Mode & Beauty alle pijlers

DIY gel of acryl nagels.

25-06-2013 11:14 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je het ooit zelf geprobeerd? Waar heb je de beste ervaringen mee?

Zelf heb ik net n setje "brush on gel nails' gekocht bij t kruidvat, van broadway. Alle recensies die ik lees zijn niet al te positief.



Lang lang geleden heb ik eens acryl geprobeerd, en dat is heel wat werk, maar n avondje tutten vind ik niet zo vervelend. Maar heel strak werd het niet.



Dus nu ben ik eens benieuwd naar jullie ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik ook wel benieuwd naar.. Ik lees mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook mee. Als er meer reacties komen tenminste..
Alle reacties Link kopieren
grin... schiet niet heel erg op nee.



k heb op t moment nog de 'better than gel nails' top sealer van essence op mn nagels. die is iig dikker dan gewone top sealer...
Alle reacties Link kopieren
Ha, die draag ik toevallig ook! Ik vind het effect best mooi, al is het ook weer niet heel bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Je leest de laatste weken overal over sensationails. Heb het zelf niet geprobeerd, maar de reviews zijn goed.
Alle reacties Link kopieren
bij dat spul van sensationails heb je zo'n dure lamp nodig, zoals ik t zie...

das meer iets om eens aan st. klaas te vragen mschien ;)
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zit die in de starterskit, die vrij redelijk geprijsd is voor wat je ervoor krijgt.
Alle reacties Link kopieren
ja, die zit daar idd bij. maar dan gaat t over gel nagels ook he, kun je daar overheen lakken? of zit je dan 2 weken vast aan die kleur?
Alle reacties Link kopieren
Jahoor, daar kun je gewoon overheen lakken.
Heb jaren geleden eens gelnagels gekregen als cadeau.

Absoluut mooi, maar je moet het wel bijhouden. En laat me nu net geen type zijn voor neppe dingen, zeker niet als het ook nog bijgehouden moet worden. Dure hobby.

Dus na de 2de nagel die eraf viel heb ik ze allemaal eraf getrokken. Het heeft lang geduurd voor mijn eigen nagels weer mooi en gezond waren.

Voor mij geen nepnagels meer.
Alle reacties Link kopieren
mijn voorkeur gaat ook uit naar eigen echte... maar k ben er nu eenmaal niet mee gezegend. dan help ik de natuur n btje. t hoeft ook niet zo'n mega dikke lange nagel te worden. t liefst gebruik ik zo'n gel laagje puur als versteviging.



k heb nu 3 tips gebruikt en de rest zijn mn natuurlijke nagels. die 3 waren gebroken. ik hoop dat de gel mn eigen nagel wat steun kan bieden en dat t niet meer zo snel zal breken.
Alle reacties Link kopieren
Ik was eigenlijk wel benieuwd, maar wat ik kan vinden blijken gewoon opplak-nagels te zijn. Klopt dat ook?

En de 'gel' die je er als topcoat overheen 'brusht' is gewoon een soort dikke nagellak?

Ik zie eigenlijk niet zo goed de meerwaarde ervan ten opzichte van andere plaknagels. Wie praat me even bij ?
Alle reacties Link kopieren
ik vind het eerlijk gezegd nooit echt mooi bij mensen die het zelf doen, tenzij ze echt nagelstyliste van beroep zijn..



tijdje gelnagels gehad, maar idd dure hobby, 40 euro per set en om de 2 weken laten bijvullen a 30 euro.. begin er niet meer aan, weggegooid geld en me vriend houdt er niet van :P
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook die set van broadway gekocht was echt een drama vielen er dezelfde avond 1 voor 1 af :')
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook die van de kruidvat, ik kreeg alleen het stuk niet weg geveild wat moest. Of ik deed het verkeerd dus je zag bij mij echt zon lelijke rand.. Na 1 dagje werken viel er ook 1tje al af, erg zonde..
Alle reacties Link kopieren
t is idd n opplakker waar je dan flink dikke lak overheen doet.

ik heb dus nu 3 geplakte nagels, en de rest is naturel. alles voorzien van 1 dikke laag lak en daaroverheen gewone nagellak.

na n lange werkdag zit t nog steeds.



t vergt idd wel wat geduld om de geplakte nagel netjes gelijk te vijlen met de eigen nagel. maar t is te doen



en om elke 2 weken gel nagels te laten plaatsen, ik heb er t geld niet voor (over) idd. hoe netjes ik het ook uit vind zien.
Ik laat al tijden acryl nagels zetten. 1e keer (Nieuwe set) kost ¤ 25 en opvullen ¤ 29. Opvullen laat ik om de 4 weken doen.



Ik hou het altijd vrij naturel en wil de nagels ook niet te lang
Alle reacties Link kopieren
Ik laat ook al tijden acryl-nagels zetten.

In professionele nagelstudio's betaal je je scheel, maar er zijn genoeg starters die voor een zacht prijsje je nagels mooi maken.



Zo betaal ik voor een nieuwe set 20 euro (bijwerken 15)

En hartstikke keurig !
Nou dat is helemaal voordelig diana-banana!!



Zo goedkoop heb ik het nog niet kunnen vinden. Het bijwerken is dat dan in 2 kleuren? (dus niet alleen doorzichtige acryl?)
Alle reacties Link kopieren
quote:Ladida schreef op 27 juni 2013 @ 15:06:

Nou dat is helemaal voordelig diana-banana!!



Zo goedkoop heb ik het nog niet kunnen vinden. Het bijwerken is dat dan in 2 kleuren? (dus niet alleen doorzichtige acryl?)



Ja hè!

Het zal je verbazen hoeveel beginnende nageldames er zijn hoor!

Als je bij de zoekfunctie van Facebook 'nagelstyliste' intypt, rolt er zo een hele waslijst uit, in jouw omgeving!

Vaak zijn het jonge meiden die naast hun opleiding gewoon wat bij willen verdienen.



En het bijwerken is inderdaad weer met een nieuw kleurtje erop.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tegenwoordig van die soak off gellak. Idd met UV-lamp. Veel mooier (en goedkoper!) dan acryl en ik kan het gewoon zelf. Starterspakket inclusief lamp kostte 79,95 en ik doe er al meer dan een half jaar mee en de lakjes zijn nog niet eens voor de helft op.



En nee, ik heb geen aandelen.
I am surrounded by morons

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven