Mode & Beauty alle pijlers

Clip oorbellen

20-08-2014 17:51 15 berichten
Wie draagt er clip oorbellen?



Heb een vervelend probleem, namelijk een uit gescheurde oorlel...het is echt een gat en de prijzen om dat te laten dichten zijn behoorlijk hoog



Gewone oorbellen vallen er dus zo door heen...dus dat is geen optie meer.Nu kan ik zelf met naald en draad in de weer gaan maar dat lijkt me niet echt slim



Maar die clips, knijpen die je oor ook niet erg samen? Lijkt me ook niet echt representatief als ik met rode oortjes rond loop



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn bijna niet meer verkrijgbaar, lijkt me ook heel pijnlijk op ten duur.
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder kreeg altijd redelijk "dode" oorlellen van die clips. Daarom heeft ze na 55 jaar toch maar gaatjes laten schieten. En ze werden inderdaad steeds minder verkrijgbaar.
Heb je van die lelijke gaten ringen gehad?

Denk dat meer mensen hier snel last van gaan krijgen en dan volgen vaak ook de, goedkopere, oplossingen
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring met clip oorbellen. Maar is het een idee om nieuwe gaatjes te schieten, dicht op de oude (uitgescheurde) gaatjes? Dan zou je grote knoppen in kunnen doen, die dan over de gescheurde heen vallen? Of is dat een heel gek idee
Alle reacties Link kopieren
Ga na de dokter en vraag een medische indicatie voor de plastisch chirug. Ik ben geholpen aan mijn uitgescheurde oorlel, het werd vergoed door mijn zorgverzekering, (allebei de oren) en écht ik ben tot op de dag van vandaag heel blij dat ik het gedaan heb! Je ziet er niets van, alleen mag je een half jaar geen gaatjes schieten, en je als je opnieuw gaatjes gaat laten schieten moet je ze heel iets naar voren laten schieten (omdat het gescheurde vel veel te zacht is).
We all gonna die, we bleed from similar veins..
quote:larva schreef op 20 augustus 2014 @ 18:03:

Heb je van die lelijke gaten ringen gehad?

Denk dat meer mensen hier snel last van gaan krijgen en dan volgen vaak ook de, goedkopere, oplossingen

neeeej absoluut niet haha, maar je zou het bijna denken



Ik las op internet juist dat zorg verzekeringen het niet vergoeden...
Alle reacties Link kopieren
Mijn dokter heeft mij zo'n indicatie gegeven, omdat hij zag dat ik zo ongelukkig was, mijne waren helemaal uit elkaar.. Wellicht dat je jou huisarts ook zover kunt krijgen
We all gonna die, we bleed from similar veins..
quote:gisellecarterx schreef op 20 augustus 2014 @ 18:04:

Ga na de dokter en vraag een medische indicatie voor de plastisch chirug. Ik ben geholpen aan mijn uitgescheurde oorlel, het werd vergoed door mijn zorgverzekering, (allebei de oren) en écht ik ben tot op de dag van vandaag heel blij dat ik het gedaan heb! Je ziet er niets van, alleen mag je een half jaar geen gaatjes schieten, en je als je opnieuw gaatjes gaat laten schieten moet je ze heel iets naar voren laten schieten (omdat het gescheurde vel veel te zacht is).Eh, waarom zou je, als je oorlellen op kosten van de gemeenschap weer opgelapt zijn, opnieuw gaatjes laten schieten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op woensdag 20 augustus 2014 18:40 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="gisellecarterx in "Clip oorbellen"" class="messagelink">gisellecarterx schreef op 20 augustus 2014 @ 18:04</a>:</b>

Ga na de dokter en vraag een medische indicatie voor de plastisch chirug. Ik ben geholpen aan mijn uitgescheurde oorlel, het werd vergoed door mijn zorgverzekering, (allebei de oren) en écht ik ben tot op de dag van vandaag heel blij dat ik het gedaan heb! Je ziet er niets van, alleen mag je een half jaar geen gaatjes schieten, en je als je opnieuw gaatjes gaat laten schieten moet je ze heel iets naar voren laten schieten (omdat het gescheurde vel veel te zacht is).</div></blockquote>Eh, waarom zou je, als je oorlellen op kosten van de gemeenschap weer opgelapt zijn, opnieuw gaatjes laten schieten? Ik zou zelf ook naar de dokter gaan en - wanneer het kan - gaatjes opnieuw laten schieten hoor. Ik vind dat dat gewoon bij een vrouw hoort. Voor mij voegen oorbellen zeker weten iets toe aan mijn uiterlijk.
don't eat yellow snow
quote:Ikbenanoniem schreef op 20 augustus 2014 @ 18:40:

[...]



Eh, waarom zou je, als je oorlellen op kosten van de gemeenschap weer opgelapt zijn, opnieuw gaatjes laten schieten? Wat een domme reactie.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag weleens clipoorbellen. Heb wel een groot gat in mijn oorlellen maar niet uitgescheurd. Ik draag ze vooral omdat ik ze geinig vind. Ze geven de eighties look waar ik wel van houd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen gaatjes. Haal mn clips bij Six of Bijoux Brigitte.
Alle reacties Link kopieren
@ikbenanoniem, omdat mijn oorlellen door toe doen van iemand anders door midden zijn gegaan (lees peuter die steeds aan mijn oorbellen trok net zo hard tot ze doorgingen) en ik graag weer oorbellen wou omdat mooi staat!
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel graag willen weten welke ziektekosten verzekeraar jou beide oorlellen hebt vergoed. Ik ben namelijk al een tijdje bezig om te informeren welke verzekeraar di zal vergoeden. Bij AGIS is her voor mijn client afgewezen. Ze heeft een medische indicatie.



Dank je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven