Mode & Beauty alle pijlers

Goede spijkerbroek grote maat

23-07-2010 15:11 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volledig geïnspireerd door topic "not your daughter's jeans", waarin geschreven werd dat die broeken vast gemaakt zijn voor de oudere, volle vrouw... Nu ben ik vol zat, maar niet oud en een okselbroek kan ik niet aan, maar goed.

Toen vroeg ik me af; waar koop je wél een écht mooie, hippe spijkerbroek in een grote maat? Dus niet een "standaard" lijn die gaat tot maat 46, maar waar koop je als jonge, hippe (hoop ik toch) vrouw een écht mooie/hippe/stoere spijkerbroek die NIET van M&S kwaliteit is en die dus echt mooi zit. mooi blijft en lang mee gaat?

Uw mening dus, graag!
668, the neighbour of the Beast
WE
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik heb een hele mooie spijkerbroek van Great looks van de wehkamp. Die heb ik nu zo ongeveer sinds het begin van het jaar en hij word regelmatig gedragen en gewassen.
"ik ben het, Barbabelladingdong"
quote:Vishnu schreef op 23 juli 2010 @ 15:13:

WEer staat volle vrouw, bij de WE heeft geen grote maten afdeling
Welke maat heeft een volle vrouw?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
staat in de OP, eentje die niet stopt bij mt 46
neckermann.

ook in lengte maten !! en ik heb ook een tijdje spijkerbroeken van ulla popkens gehad. vallen ook wat langer en hebben soms ook erg leuke
Ik heb ooit een hele fijne spijkerbroek van de HM gehad. Was er ziek van dat die kapot ging.

Hij was dan ook tot de draad toe versleten
Marels ik ben afgevallen en heb veel goede spijkerbroek maat 46 dus als je ze wilt?

Kan ik er iemand blij mee maken.
Miss Etam heeft wel goede spijkerbroeken en heel af en toe de ulla popken. Die hebben nu een "hippe jonge" lijn waar perongeluk nog weleens iets tussen zit.

En anders moet je naar grote maten winkels gaan zoals Baloe in Groningen, Bodycelli in Groningen, Sneek en Alkmaar of Mateloos in Amsterdam. Daar hebben ze ook veel hippe spijkerbroeken die meestal tot 54 of 56 gaan.
Voordat ik ben afgevallen (twee zo zwaar als nu) heb ik eens alle 6 laatste spijkerbroeken van een bepaald model van het merk Tripper gekocht. Dat model ging uit de handel en die zaten heerlijk en ik vond ze nog mooi ook. Ze zaten wel wat hoger dan heupmodellen maar niet onder mijn oksels of zo. En het fijnste was dat ze om mijn buik dan goed en niet veel te los zaten. Wat bij de meeste spijkerbroeken wel zo was.

Heb geen idee of dat merk nog verkocht wordt eigenlijk. Maar misschien het proberen waard?

Overigens, met mijn huidige maat 40 en vrij standaard bouw zoek ik me desondanks ook iedere keer weer suf naar een lekker zittende spijkerbroek die er ook nog een beetje leuk uitziet... Alleen toen ik minder dan 55 kilo woog (heeeeeeel lang geleden, voor mijn 18e) kan ik me niet herinneren moeite te hebben gehad een goede jeans te vinden. Maar dat kan ook wel zijn omdat het zo vreselijk lang geleden is.
Deze dikke vrouw heeft maat 50

Dus die daughter's jeans wordt 'm niet (plus dat ie lelijk is).

Verder is het allemaal echt van die confectiemeuk. C&A en M&S en Miss Etam enzo. Ik vind dat nu niet echt de kwaliteit van een écht goede spijkerbroek. Uitlopen als de ziekte, niet echt mooi blijven, en ja, je ziet er gewoon aan dat het niet echt mooi spul is.

Dan heb ik nog wel eens spijkerbroeken gehad van No Secret, dat ging redelijk, maar 't is gewoon allemaal net neit wat ik zoek. Ik wil gewoon een hippe broek waar mijn kont in past, die mooi zit en die ook mooi blijft...

Zusenzo! Wat een ontzettend lief aanbod!! Helaas pas ik ze niet dus, maar misschien is er iemand anders blij mee!
Goed zeg, Olivia, dat je zoveel bent afgevallen!!
Olivia, was tripper niet het merk broeken wat ze bij Steps verkochten?

Of was dat weer een ander merk.

Ik heb even zitten googelen, het bestaat nog, maar het is geen grote maten merk
Marels, X-two heeft ook briljante broeken. Die zitten mij altijd heerlijk.
quote:Marels schreef op 23 juli 2010 @ 15:24:

Uitlopen als de ziekte, niet echt mooi blijven, en ja, je ziet er gewoon aan dat het niet echt mooi spul is.Uitlopen, breek me de bek niet open. En in de ene winkel zeggen ze dan dat je een maat kleiner moet nemen, je in die broek moet wurmen tot hij is uitgelopen en dat hij dan niet afzakt. In de andere winkel zeggen ze juist dat je geen maat kleiner moet nemen want dan moet hij te veel uitrekken en dan weet je zeker dat hij (te veel) uitloopt. Heb alles al geprobeerd, heet wassen, wasdroger en dan zitten ze de eerste 10 minuten goed waarna ze fijn beginnen af te zakken en je heel charmant (NOT) iedere keer je broek kan gaan staan ophijsen. Ik draag dus standaard een riem in een jeans.
Dammit...

Weet je, de meeste broeken die niet voor grote maten gemaakt zijn, zijn het net niet. Die zijn gemaakt op maat 38 en met maat 48 zie je er dan dus uit als een uitpuilende rolmops. Over het algemeen dus he, uitzonderingen daar gelaten.

Ik heb ook wel eens een goeie broek in maat 48 bij Promiss gekocht, uit de gewone collectie. Het kán, maar meestal is het gevalletje jammer.

En veel grote maten dingen zijn toch.... yuk. Van die typische dikke vrouwenbroeken (vraag me niet dat uit te leggen, maar ik zie het voor me) waar je dan maar een oversized Ulla Popken shirt op aan moet trekken ofzo.

En dat wil ik niet. Ik wil iets hips, liefst iets aparts.... En dat heb ik nog niet gevonden.
Geisha heeft ook topspijkerbroeken, gaan tot maat 46. Dus niet echt een tip voor TO, maar wel voor andere vollere jonge vrouwen!
Marels, ik ken het.

Net weer een broek besteld, eigenlijk tegen beter weten in, die leuk leek op het plaatje, maar ik weet nu al dat hij zo terug kan.

daarbij, hetzelfde als leggings met jurkjes in mijn maat.

Ik ga mijzelf toch niet in een legging wurmen, en met een jurkje eroverheen lijk in net een worst met een mee rij ass.

Ik zag laatst een minirokje hangen in maat 52. Dan vraag je je af wie dat ontworpen heeft
X-Two ben ik geen fan van, maar ik wil best eens een spijkerbroek van hun proberen.

Helaas is dé winkel hier in de buurt die ze verkoopt er een die zo decadent is als de ziekte. En die hebben dus één broek in een maat en daar grijp ik altijd naast. Laat staan als je hoopt om eens iets in de uitverkoop te kunnen kopen, dat lukt je helemaal niet.

Van de week geweest, ze hadden alleen oranje, oranje, raar, goedkoop zwart linnen broekje waar dan wel Yoek op stond en dus 100 euro kostte en harembroek in de aanbieding. En dat komt niet aan mijn kont
quote:Marels schreef op 23 juli 2010 @ 15:31:

En veel grote maten dingen zijn toch.... yuk. Van die typische dikke vrouwenbroeken (vraag me niet dat uit te leggen, maar ik zie het voor me) waar je dan maar een oversized Ulla Popken shirt op aan moet trekken ofzo.

En dat wil ik niet. Ik wil iets hips, liefst iets aparts.... En dat heb ik nog niet gevonden.

Het is net alsof ze de broeken er voor maken. Niet normaal. Sommige daar zou je nog niet dood in gevonden willen worden.
Ik draag dus wel jurken en rokjes met legging Bar, en ik vind mezelf er zelfs redelijk leuk in uit zien, maar goed, laten we niet over de legging beginnen

En ik heb zelfs een redelijk kort spijkerrokje wat me nog goed staat ook. Geen veredelde riem, maar wel strak en boven de knie, zeg maar

Nu scheelt het wel dat ik wel dik ben, maar wel min of meer in verhouding, zeg maar. Dat maakt dat je niet gelijk een meerij-ass hebt, zeg maar.

En volgens mij het belangrijkste; als iets meer goed past en goed zit, dan kan er veel. Koop in godsnaam nooooooit een kledingstuk net te klein.

een jurkje kan juist enorm leuk afkleden, maar koop hem in godsnaam in de goeie maat.
Dat is jammer Marels!

Barbabella Die minirokken snap ik ook niet. Ik heb een fijne maat 54/56 en pas prima in een minirok. Ware het niet dat ik er dan als een aangespoelde walsvis uit zie. Brrr.....
Zwup ziet het duidelijk ook voor zich
Weet je, 't lijkt wel of je óf een uitgezakte schoolpleinmoeder moet worden, of een harembroekdragende Yoek-alternativo, als je dik bent.

En voor allebei pas ik dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven