82763&threadid=160947

en hier:

http://www.testfieber.de/...cremes_testberichte__1923



Op de Duitse sites vind ik eigenlijk overal de Aqua Depot (Lacura en Biocura). Aangezien de test uit Duitsland komt, denk ik dat het toch de Aqua Depot is die als beste uit de test kwam... Ik ben bang dat kassa ernaast zit.
Alle reacties Link kopieren
marjorette schreef op 30 mei 2008 @ 09:15:

Oja ik heb ook meteen handzeep in een pompflesje gekocht, de witte, en die ruikt zalig en kost ook maar 80 cent.
Wij hebben altijd die oranje handzeep (beetje hoekig-rond flesje) - perzik geloof ik - heerlijk!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds het bericht dat het als beste uit de test kwam gaan gebruiken. Ik heb de crème met rode deksel en doe het voor het naar bed gaan op. Bevalt mij in ieder geval prima! kan geen kwaad beetje extra vocht op je gezich. Misschien blijven de rimpels zo wat langer weg. Hahahaha.
Alle reacties Link kopieren
Ruikt die met de rode dop ook sterk?
MrsJones schreef op 30 mei 2008 @ 12:48:

[...]





o.a. hier:

http://board.beauty24.de/...521b82763&threadid=160947

en hier:

http://www.testfieber.de/...cremes_testberichte__1923



Op de Duitse sites vind ik eigenlijk overal de Aqua Depot (Lacura en Biocura). Aangezien de test uit Duitsland komt, denk ik dat het toch de Aqua Depot is die als beste uit de test kwam... Ik ben bang dat kassa ernaast zit.
Bedankt voor de links. Ik ga morgen even lezen, is me nu te laat om in het Duits te denken ;-]
MrsJones schreef op 30 mei 2008 @ 12:49:

[...]



Wij hebben altijd die oranje handzeep (beetje hoekig-rond flesje) - perzik geloof ik - heerlijk!!!




Ja, die vind ik ook lekker ruiken.

Ik gebruik sinds kort ook een blondshampoo van de Aldi. Ik geloof dat het merk Kyrell is (of zoiets). Prima shampoo en ik heb het idee dat mijn haar er inderdaad een beetje van oplicht. Aldi is zo slecht nog niet dus.
Alle reacties Link kopieren
En de wattenschijfjes kosten daar maar 45 ct.
Alle reacties Link kopieren
Ik was ook wel benieuwd wat er nu waar is (zeker aangezien ik het Aldi verhaal heb opgenomen in mijn eigen beautyweblog www.babyzacht.blogspot.com). Wat ik begrijp is dat de Aqua Depot goed uit de Oko-test (eko) is gekomen, dus weinig schadelijke stoffen bevat. Die antirimpel-variant is weer in andere tests goed uit de bus gekomen. Conclusie is misschien wel dat ze allemaal oke zijn! ? : )

Als mijn Hema creme op is ga ik in elk geval richting Aldi!
Alle reacties Link kopieren
Dit vond ik over de Oko-test:

(...)"OKO-Test, de meest toonaangevende consumentengids van Duitsland. Ze testen producten op (allergie) gevoelige ingrediënten, verdraagzaamheid, veiligheid en milieuvriendelijkheid." (...) Zie deze site

Dat zijn volgens mij dus andere test-criteria dan de tests waarbij de antirimpel creme het beste werd bevonden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben na het lezen hierzo, ook 2 potjes cremes gaan kopen:

- de Aquadepot

&

- de lichtgroene (van de test)



Er zit trouwens in beide van deze cremes een SPF 4



Ik ben begonnen met de aquadepot en die smeer ik nu al een paar dagen.

(ik (26) heb een hele vette huid :thunder: en acne gevoelig)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze creme tot nu toe heel erg fijn vind aanvoelen. Ik gebruik hem in de ochtend en soms een beetje s'avonds. Ik weet niet of ik te vroeg juich maar oké, even de tijd gunnen.



Hij trekt meteen in en geeft me in tegenstelling tot andere (duurdere) cremes niet een nog vettere huid. De geur vind ik eiegnlijk niet vervelend al had die er van mij helemaal UIT gemogen maarja. Mijn huid ziet er goed uit dus so far so good.....



Over de andere creme kan ik nog niks zeggen.



*will update*
Overigens is de mascara niet zo goed hoor. Niet heel slecht ook. Hij is vooral heel goedkoop.
Ik vond de mascara wel goed. Gewoon mascara zoals mascara hoort te zijn..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven