Welkom. Je laatste bezoek was dinsdag 22 mei 2012 11:57.
Dit onderwerp heeft 3045 reacties, en bestaat uit 122 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 122.
De laatste reactie is geplaatst op 13-10-2009 23:39. Dit onderwerp is gesloten!
- We waren weg ! Alle topics met meer dan 5000 reacties zijn verdwenen.
Ik ben zo vrij geweest een nieuw topic te openen.
We kunnen weer gezellig kletsen !
link naar het oude topicamarna wijzigde dit bericht op 19-03-2009 09:00 met 21%
- Ik gebruik al een paar jaar de blauwe lotus volume root spray van Guhl. Is verdorie nu uit de collectie. Grrr.
Heb ik weer....iets wat ik graag lust of gebruik is na een poosje niet meer verkrijgbaar.
Heb ter vervanging nu een van Nivea, maar die ruikt vies zoet, naar snoepjes.
Iemand van jullie tips voor een goede volumespray : zo eentje die je bij je haarwortels moet spuiten vóór het föhnen ???? - nee, xs ligt achterin de kast hahahah.
ze eten hier vegamite op brood, (jakkes)
pindakaas, kaas, (cheddar) jam, spreads van paprika en vruchten/hartigemix spreads,chutney, vleeswaar, het vlees is goedkoop en er zijn waanzinnig veel soorten beleg. Het is erg engels de manier van brood beleggen.veel soorten toast en achterlijk veel soorten cereals.
melk in alle soorten, is ook duur en yoghurt is ook duur.
tussen de 4 en 5 dollar voor 500 ml.
maar geen hagelslag, onbegrijpelijk!!!!
Ze hebben wel nutella, godzijdank, want die jongste heeft daar aandelen in.
appelstroop kennen ze niet.sarah2ndlife wijzigde dit bericht op 12-10-2009 13:30 met 31% - klinkt niet echt gezond.......
- Clea,
Pindakaas is niet ongezond. Het bevat de goede vetten. Kun je beter op je brood doen dan een plak kaas.
Appelstroop is zelfs heel gezond. Zit veel ijzer in. - Nou ik ben weer jaren jonger, de bob is weg, nu ben ik meer een donkere anita witzier. weet niet of clea die ook kent.
Rozen vind ik juist heerlijk, dat is het hoofdbestanddeel van Chloe, mijn favoriet op dit moment.
Veel complimenten ook met casmir van chopard, misschien is dat voor jou wilde cubaan. Subtiel maar aanwezig als je dichtbij komt. - Wat fijn dat het naar je zin is,Poeder.
Casmir ken ik ook,maar is mij wat te zoet.
Als je van rozen houdt,dan is Donna van Lorenzo Villoresi ook wel wat voor je.
Vandaag weer een paar oorclips(eBay,ja ik weet het) gekregen.
Die zijn zo leuk,groot(7cm),neppers met de kleur van zilver en tin.
Met een grote krul en een spitse punt.
Van die dingen waar je goede zin van krijgt en ze staan toch leuk en dat voor £0,99. - Die Donna ken ik niet, maar ga ik zeker een keer ruiken. bedankt voor de tip.
Mijn oorbellen zie je nu ook weer. Heb nog heel veel verschillende, maar droeg ze nooit want mijn haar zat er voor.
Manlief vind me tien jaar jonger eruit zien en ook een compliment van alletwee mijn tienerzonen: cool man en wow wat hip. - Junik, kan ik je opvrolijken? Het zit even niet mee.
Diva's, mijn wenkbrauwen doe ik zelf, heb de vorm een beetje veranderd om een meer open blik te krijgen, en ik kleur ze in met wenkbrauwpoeder om ze meer accent te geven.
Sarah, mooie foto's. Moeilijk om van alle lekkernijen af te blijven.
Clea, ik haal niets lekkers in huis en heb mijn voorraad weg gedaan. Ongemerkt ga ik toch meer snoepen.
Ik ben dol op noten en die eet ik wel.
Hoe komt de melk en yogurt zo duur? Moet het geimporteerd worden, Sarah?
Amarna, is je stem inmiddels bij getrokken?
Poeder, leuk al die complimentjes. Anita Witzier heeft mooi haar. Kort, maar toch vrouwelijk.
WildeC, klinkt als hippe oorbellen.
Het is een hele drukke week en ik kan minder vaak posten.
Ben weer regelmatig in de sportschool. Gisteren hoorde ik iets kraken in mijn kuit. Gelukkig kan ik normaal blijven lopen. - Eerst tijgerbalsam en dan sporten met een rollator,Titana.
Heb je nog iets uit de nieuwe collectie gekocht?
Ik wilde bij CS nog een paars topje kopen,maar nergens meer te krijgen. - Hoi hoi ladies,
Ook hier een gigadip dus ff geen puf/zin om te schrijven.
Toch ff Juni's vraag beantwoorden qua het weer hier. Vorige week heeft het 1x best wel hard geregend en daarna nog 1x wat minder. Nu weer gewoon warm en zonnig.
Voorspellingen zijn dat het dit jaar qua regen en overstromingen zal meevallen, dus je hebt vast mazzel in december. - Sorayda, ik herken het. Had tijdens mijn dip ook geen zin om te schrijven maar las wel iedere dag mee. Heel veel sterkte, Juni ook en net als ik, komen jullie er ook weer uit.
Poeder, wat leuk dat je nieuwe kapsel zo'n succes is.\'\'Het is nooit het verkeerde moment om de juiste dingen te doen.\'\' - Ik ben de CS nog niet in geweest, WildeC.
In mijn sportschool zie ik voorbeelden van oudjes die blijven komen, met name voor het sociale aspect ook. Degene met de rollator zie ik niet meer. Die ging altijd fietsen en een paar toestellen doen. Helpt tijgerbalsam echt?
Fetra en Junik, balen dat het even niet mee zit. - amarna,
bedoelde eigenlijk de dingen die sarah opnoemde, dat die niet echt gezond klonken, maar ja, pietlullig detail.....
junikreeft en soroyda,
sterkte. na regen komt zonneschijn. zeggen ze. herken deze gevoelens heel goed. val regelmatig t'erug in mijn dip. moet gewoon maar nadenken over mijn huidige situatie en de depressie ligt al op de roer. daar dan nog dat rotweer bij.....
poeder,
leuk hè, als je zoveel positieve reacties krijgt op een nieuwe coupe. ik ben al twee keer van schouderlang naar superkort gegaan. de reacties waren overweldigend. kon er ook niet genoeg van krijgen om mijn eigen gezicht de eerste dagen te bewonderen. was totaal anders. ondertussen ben ik het natuurlijk al moe gezien en droom ik van een pruik, zodat ik eens kan afwisselen. zoonlief zit nog altijd te zeggen dat echte mama 's lang haar hebben en toen ik hier eens zat te sniffen dat niemand mij leuk vond zei hij zo doodserieus : 'en als je nu je haar eens liet groeien mama". daarbij wist ik het. daarbij, merk ook op dat mannen nog altijd de voorkeur geven aan langharige vrouwen. maar dat zal mij een worst wezen. ga mezelf niet veranderen omwille van een man. heb nog altijd mijn trots en die pakt niemand mij af !!!!!!
junikreeft,
heb ook een tijd kleren gekocht via ebay en marktplaats. ebay is veel interessanter dan marktplaats. ik vond dat heel leuk en was er trots op als ik een jurkje had kunnen scoren aan laat ons zeggen 10 euro. zou ook een nieuw paar laarzen moeten hebben. straks eens snuffelen. probleem is dat alle kledij die ik via marktplaats kocht ongedragen in mijn kleerkast hangt : te klein, niet mooi van snit, te kort, ik die er te dik in toon enz...... ben er dus mee gestopt.
ga me klaar maken. zoon moet naar school.
heb vier dikke zweren in mijn nek. echte dikke, rode zweren. mijn hele nek doet pijn. heb te gauw victorie gekraaid. het gekke van alles is dat er altijd een zekere symetrie zit in de stand van die puisten. deze keer staan ze allemaal mooi onder mekaar. zelfs de emu olie lijkt niet echt te helpen. heb er nu maar differin crème opgesmeerd. probeer niet te knijpen, want knijpen betekent littekens en rode plekken, die maanden zichtbaar blijven. maar weet uit ervaring ook dat die rotdingen gewoon kleiner worden en bij iedere hormonale opstoot opnieuw in volle glorie verschijnen, wanneer ze niet uitgeduwd worden. iemand tips om die rotmormels te bestrijden ? nog maar een geluk dat het niet in mijn gezicht is !!!!!!!! - Clea, de helaasheid der dingen wint internationale prijzen. Verzet je gedachten en ga lekker naar de film!
- Durf je laarzen op Ebay te kopen,Clea?
Ben je niet bang dat ze niet passen?
Titana,ik denk dat tijgerbalsem niet echt werkt. - is inderdaad een gevaarlijke onderneming hè....... weet het nog niet. anders wacht ik nog maar even op de solden. heb al in de boeken van trois suisses ed gekeken maar zie daar ook niet echt iets in staan wat mij bevalt, of beter gezegd : waarvan ik denk dat ik er vlot mee kan stappen.
- Clea,
De voorpagina van de online catalogus van de 3suisses ziet er er leuk uit. Kan de collectie helaas niet openen.
Vroeger hadden we in NL ook winkels van 3suisses, maar daar verkochten ze geen kleding. Alleen breiwol, sokken en thermo-ondergoed. - zomaar een vraagje : wat is de CS ? waarschijnlijk een nederlandse winkelketen die ik niet ken.
bestel de kleren voor mijn zoontje bij trois suisses, amarna. gebruik de kortingsbonnen die ik krijg voor hem.
ben nog altijd van het principe dat ik eerst een zestal kilo's moet afvallen vooraleer ik zelf iets nieuws verdien (kan nog lang duren....
) - Clea,
Iets nieuws "verdienen" door af te vallen ? Dat meen je toch niet echt ?
Je doet jezelf te kort. Je bent altijd iets nieuws of iets moois waard.
Dan zouden alleen slanke, mooie, perfecte vrouwen nieuwe kleren mogen kopen ?
CS: ken ik niet. - Claudia Sträter vermoed ik!
- Soms moet je er even de rem opzetten,Amarna.
Maar jij bent misschien niet zo`n "brasser".
Ik neem me ook wel eens voor om eerst iets te bereiken alvorens ik weer wat koop.
De testers van Lucky Scent zijn binnen.
Op een na zijn ze lekker.
CS= Claudia Strater - claudia sträter......nu valt hem. ken ik wel hoor, het merk.
inderdaad wc, als ik er nu niks aan doe ben ik binnen vijf jaar een dik, rond geval. heb jullie al verschillende keren verteld dat er in mijn familie verschillende tantes/nichten zijn die over de honderd kilo wegen. wil niet dezelfde weg opgaan.
diëten is voor mij momenteel heel moeilijk, gelet op het gebrek aan beweging dat ik momenteel heb, maar ja...... we doen ons best. beeld me ook ik dat ik binnenkort naakt voor die dokters lig en dat er dan flauwe grapjes over mijn figuur gemaakt worden; helpt ook wel.........
trouwens, amarna,
heb in mijn kleerkast verschillende kledingsstukken hangen die ik echt leuk vind, maar waar ik niet meer in geraak of die net te fel spannen en niet meer mooi zijn. dus.....
de weken gaan meestal goed, maar de weekends...... als zoonlief bij mij is ga ik naar mijn ouders. de zondag is een vreetdag. en als zoonlief er niet is spreek ik af met die of die, ook heel moeilijk om dan je poot stijf te houden. ik drink graag een lekker wijntje in gezelschap. tegen eten kan ik nog neen zeggen, maar dat sociale drinken..... zalig !!!!!!!
ben weer aan een nationale ramp ontsnapt. er stond op het internet (ebay) een hele resem kleren te koop (denk wel 20 stuks) van cora kemperman aan de prijs van 81 euro (spotgoedkoop dus). heb daarop geboden (maximum 90 euro). nu moet je weten dat het allemaal om small en mediums ging. toen ik geboden had kwam ik tot de vaststelling dat ik met meer dan de helft waarschijnlijk niks kon doen. gelukkig heeft iemand mij overboden (91 euro). was zo blij toen ik de boodschap las : u heeft object nr........helaas niet gewonnen.......:jump: - Oh,dat heb ik ook wel eens gehad, Clea.
Ooit op een ring geboden en toen was ik ook blij dat ik werd overboden.
Dat is toch een reden om aan de rem te trekken.
Mijn Vanilla van L`Artisan Parfumeur is heerlijk. - wc,
je hebt dus je parfum gevonden
amarna,
heb nagedacht over je woorden. denk inderdaad dat ik voor mezelf de lat heel hoog leg en niet tevreden ben met de gewone middelmaat. kan hard en streng zijn voor mezelf, analyseer en bekritiseer mijn eigen gedrag/leven constant. soms vind ik mezelf een schat van een vrouw, andere keren weer een echte bitch. weet niet of jullie dat ook hebben, dat jullie je eigen doen en laten zo onder de loupe nemen bedoel ik.
ik heb veel meegemaakt. dingen die ik liever vergeet. natuurlijk waren er ook mooie momenten, maar die waren echt wel in de minderheid. het is dus niet zo dat ik in een soort van droomwereld leef. weet echt wel hoe de wereld in mekaar steekt en wat haalbaar is of voor altijd een droom zal blijven. ben me heel goed bewust van mijn sterke kanten, maar ook van mijn zwakheden. weet niet of dit een goede of een slechte eigenschap is....
vrees dat iedereen hierover een andere mening heeft.clea wijzigde dit bericht op 13-10-2009 19:32 met 44% - Nieuw topic svp dames! Jullie zijn de 3000 postings gepasseerd!E-mail | redactievivaforum@gmail.com
Dit onderwerp heeft 3045 reacties, en bestaat uit 122 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 122.
De laatste reactie is geplaatst op 13-10-2009 23:39. Dit onderwerp is gesloten!