Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen en adviezen liposculpture (3)

07-08-2007 20:49 3251 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, allemaal



Ik weet niet of ik de juiste topic heb, maar heb maar geprobeerd en ik hoop dat jullie me kunnen vinden. Graag hoor ik snel iets en kunnen we weer verder met onze ervaringen.



Gr. Debe
Alle reacties Link kopieren
Hai, ik heb je iig gevonden!
Alle reacties Link kopieren
lampie3 schreef op 07 augustus 2007 @ 21:45:

Hai, ik heb je iig gevonden!
HOi Lampie, fijne vakantie gehad en zijn er nog goede vorderingen met je buik, gaat het allemaal naar wens?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vooral een natte en koude vakantie gehad :thunder:



Met mijn buik gaat het nog hetzelfde. Volgens mij had ik al verteld dat de zwelling bij de navel en daarboven nu zit. Onder de navel is het redelijk geslonken.



Lastig zeg, dat het andere topic weg is. Had ondertussen wel meegelezen, maar nu weet ik het niet meer zo goed.



Bij jou was alles ook goed gegaan hè? Hoest nu met de spierpijn?
Alle reacties Link kopieren
Zooo na lang zoeken heb ik het ook gevonden! Ik las net een stukje op prikbord plastische chirurgie over iemand die ook een lipo had laten doen en doordat ze heel lang vocht had vast gehouden nu nog steeds, na... ben de tijd vergeten, dikke harde bobbels in haar buik had die niet meer weg zouden gaan. Ze raadt iedereen aan om na een lipo lymfe drainage te doen.
Alle reacties Link kopieren
Heb op dat berichtje geantwoord.................



Ik vraag me af waarom zij denkt/weet dat die bulten niet meer weggaan..............



Mij is iig verteld dat die massage niet nodig was...................



Als het goed is vallen we nu onder gezondheid.................maar heb me scheel gezocht en kan ons oude topic niet meer vinden...............
Alle reacties Link kopieren
Jammer alle oude info weg... :-(
ik word echt gek van dit nieuwe forum.

waar is het oude topic.

wat heb ik allemaal gemist?

want ik ken poppekop ook nog niet?

aargh!

wennen dit!!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lampie, jammer dat je slecht weer gehad hebt. idd dit topic is niet leuk en je bent veel vergeten van iedereen.

Op dit moment zit ik onder de bloeduitstortingen aan de zijkant bovenbenen en binnenkant been, je wilt niet weten hoe zeer dat doet, nou dat pak praat ik maar niet over maar dat gaat straks meteen de container in, verschrikkelijk.

De taille is prachtig, alleen nog wel een beurs,doof gevoel.

Maar op dit moment voel ik me wel een ''kreupele''.



Gr. Debe
Alle reacties Link kopieren
Wel beter dat je ingelogd blijft hoor.. :)

Kan je tenminste direct reageren, ik ben serieus wel blij met een nieuw forum - alleen de eerste weken is altijd ff wat stroef, want tja - verandering is wennen! :)



Maargoed, debe, grappi gom je verhalen te lezen, je klinkt echt precies hoe ik de afgelopen anderhalve week erdoorheen ben gekomen. Ach, er zitten 1, misschien 2 rottige daagjes bij, maar die zijn gauw voorbij - for a lifetime of happiness about your belly ;) (en benen in jouw geval)

Even volhouden!



Ik houd ook na 2 dagen waarin ik dacht compleet klaar te zijn (was wel snel, maarja, het leek zo te gaan) ineens wat vocht vast, heb gisteren door een sportmasseuse het vocht los laten masseren. Dat is erg fijn, in m'n rug is het nu gewoon weer lekker soepel, alleen m'n zijen en buik zijn nu nog wat hard en stijf. Maargoed, die laat ik volgende week ws doen - die waren gisteren nog te gevoelig, dat was echt niet fijn. :)

Dus ik ben blij. Ik zie er inmiddels al zó enorm veel van, ik heb zelfs afgelopen zondag (die extreem nare hete dag ;)) in m'n bikini door A'dam gelopen met een kort rokje :) Ik is blij. Héél blij.



Zo. Jammer Lampie3, dat je vakantie zo koud/ regenachtig was. Maar je hebt het wel gezellig gehad? Leuke dingen (kunnen doen) gedaan?

Hoorde dat jij ook een hele grote blauwe plek had gehad op 'de plek down there'? Ik ook, haha, vond het echt een naar gezicht. Nu is ie gelukkig alweer weg. :)



Nouja, ik begin vanaf a.s. zaterdag weer met fanatiek sporten, heb wel al één avond flink gedanst voor iemand die nog koud een week uit de OK is, maar goed, moet toch bewegen, haha :)

Sta 17 aug. in het vondelpark als voorprogramma van Scapino ballet, dus moet wel in vorm zijn :) Wish me luck!



Fenna
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig ....ik heb jullie gevonden! Ik ben nu 3 weken geleden geholpen en ik heb een paar vragen.

De eerste 2 weken ging alles best wel goed maar nu....het lijkt wel of er helemaal niks is gedaan want ik blaas helemaal op en zit onder de harde plekken.Mijn navel is niet meer een rondje neeee tis nu een diagonale streep!

Kan het zijn dat ik nu pas vocht vast ga houden?? En hebben jullie ook gehad dat je vel helemaal prikt en brand?? Kan het amper aanraken

:cry:

Komt dit nog wel goed?????



Romy
Alle reacties Link kopieren
Hi, Rary ik kan me voorstellen dat je niet meer weet wie ik ben, heb ook maar 1x een berichtje geplaatst.Maarvolg alles hier op de voet. Ik wil een lipo aan maag, buik, venusheuvel en heupen doen en niet te vergeten taille nu ben ik voor bijna 2 weken gopereerd aan mijn been, loop nu met krukken. En vroeg toen of het niet schadelijk was zo kort op elkaar 2 narcoses, de een dan een roesje...maar toch. Ik heb een consult gehad bij de Parkkliniek en ben van plan om het daar te laten doen. Misschien vlg. week of die week daar op. normaal maak je een afspraak van tevoren, maar omdat ik eerst voldoende hersteld moet zijn, kan het dan op korte termijn.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Eindelijk kan ik inloggen! Ik volgde jullie verhalen de afgelopen weken omdat ik zelf ook een lipo van mijn buik wil. Toen ik wilde reageren bleek dat dit niet kon omdat de site vernieuwd zou worden. Maar nu is het zover, het was wel even lastig om dit topic terug te vinden en heel veel is weg zie ik... dat vind ik wel jammer want er stonden mensen bij wiens vorderingen je week na week kon volgen. Maar goed, blij om te zien dat steeds meer vertrouwde namen hier weer terug zijn. Ik wilde nog even zeggen dat ik het erg fijn vindt om verhalen te lezen van mensen over hun ervaringen met lipo omdat ik gemerkt heb dat er maar weinig forums over zijn en jullie hier heel open en eerlijk zijn. :jump:
Alle reacties Link kopieren
Ben blij dat zo langzamerhand iedereen dit topic weer terug vind, wel jammer dat alle vorige verhalen niet meer te lezen zijn want het is idd moeilijk alles te onthouden van iedereen.

@Fnaatje , bedankt voor de ondersteunende woorden, dit kan ik goed gebruiken nu, en ben toch echt niet flauw hoor.Trouwens ga jij met je lipopak dansen???????????



Ben nu sinds gister antibiotica-vrij en morgen mogen de pleisters eraf, weer een stapje verder................!!

Heb van iemand gehoord dat endermologie ook goed is na een lipo??????????



Gr. Debe
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op via google naar endermologie gekeken en op verschillende sites stond dat het goed was voor de huid, na vetafzuiging! Maar vlg. mij wordt lymfedrainage wel vergoed door de zorgverzekeraar en endermologie niet en het is al duur genoeg. 8-P
Alle reacties Link kopieren
romy12 schreef op 08 augustus 2007 @ 10:56:

Gelukkig ....ik heb jullie gevonden! Ik ben nu 3 weken geleden geholpen en ik heb een paar vragen.

De eerste 2 weken ging alles best wel goed maar nu....het lijkt wel of er helemaal niks is gedaan want ik blaas helemaal op en zit onder de harde plekken.Mijn navel is niet meer een rondje neeee tis nu een diagonale streep!

Kan het zijn dat ik nu pas vocht vast ga houden?? En hebben jullie ook gehad dat je vel helemaal prikt en brand?? Kan het amper aanraken

:cry:

Komt dit nog wel goed?????



Romy
Ik had dat ook, dat ik later begon op te zwellen. Is nu nog huilen met de pet op! Inmiddels is het bij mij bijna 8 weken geleden. Dat branden enzo dat had ik dan weer niet. Mss toch een belletje wagen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nu vrede mee, omdat ik er gewoon vanuit ga dat het gewoon tijd nodig heeft. Na 6 maanden moet het toch wel redelijk het eindresultaat hebben
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog interesse in mijn buikfoto's?
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk het nog ff aan, hoef pas 15 oktober weer op controle.

Ik merk wel dat het branden en prikken van de huid minder is als ik mijn

buikband om heb,

Dus voorlopig maar niet af doen.

Maar idd het is pas 3 weken geleden en het resultaat zie je pas na een paar maanden dus geduld dan maar!
Alle reacties Link kopieren
Jahoor lampie, ik wil je foto''s graag zien.

Eens kijken of er erg veel verschil in zit.
Alle reacties Link kopieren
Vóór lipo

http://i2.photobucket.com/albums/y38/lampie1/thPICT0068.jpg



1 dag na lipo

http://i2.photobucket.com/albums/y38/lampie1/thPICT0343.jpg



1 week na lipo

http://i2.photobucket.com/albums/y38/lampie1/PICT0433-1.jpg



2 weken na

http://i2.photobucket.com/albums/y38/lampie1/PICT0519.jpg



4 weken na

http://i2.photobucket.com/albums/y38/lampie1/Digitalecamera024.jpg
Alle reacties Link kopieren
http://i2.photobucket.com/albums/y38/lampie1/thPICT0069.jpg



http://i2.photobucket.com/albums/y38/lampie1/thPICT0338.jpg





http://i2.photobucket.com/albums/y38/lampie1/PICT0434.jpg
Alle reacties Link kopieren
hoi! Nou ik kan eindelijk ook weer inloggen! Ben vorige week naar Breda geweest voor controle (lipo 21 mei) en volgens Isabel moet er nog erg veel vocht wegtrekken, hoewel zij ook haar twijfels had bij een gedeelte van buitenkant r.bovenbeen. Ik moet in november terugkomen en als dat nog niet weg is wordt dat stuk opnieuw gedaan (zonder bijkomende kosten). Ik heb aan de huisarts een verwijskaart gevraagd voor lymfedrainage en inmiddels een afspraak met een huidtherapeute gemaakt. Zij zei ook inderdaad dat als vocht en afvalstoffen te lang blijven zitten dit zich kan vormen tot vet of bindweefsel en zij vond dat ik ook al lang gewacht had met bellen! Dus....doe hier je voordeel mee! @Sandra; buikje is wel mooi plat geworden en de huid ziet er ook goed uit!

groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Zoals je dus kunt zien, wordt het steeds beroerder :mad:



Tijd voor een foto van 8 weken! Coming soon! :-]
Alle reacties Link kopieren
Meen je dat Vendredi? Toch maar na een lymfedraineur. Daar hoef je toch geen verwijzing voor te hebben?

Doen trouwens veel fysiotherapeuten dat niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven