Mode & Beauty alle pijlers

Aparte kleuren haarverf, waar online te koop?

23-08-2010 08:38 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Titel spreekt voor zich denk ik he? Stel ik wil mn haar knalroze, -groen, -blauw of paars, wat is dan goeie haarverf en weet iemand een site om het te bestellen?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Alle reacties Link kopieren
Kinkikappers? Ik weet alleen niet of ze aan onlineverkoop doen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Online weet ik het niet maar ik weet wel een kappersbenodigheden zaak die dat heeft.Zit in Rotterdam en Schiedam zover ik weet.Heb die kleuren jaren geleden zelf ook gebruikt.(in mijn "wilde' jaren) Je moet overigens wel eerst je haar oplichten om de kleur zo fel te krijgen tenzij je heel blond van jezelf bent natuurlijk.Succes
Alle reacties Link kopieren
Vroeger haalde ik dat soort kleuren altijd in een punkwinkeltje. Die winkeltjes bestaan niet meer in mijn stad. Maar je kunt het proberen bij londonshop.
Alle reacties Link kopieren
Manic Panic haarverf, in alle felle gekke tinten die je maar bedenken kunt. Overigens moet je dan wel eerst blonderen, anders pakt de verf niet. Tinten moeten om de paar week bijgehouden worden ivm snel vervagen.



Voor paars kun je ook haarverf van Live nemen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn haar is wit dus dat komt goed! Ik vind de kinkikappers kleuren dus niet zo mooi..

Ik heb het ook al vaak vreemde kleuren gehad, dus weet dat ik t bij moet houden.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Alle reacties Link kopieren
Online... ik zou het niet weten, ik koop het altijd bij de groothandel. (Was groot fan van directions, maar die wordt niet meer verkocht, is overigens na tig wasbeurten uitwasbaar)



Nu hebben de colorbox, maar daar ben ik geen fan van. Niet fel genoeg.



Blauw zou ik trouwens niet doen, paar keer wassen en het is grijs.
Alle reacties Link kopieren
Directions, die had ik altijd! (zat me suf te peinzen) Maar dat bestaat dus niet meer?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Alle reacties Link kopieren
quote:Spijker schreef op 23 augustus 2010 @ 09:32:

Directions, die had ik altijd! (zat me suf te peinzen) Maar dat bestaat dus niet meer?Jawel, even intypen in google en tada.
Alle reacties Link kopieren
Ik loop me dus suf te zoeken naar Paars van Live.

Lijkt wel nergens meer te krijgen.



HELP!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:nokky schreef op 23 augustus 2010 @ 11:49:

Ik loop me dus suf te zoeken naar Paars van Live.

Lijkt wel nergens meer te krijgen.



HELP!!!! Dat is toch een gewone haarverf? Zoeen die die bij de drogist kan kopen? Volgens mij wordt dat niet echt paars hoor..
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Alle reacties Link kopieren
Ja kan je idd bij de drogist kopen.. of eigenlijk KON volgens mij.

Een vriendin van mij heeft het ooit gebruikt en was een erg mooie kleur paars. Maar volgens mij heeft geen enkele droigist het meer.
Alle reacties Link kopieren
haarverf directions



Hier kan je het vinden!!! Misschien moet ik daar mijn paarse verf maar bestellen.. Die hebben het in iedergeval
Black widow in Rotterdam, daar ging ik vroeger altijd heen.
Alle reacties Link kopieren
Nokky die site vond ik ook, heb net besteld. Ben benieuwd, wordt sinds jaren weer eens een kleurexperiment! Heb nu namelijk wit gebleekt haar en ik ben het zat. Dus mocht het helemaal mislukken dan mag het er van mij radicaal af.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Alle reacties Link kopieren
Directions wordt niet meer verkochti n de kappersgroothandel waar ik altijd kom. (of eigenlijk groothandels, zijn er nl 3)



Ga zo ook maar eens even een blik werpen. (Heb volgens mij het halve assortiment al, maar toch)
Alle reacties Link kopieren
Glitterzzzzz, doe eens een fotootje van je haren dan! Ben benieuwd!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Manic Panic verf wordt o.a. online verkocht door attitude holland.

En ze hebben ook Amplified en Stargazer haarverf.



http://www.attitudehollan ... 9/-Hairdye-Amplified.html



http://www.attitudehollan ... ream-Hairdye-Classic.html



http://www.attitudehollan ... 48/Hair-colour-rinse.html
Alle reacties Link kopieren
Stargazer die had ik vroeger!!Die fel rose..die is zo mooi.
Alle reacties Link kopieren
http://shop.flash-world.n ... ywords=directions&x=0&y=0



Ik heb vandaag zilver besteld!



Je moet wel boven de 20 euro met bestellen zitten, de btw komt er nog eens bovenop en de verzendkosten zijn 4,50.



But I'm worth it
Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
Foto van mijn hoofd, ja haha mocht je willen hier op t forum.



Maar ik zal even een beschrijving doen, t valt nu qua kleur wel mee hoor;



Check de site van Vidal Sassoon, balkje bovenin collections, linkercolom academy, dan de Da Da Dolls, mijn coupe lijkt op het plaatje van het model met de ondercut en pluk eroverheen.



Gros van mn haar is blauw/zwart, ondercut is magenta en die pluk eroverheen donkerpaars.
Alle reacties Link kopieren
Van Directions heb ik nog in mn collectie



Turkoise

Rose Red

Zilver

White Toner

Spring Green

Apricot

Lilac

Flamingo Pink en

Mandarin



En Plum wil ik nog, maar Silver en Lilac doen het in mijn haar niet goed. Dan moet ik het zo dood blonderen dat het kauwgom word.
Alle reacties Link kopieren
iemand interesse in haarverf alle kleuren? ik heb het voor goedkoop;) mail me maar> mogtar_84@hotmail.com laat maar weten
Alle reacties Link kopieren
Bij ons in de winkel verkopen we die directions nog..
Alle reacties Link kopieren
Hallo, Welke merk is goed voor Donkerblauw haar? Ik heb gehoord directions of manic panic is goed maar is dat wel zo? :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven