Mode & Beauty alle pijlers

Groen of rood?

16-04-2014 19:42 107 berichten
Deze prachtige jurk





zit helaas voor geen meter bij mijn borsten . Er steekt een rare plooi naar voren op de rechter borst. Ik wil nu liever een andere proberen. Maar...



Welke dan ?!





En waarom ?



Ik ben een half bloedje. Bruine huid, bruine ogen, bruine krullen. Ik houd erg van groen, maar rood is ook erg mooi en intens. Ik heb in principe ook al een witte jurk met rode bloemen. Maar denk dat ik me in rood net een tikje sexier voel dan in groen . In groen weer en beetje chiquer though.. Moeilijk!



Ik ga topvintage vanavond emailen.. Weet iemand trouwens of je een defect kledingstuk kunt ruilen voor een ander?

Groen of Rood

Totaal aantal stemmen: 60

Groen (45%)
Rood (50%)
Geen van beiden, omdat: (5%)
Rood. vrouwelijker, sexier, mooier, meer femme fatale.
Alle reacties Link kopieren
Rood! Altijd goed. Overigens is de webwinkel heel service gericht, verwacht niet dat ze moeilijk doen.
Groen, een keer wat anders dan altijd maar dat rood
Alle reacties Link kopieren
Rood!
Alle reacties Link kopieren
Welke huidskleur en haarkleur heb je?
quote:ikzegniks schreef op 16 april 2014 @ 19:50:

Welke huidskleur en haarkleur heb je?Zie OP
Groen!
Alle reacties Link kopieren
Rood!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 16 april 2014 @ 19:44:

Rood. vrouwelijker, sexier, mooier, meer femme fatale.Ja, dit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ha, we gaan lekker gelijk op nu , ik kan ze niet allebei betalen dames !



Ik twijfel dus idd tussen femme fatale en sophisticated..
Kun je ze niet allebei bestellen, passen en de leukste houden?
Dan zijn de retourkosten voor mezelf Lily, en ik heb het ook niet extra liggen, een 2e 129 euro .. Ze bezorgen ná betaling.
Ai.....dan is het geen goed idee inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Rood!! Van groen bent je snel moe. :-)
Alle reacties Link kopieren
Rood!
Ik heb wel echt een ding voor groen (groene shirtjes, groene hakken etc..) en heb al een semi rode jurk. Toch neig ik naar rood nu, mbv jullie .
De groen eis voor een doordeweekse dag. De rode voor een feest of een avondje uit.
Dan zeg ik nog een keer groen! Misschien helpt het
Hmmmm. Dus die groene kan ik met mijn 24 jaar ook aan naar kantoor? Wat voor schoeisel dan?



En met die rode kan dat absoluut niet?
Alle reacties Link kopieren
Rood! Vrouwelijk, sexy, mooi en je steelt altijd de show. Kan wat mij betreft ook naar je werk, maar dat ligt eraan wat voor werk je doet natuurlijk. Groen vind ik ook mooi trouwens, maar rood heeft mijn voorkeur :-).
Oh wat grappig ik zit over exact dezelfde jurken te dubben! Ik kan je dus niet helpen, ik weet het zelf ook niet
Alle reacties Link kopieren
Rood, staat prachtig bij een donkere huid.
Dear lord, het wordt er niet makkelijker op .



Een vriendin van mij zegt groen omdat rode jurkjes vaker te vinden zijn.
quote:Ephina schreef op 16 april 2014 @ 20:12:

Hmmmm. Dus die groene kan ik met mijn 24 jaar ook aan naar kantoor? Wat voor schoeisel dan?



En met die rode kan dat absoluut niet?Kan prima idd! Mooie zwarte pumps eronder en klaar en met de kerst rode pumps

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven