Mode & Beauty alle pijlers

Ervaring met parfumswebwinkel

17-09-2014 15:24 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello ladies,



Ik vroeg mij af of iemand hier ervaring heeft met de website parfumswebwinkel.nl? Ik ben op deze website gekomen via bol.com (via bol bieden zij ook producten aan) en ik zag dat de prijzen van de parfums aanzienlijk lager zijn dan in de parfumerie zoals Douglas etc.



Alleen nu is mijn prangende vraag, zijn dit wel originele geuren? Ik kan bijna niet geloven dat het zo goedkoop is.. YSL Manifesto is bijvoorbeeld ¤ 89,01 bij de Douglas en bij Parfumswebwinkel slechts ¤ 48,50.. Bijna de helft goedkoper.



Iemand ervaringen? De reviews op internet zijn eigenlijk voornamelijk positief maar op een of andere manier vertrouw ik het zaakje niet .
There are two kinds of people in this world. And I don't like them.
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring mee, maar klinkt idd erg mooi om waar te zijn... Zou het eerst eens proberen met een goedkoop luchtje voordat je 4 dure parfums in een keer gaat bestellen.

Of even vragen op het forum van trosradar.nl
Alle reacties Link kopieren
quote:sapphira schreef op 17 september 2014 @ 16:00:

Geen ervaring mee, maar klinkt idd erg mooi om waar te zijn... Zou het eerst eens proberen met een goedkoop luchtje (en die retourneren om te checken of je geld terug krijgt) voordat je 4 dure parfums in een keer gaat bestellen.

Of even vragen op het forum van trosradar.nl
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring mee.
Alle reacties Link kopieren
[..]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 17-09-2014 22:54
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven