Mode & Beauty alle pijlers

Grijs jurkje vero moda...hoe stoer te combineren

20-08-2014 15:44 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit jurkje gekocht en wil hem graag stoer comineren, maar wat is leuker zwarte panty ( legging) eronder.....of huidskleur?

en enkellaarsjes of hogere laarzen? of nog andere kleuren???[img]http://productimages.wehkamp.nl/is/imag ... rgrijs.jpg[/img]
Alle reacties Link kopieren
Plaatje is niet zichtbaar.



Maar even denken.. Heb het plaatje dus niet gezien.



Je zou als je een legging er onder draagt er dus een paar stoere boots onder kunnen doen. Of je zou voor een leer look jasje kunnen gaan eventueel met studs. Of een colbertje met studs. Als je het niet te extreem wil, zou je op een basic vestje studs kunnen zetten. Iets extremere eyeliner als normaal. Haar in een knoet, niet te netjes.



Of je zou voor hakken met studs kunnen gaan.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
ik ga ff kijken hoe ik het plaatje wel zichtbaar krijg...





jurkje vero moda
Alle reacties Link kopieren
haha jaa die scamp...thnxxxxx
Alle reacties Link kopieren
Met een grote brede riem en laarzen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je mag pas plaatjes plakken wanneer je 200 post hebt.
De jurk is zo neutraal dat echt bijna elke kleur daarbij past. Misschien een paar leuke knie-hoge lace-up laarzen eronder en dan een kort leren jasje er overheen? Of pumps/enkellaarzen met studs en een spijkerjasje/wat vlotter model blazer?
Alle reacties Link kopieren
Een spijkerjasje erbij?
Weet niet hoe oud je bent / wat je figuur is, als je slank bent is zo'n oversized gebreid vest ook erg stoer. Een gekleurde sjaal er bij. En dan dr Martens oid er onder. Of sneakers.
Het jurkje lijkt me erg leuk met een vest of leren jasje. Zwarte leggings kunnen zeker maar nu met het mooiere weer zou ik toch voor een huidskleurige panty gaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven