Mode & Beauty alle pijlers

Fohn eet haren

23-07-2014 20:48 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb net een nieuwe fohn gekocht, een best dure ook.



Ik ben heel enthousiast dan ook gelijk mijn haren gaan fohnen, maar als ik dus vooroverbuig, dan fohn ik met een diffuser en mijn lange haren worden dus aan de achterkant opgezogen .....auw.



Is hier nog wat aan te doen? Of moet ik dit weer gaan ruilen? Je zou toch denken dat ze hier over hebben nagedacht, iemand oplossing ?
Alle reacties Link kopieren
Heb je toen je hem kocht niet gekeken waar hij lucht aanzuigt?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Sounds to me like you're doing it wrong Maar ik kan me het gewoon niet zo goed voorstellen. Als je de diffuser erop hebt, duw je toch met één hand de pluk haar die je doet daarin? Dan kan er toch nooit haar aan de achterkant inkomen? Ik snap het niet, wat je precies doet, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Terugbrengen, het klinkt alsof die fohn veeeeel te hard lucht aanzuigt aan de achterkant. Ik heb dat ook weleens gehad, met een heel ouderwetse fohn met zo'n soort propellortje aan de achterkant. Moest mijn zusje me losknippen. Stinken dat het deed, zo'n verschroeide pluk haar in die motor!

Daarna heb ik nooit meer een fohn gekocht zonder in de winkel te proberen of die niet te hard zuigt. Staan ze wel raar te kijken, als je daar om vraagt, maar dat is dan pech.

Als je het probleem bij alle fohns hebt, dan is het misschien een idee om je haar tijdelijk even vast te zetten met speldjes en dan telkens alleen de pluk die je wilt fohnen even los te maken; pluk voor pluk.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat tot nu toe met eigenlijk elke fohn gehad.

Ik heb van dat sluike haar en dat verdwijnt gewoon heel makkelijk in de achterkant van dat ding.

Wat een beetje helpt is een hele grote fohn kopen, zodat je haar niet zo snel aan de achterkant komt.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe niks geks gewoon hoofd voorover en dan föhn omhoog richting hoofd wissel per gedeelte. Ik heb dit niet bij elke föhn, deze heb ik gekregen en is ook nog een heel goed merk. Balen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven