Mode & Beauty alle pijlers

De volgende revolutie in mannenkleding !?

04-01-2014 17:45 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aanvankelijk wist ik niet precies waar ik deze pijler moest plaatsen. De risico op off topics is nogal aanwezig...... Maar het hoort toch echt in de rubriek mode.

Ik erger mij aan de enorme kledingskeuze die vrouwen ter beschikking hebben. Alsof het niet voldoende was vonden ze het ooit nuttig "onze" jeans te jatten.

En wij dan ? Ik kan mij geen noemenswaardige revolutie herinneren op het gebied van mannenkleding sinds dat ik op deze aardbol rondloop.

Zit de revolutie nog aan te komen en zo ja, wat wordt het dan ?

De kilt schijnt relatief laag drempelig te zijn en blijkt bovendien door veel vrouwen als sexy te worden gevonden. Op dit moment vind ik de meeste kilts gay of ouderwets, maar stel dat één merk de beslissing neemt hier iets stoers van te maken, dan is het denk ik vet bingo. Als hier mode ontwerpers meelezen, denk aan mijn commissie. Ik ben via Pb bereikbaar.

Ik ben absoluut niet gay of zo maar als het komt doe ik mee.

Dames, wat vinden jullie dat de revolutie moet zijn ? Laat zien hoe creatief jullie zijn .........

BGB: deze pijler is voor jou op maat gesneden, stel mij niet teleur ........











Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al zo vaak mannen in rokken geplakt.



Als ik ze nu wéér plak is dat alleen maar een herhaling van zetten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Mannen in panty's heb ik ook al eens gedaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Met de poncho is het ook niet gelukt.





Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Mannenkleding verandert wel degelijk. In de franse tijd waren de heren mooier/verwijfder gekleed dan de dames bv.

En meer van deze tijd: hoe kleding steeds meer casual worst. In de jaren 50 haalde je hr niet in je hoofd om in eeb t-shirt de straat op te gaan, laat staan naar je werk. Een t-shirt was onderkleding.

En wat te denken van die -vreselijke- trend dat jongens hun broek zowat op hun knieen hebben hangen zidat je hun onderbroek ziet?

Mannen in rokken zie ik niet zo gauw gebeuren. Misschien als trend, niet als.blijverdje.
Alle reacties Link kopieren
Kun je niets beters verzinnen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Joh, kom gezellig eens naar een Keltisch festival. De wereld aan mannen in kilts en sommige zien er nog goed in uit ook!
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft een kilt en die draagt hij ook af en toe. Alleen wordt hij gallisch van alle bijdehante opmerkingen steeds. Of hij er inderdaad niks onder draagt, of hij z'n benen niet moet scheren, of het niet koud is, of het betekent dat zijn vrouw de broek aanheeft in de relatie, wat hij doet als het nou eens heel hard gaat waaien, of hij een rondje kan draaien om te kijken of de kilt een beetje leuk opbolt, of zijn vrouw het ruitje heeft uitgezocht, of hij de kilt zelf moet wassen en strijken, of er ook lippenstift in z'n buideltasje zit etc. etc..



Een kilt dragen is in dit land niet gek, maar vooral lollig en hilarisch. Daar moet je maar net zin in hebben als je zo'n ding aan trekt.
Nou okay, misschien dat onder invloed van de islam de djellaba ooit een vast onderdeel van de herengarderobe wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 januari 2014 @ 17:51:

Met de poncho is het ook niet gelukt.



[afbeelding]



Pffffffffff .........

Kom op BGB, verdomme, ik vertrouwde helemaal op jouw goede smaak
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:churrro schreef op 04 januari 2014 @ 17:59:

[...]





Pffffffffff .........

Kom op BGB, verdomme, ik vertrouwde helemaal op jouw goede smaak O, het moeten ook nog móóie dingen zijn? Mooi én vernieuwend?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Een kilt vind ik wel leuk, in Schotland dan, niet hier, net zoals Zeeuwse klederdracht niet in Schotland thuishoort. De mannenkleding van die alternatieve ontwerpers is goed voor carnaval en daarna kunnen er poetslappen van worden gemaakt.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 04 januari 2014 @ 17:55:

Kun je niets beters verzinnen?Ik dacht wel aan de titrok ® van de fototopic pijler, maar dat gaat het echt niet worden, hoor.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Alle reacties Link kopieren
Op zo'n kilt kan zelfs een roze truitje.

Ik vind het belangrijker wat men onder zo'n kilt draagt, dan er op.

Hoe stoerder de schoenen, hoe leuker.











Dit ( lange kousen, suffe schoenen ) vind ik dus een stuk minder;





Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 04 januari 2014 @ 18:03:

[afbeelding]Ik zou het hem niet aangetrokken hebben, maar hij komt er gewoon mee weg!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
die rokken geloof ik wel, maar waar kun je die spierballen kopen?
Alle reacties Link kopieren
Slecht gecombineerd:





Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren




Die heeft het ook niet helemaal begrepen en de schoenen van zijn opa geleend.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://kiltcalendar.bigca ... s-2013-calendar-five-pack
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 januari 2014 @ 18:08:

Op zo'n kilt kan zelfs een roze truitje.

Ik vind het belangrijker wat men onder zo'n kilt draagt, dan er op.

Hoe stoerder de schoenen, hoe leuker



[afbeelding]Deze combinatie is wel leuk, hoor ! Mee eens wat betreft de opmerking.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Alle reacties Link kopieren
BGB, rustig aan, wij volgen niet meer .........
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 04 januari 2014 @ 17:56:

Joh, kom gezellig eens naar een Keltisch festival. De wereld aan mannen in kilts en sommige zien er nog goed in uit ook!Heb je wat referenties ? (ja, ik weet, ik kan ook googlen)
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven