Mode & Beauty alle pijlers

Adertjes op benen

22-08-2014 22:20 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!



ik heb na mijn zwangerschappen steeds meer last gekregen van hele dunne gesprongen adertjes op mijn benen. Het ziet er niet uit en ik begin mij er steeds meer aan te storen. Het zijn geen spataders en heb er ook fysiek geen last van (gelukkig).



Nou is mijn vraag, is er wat aan te doen? Ik ben 'pas' 24 en zou af en toe wel een leuk jurkje aan willen, maar durf het echt niet aan met mijn benen :(
Gesprongen adertjes zijn spataders. Daar kan je wel wat aan doen, maat tegenwoordig moet je het zelf betalen omdat het cosmetisch is.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat wist ik niet, dankje voor de info! Ik dacht echt dat spataders 'uitpuilen' zeg maar en dat dit van die spinnenweb adertjes zijn.



Gaat me heel wat kosten dan waarschijnlijk, heb er wel 100!
Het zijn spatadertjes, alleen kleintjes.

Die kun je laten inspuiten met een vloeistof door een dermatoloog, daardoor slibben ze dicht en zie je de kleur niet meer.
Google eens naar 'Besenreiser', dat is wat jij bedoelt. Behandelen kan door wegspuiten met een stof die de wanden van de adertjes aan elkaar laat plakken. Gemiddeld kan 70 % van de spataders per behandeling verdwijnen. En het is goed mogelijk dat er weer nieuwe ontstaan in de toekomst.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat zijn ze! In ieder geval wel geruststellend dat het te behandelen is. Hoop alleen niet dat ze dan 10 keer zo erg terugkomen, maar dat zien we dan wel weer.



Misschien nog eventuele tips voor een goede kliniek in het zuiden van het land?
Nee sorry. Niet bekend in die omgeving.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven