Mode & Beauty alle pijlers

Budget tip, Blush bij de action

24-10-2014 19:02 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tip! Je kunt hele mooie blushes (gepigmenteerde) kopen bij de action NIET OP DIEREN GETEST ;) voor 1.00 euro tot 1.99 echt een aanrader !
Alle reacties Link kopieren
En de bananen zijn bij de Appie in de aanbieding.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vind de roze tube met gezichtsscrub van de Action erg fijn.
Alle reacties Link kopieren
[quote]dubbus schreef op 24 oktober 2014 @ 19:06:

Ik vind de roze tube met gezichtsscrub van de Action erg fijn.[/quote



Ken ik niet! maar zal eens kijken:)
Alle reacties Link kopieren
spam
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ja want de Action heeft echt reclame op het vivaforum nodig. Er komt anders geen hond.
Alle reacties Link kopieren
WTF dit is gewoon aardig bedoelt! was echt verbaasd toen ik er vandaag was en dat toevallig zag !!!
Alle reacties Link kopieren
Zitten er glitters in, want dat vind ik minder.
Wat een onzin dat dit spam is zeg. Er zijn wel vaker topics geweest met enthousiaste berichten over hun artikelen. Ook over de Hema heeft een topic gelopen. Heeft niks te maken met spam .



De Action of de Hema hoeft echt geen medium als het Vivaforum te gebruiken voor hun reclame hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:auroria schreef op 24 oktober 2014 @ 19:27:

Zitten er glitters in, want dat vind ik minder.Nee, zijn echt hele mooi en de pigmentatie is ook verrassend goed! Zie zijn ook mooi verpak.En heel fijn dat het niet op dieren getest is
Alle reacties Link kopieren
Ok ik zal helpen. Ik had weckpotjes van de action, na verhitting hield ik die onder de kraan en krak stuk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik houd van de Action.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kuzu schreef op 24 oktober 2014 @ 19:46:

Ik houd van de Action.Ik ook!
Heb ik me net ondergekliederd met highlighter moet ik ook nog aan de gepigmenteerde blush.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kuzu schreef op vrijdag 24 oktober 2014 19:46 Ik houd van de Action.Ik ook.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Een beautyblogster heeft weleens eens een test gedaan met een dure make- up en make-up van de action zo ook de blush.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou ook van de Action maar die blush is echt verschrikkelijk. Glanzend en glitters. Dat doe je als volwassen vrouw toch niet op. Ik hou meer van matte blush.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 24 oktober 2014 @ 20:08:

Heb ik me net ondergekliederd met highlighter moet ik ook nog aan de gepigmenteerde blush.met zn uiterlijk wat jij hebt, helpt zelf dat geklieder niet meer hoor ! @negeerstand ! Toedels
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op vrijdag 24 oktober 2014 20:08 Heb ik me net ondergekliederd met highlighter moet ik ook nog aan de gepigmenteerde blush.Grijzende smiley. ED al gekocht bij de Action?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het goedkope meuk. Goed voor in de prullenbak.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 24 oktober 2014 @ 19:05:

En de bananen zijn bij de Appie in de aanbieding.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Bij de Action verkochten ze een tijdje geleden ook nagellak van Sally Hansen en OPI voor 0,99, ik heb dat toen nog getipt in het vrekkentopic. Ook hebben ze vaak oogschaduw van Max Factor en Rimmel. Voor 1,39 per stuk. Niets mis mee hoor.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
O ik heb ook een paar blushes van de Action. Kostten nog geen 2 euro per stuk. Ik vind ze fijner dan die van Mac.

Heb ook gelliner van de Action, ook de beste die ik ooit gehad heb. Helaas is hij zwart en gebruik ik liever bruin.
quote:Mousson schreef op 24 oktober 2014 @ 20:11:

[...]





met zn uiterlijk wat jij hebt, helpt zelf dat geklieder niet meer hoor ! @negeerstand ! ToedelsZo, wat een vriendelijke reactie weer..
Alle reacties Link kopieren
Nou je kan er weleens leuke koopjes doen hoor! En als t keertje niks is gooi je t toch gewoon weg, nog geen cent aan verloren.
l'amour de soi...belle la vie...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven