Mode & Beauty alle pijlers

Gezocht: een soort van klei scrub bolletjes

22-07-2014 08:01 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Ik hoop dat iemand me kan helpen.. Een paar jaar geleden kreeg ik van een Afghaans huisgenootje een soort van klei bolletjes. Deze moest je van te voren wat insmeren op je scrubhandschoen, zo kon je ontzettend goed scrubben en hele stukjes dode huidcellen verwijderen (klinkt mssn wat smerig). Helaas heb ik geen contact meer met haar en kan ik haar niet meer vragen hoe ze heetten.

Weet iemand hier misschien hoe die dingen heten en waar je ze kunt kopen? Ik kan t echt niet vinden op google :(



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
quote:jopie* schreef op 22 juli 2014 @ 08:01:

Hallo! Ik hoop dat iemand me kan helpen.. Een paar jaar geleden kreeg ik van een Afghaans huisgenootje een soort van klei bolletjes (ik zet er Afghaans bij omdat ze zei dat ze van haar thuisland kwamen). Deze moest je van te voren wat insmeren op je scrubhandschoen, zo kon je ontzettend goed scrubben en hele stukjes dode huidcellen verwijderen (klinkt mssn wat smerig). Helaas heb ik geen contact meer met haar en kan ik haar niet meer vragen hoe ze heetten.

Weet iemand hier misschien hoe die dingen heten en waar je ze kunt kopen? Ik kan t echt niet vinden op google :(



Groetjes!
Rasoul?
Alle reacties Link kopieren
Hee, bedankt voor je berichtje!

Maar dat is het niet jammer genoeg,

Het zijn echt witte (ik denk van klei) 'platte bolletjes'..
Bestaat ook witte inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven