Mode & Beauty alle pijlers

Alternatief voor P-CL-E crème?

17-04-2014 18:46 8 berichten
Ik gebruik nu ongeveer 6 weken de P-CL-E crème van Biodermal. Duur en merk eigenlijk weinig verschil. Heb wel veel vlekjes (nu ook zwanger dus net een krentenbol), maar het lijkt dat die crème niks doet. Zal misschien ook wel wat kort zijn, 6 weken. Maar weet iemand een (goedkoper) of beter alternatief? Deze crème smeert wel lekker dik. Iemand tips? Bedankt alvast!
Ik heb ook de pcle creme tijden gebruikt en het deed helemaal niets voor mijn huid. En ik lees in reviews dat wij kennelijk niet de enigen zijn. Ik heb het destijds ook gekocht omdat vele mensen het deden overkomen als een soort wondercrème. Duur vind ik het echter niet echt, ik ken veel duurdere merken maar of die goed zijn? Ik durf die gok niet goed te nemen. Ik gebruik zelf de hydraterende dagcrème van etos. voor de gevoelige huid. Die bevalt oké. Ik merk in elk geval geen verschil met de pcle crème.
Bedankt voor je reactie! Is die crème die je smeert ook wat dikker? Die van Biodermal blijft echt goed zitten zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
http://www.huidziekten.nl/folders/neder ... elasma.htm
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ja, die crème is ook wat dikker maar trekt wel goed in. Tot op heden valt het mij niet tegen voor 3.49. Hij ruikt gelukkig ook een stuk minder sterk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond PCLE een drama crème die werkelijk niets voor mij deed. Ik gebruik nu kruidvat eigen merk en dat bevalt prima.
Misschien inderdaad een duurdere zonnebrandcreme ofzo nemen. Ik vind van de eigen merken dat ze zo dun zijn..
Je zult de vlekken moeten aanpakken met stoffen die ze verminderen. Retinol bijvoorbeeld of vitamine C. Ook zachte AHA peelings met fruitzuur kunnen helpen.



Kijk eens bij de producten van Paula's Choice. Daar ben ik zelf heel tevreden over. Voor de bruine vlekjes op mijn handen gebruik ik de brightening treatment. Ik had aan een paar proefzakjes genoeg en nu hou ik het bij door mijn handen met spf te beschermen.



Gebruik altijd een product met minimaal spf 15, liefst hoger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven