Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 10:43.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Mode & Beauty
  4. Gezocht: nette pakken via internet

Dit onderwerp heeft 9 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 07-11-2010 10:53.

[ Gezocht: nette pakken via internet ]

Ga naar een onderdeel

1. Hoi!
    Een paar weken geleden (denk 3 of 4) stond er in Viva een site waar je moderne pakken voor een niet al te dure prijs kon vinden. Nu moet ik voor mijn werk altijd netjes gekleed maar ik kan de site nergens weervinden :(
    Kan iemand mij helpen? Bedankt!

1. Google, dameskostuums Viva.
    Succes.

Als iemand zijn ware gezicht laat zien, heb er dan vertrouwen in dat je de waarheid ziet.

2. voor mooie damespakken kun je zeer zeker terecht bij madeleine-fashion.nl... mijn kast puilt uit!

3. Wow kikietje, maar dan heb je daarna wel een lege portemonnee. Mooi spul inderdaad, maar wel kassa.

4. Iemand ook een iets goedkoper alternatief? ;)

5. Ik weet niet welke site er in de Viva stond, ben ook wel benieuwd.

Ik heb een paar pakken van Laura Scott bij de Otto gekocht en verder draag ik pakken van Esprit, Mexx en Bennetton. Die laatsten alleen als er sale is trouwens.

Do what you love, love what you do

6. Gril Working, hmmmm weet niet of ik het aan zou durven om een pak via internet te bestellen. Sommige andere kledingstukken gaan wel, maar een pak moet je toch echt passen vind ik want niets zo leijk als een slechtzittend pak. Misschien heb je er niks aan maar kon het toch niet laten om even te reageren;-) Verder- Bennetton heeft leuke en Mango soms ook, niet te ouderwets en goede snit (moet ook altijd netjes voor mijn werk, vandaar). Trouwens, een nette jurk met een blazer erover heen is een prima alternatief voor een pak en minder stijfjes.

7. ik weet niet of je in de buurt van Rotterdam woont, maar de Kralingse vrouwenoutlet op de Oostzeedijk Beneden is een echte aanrader. Dit is de outletstore van Nan, een winkel waar ze mooie kleding voor werkende vrouwen verkopen. De kleding van Nan is behoorlijk duur maar bij de Kralingse etc is het echt heel goedkoop. En fijn: geen rotzooi met bakken kleding maar gewoon een nette winkel. Ze zijn geloof ik van woensdag t/m zaterdag geopend.

8. dit is de site van Nan: www.nansuits.com

9. Wat wil je ervoor uitgeven?

Een paar weken geleden via de website van C&A een pak gekocht van Frans Molenaar. In mijn beleving goed betaalbaar, maar ik kan niet in jouw portomonnee kijken.

H&M heeft ook leuke betaalbare pakken!