Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 08:32.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Mode & Beauty
  4. Beste kapper centrum Utrecht

Dit onderwerp heeft 13 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 12-02-2012 14:09.

[ Beste kapper centrum Utrecht ]

Ga naar een onderdeel

1. Dag lieve dames en heren,

Wie weet een goede kapper, het liefst de beste :-) kapper van Utrecht?
    Een kapper die naar je luistert, plezier heeft in zijn werk, kijkt wat bij jou en je gezicht past?
    Ik heb een beetje zitten surfen en twijfel tussen Mel en hair en Kurz...iemand daar ervaringen mee?

Groetjes,

1. De Kappers op de nobelstraat

verveling maakt van ieder mens een goede forummer

2. Aantal vriendinnen waren erg tevreden over Kurz, maar dan specifiek 1 persoon en die naam weet ik helaas niet. Ik ben daar zelf eens door een ander geknipt en was niet enorm onder de indruk Ik ga zelf alleen nog maar naar Kinki, meestal op de Nachtegaalstraat, maar soms Oude Gracht, die vind ik goed luisteren en naar je kijken.

3. Beste kapper van Utrecht vind ik Maaike van Losjes (Twijnstraat). Neemt alle tijd, knipt scherp en heel mooie kapsels.

4. Kinki!
    En bij Hairmexx (heet het geloof ik) op de Hamburgerstraat, door Kim of Tim.

5. Ga zelf altijd naar Kinki Nachtegaalstraat, maar hoor ook wel goede verhalen over Bobbi's (zijstraatje Neude).

I am fluent in sarcasm

6. Tom of Pim of Joris van Losjes, (Maaike heb ik me nooit door laten knippen maar zal ook vast goed zijn) Tom en Joris knippen ook bij Tabou (oude jazzwinkel) en daar schijnt de lange dame met het hele korte haar ook erg goed te knippen. Bij Tabou is het dan wel weer ¤5 duurder dan bij Losjes ;-)

7. Kinki nachtegaalstraat, wel duidelijk zijn in wat je wil anders hebben ze de neiging om er een hippe draai aan te geven

8. Rianne Berger van de Rob Peetoom in de Nobelstraat.

9. kinki altijd fijn idd wel duidelijk aangeven wat je wel en niet wil want ze zijn nogal gewaagd daar:)

10. Mijn ervaring bij Kinki: ze knippen alleen kinki in overleg. Goede kappers met goede, moderne kniptechnieken.

I am fluent in sarcasm

11. Wan knipt, ook Nobelstraat. Ze neemt de tijd, kijkt echt naar je haar en hoe het valt, gebruikt goede producten. Ik zweer erbij!

12. Van der Vlist op de Croeselaan en dan vragen naar Nick. ge-wel-dig, zeker als je jezelf trakteert op een make up van hem daarna. Hij heeft op de amsterdam fashion week ook meegewerkt aan de visagie.

Al is je posting nog zo snel, internet achterhaalt m wel...

13. de kapper "Gezellig" is super! vooral populair onder de studenten. ergens langs de weg, met paarse letters, weet niet precies waar :p

Gr, Fleur