Mode & Beauty alle pijlers

Gebruik jij een highlighter?

23-10-2014 21:10 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf nog nooit een highlighter gebruikt. Veel te bang dat ik het niet goed aanbreng. Maar ik vind het heel mooi staan bij anderen.

Ben benieuwd of jullie het wel gebruiken en van welk merk.

Misschien nog tips hoe ik het het beste kan aanbrengen.
Ik weet niet eens wat het is.
Ik heb vandaag nog een highlighter gebruikt, hij was van Stabilo.
quote:nerdopviva schreef op 23 oktober 2014 @ 21:21:

Ik heb vandaag nog een highlighter gebruikt, hij was van Stabilo.O die! Nou TO, je haalt de dop eraf en trekt vervolgens strepen.
Die van de Hema zijn ook goed, veel kleurtjes ook!
Ik heb ze van mijn werk (groen, roze, blauw, geel), maar gebruik ze af en toe ook privé. En puber jat ze liever uit mijn tas dan dat ze haar zakgeld eraan uitgeeft
nee dat gebruik ik niet, ik plak liever een post-itje met mijn eigen opmerkingen ergens bij
Alle reacties Link kopieren
Streepjes op mijn gezicht staat zo raar. Ik bedoel eigenlijk highlighter (poeder) voor het gezicht/jukbeenderen.
oh daar plak ik ook gewoon post-its



nee sorry geen idee
Alle reacties Link kopieren
Nee dat gebruik ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Nars Albatross is een mooie (en bekende) highlighter.

Ik zag hem bij de Selfridges in Londen. Geeft een mooie glans. Ooit ga ik hem wél kopen, ook al is ie duur.

Mijn ervaring is dat de goedkope highlighters het vaak net niet zijn doordat de glitter te grof is. Het moet juist gaan om de glans.



Bij highlighter is het belangrijk dat je een goede geschikte kwast gebruikt.

Hoe minder 'compact' de kwast hoe minder dekkend je het aanbrengt. En dat is goed want je moet het subtiel aanbrengen.
Alle reacties Link kopieren
MAC heeft ook mooie highlighters.
Ik gebruik die van de H&M. Volgens mij lijkt het wel. Ik krijg nooit van mijn vriend te horen dat het er niet uitziet. En hij zou dat echt wel zeggen
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik alleen een beetje highlighter onder mijn wenkbrauwen. Ik heb Dream Mousse shimmer, kleur 02, van Maybelline. Deze is soms nog te verkrijgen bij winkels als Big Bazar, maar zit niet in vaste make-up assortiment bij de drogist. Een andere die ik heb is deze van E.l.f.: http://eyeslipsface.nl/product-beauty/3 ... eurenstick# (de kleur is een stuk lichter dan op deze foto). Verder vind ik highlighter vooral mooi in de zomer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de NARS albatros, geweldig spul kan hem iedereen aanraden. Heb er ook 1 van Dior, ook heel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Ja onder mijn wenkbrauwen en in de binnenste ooghoeken
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je hier ook iets mee:

Nee, ik ken het niet.
quote:lala87 schreef op 23 oktober 2014 @ 22:06:

Misschien kun je hier ook iets mee:

[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
Ja ik

Echt een van m'n favo producten, heb o.a. Nars albatross, Mac soft and gentle en nog wat andere van bijv. catrice



Er staan op YouTube tutorials over hoe je het het beste kunt aanbrengen
Internagelaktisch
quote:Blusher schreef op 23 oktober 2014 @ 21:57:

MAC heeft ook mooie highlighters.





Mac gentle and soft en heb er 1 van Dior, maar volgens mij was dat er 1 uit de kerstcollectie.

Breng het net boven mij blush aan, heel lichtjes en subtiel.
Vrijwel elke dag, ik gebruik ze van bobbi brown http://www.bobbibrowncosm ... dex.tmpl#i.11ew28lku2f30z



Deze schimmer-bricks zijn echt geweldig!

Op mijn lijstje voor kerst staat deze van chanel : Exclusive Creation Camélia de Plumes. echt een plaatje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 1 gehad van La Prairie, maar ook 1 van L'Oréal, beide prima! Breng het, vooral in de zomer, aan op jukbeenderen, neusbrug en voorhoofd. Geeft een mooie glow!
Alle reacties Link kopieren
nee, heb van mezelf al een mooie glow
Alle reacties Link kopieren
Net gekeken. Het is de Essence i love runway highlighter.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven