Mode & Beauty alle pijlers

Haar verknipt

22-08-2014 16:19 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn haar is verknipt!

Mijn haar was op schouderlengte en ik wou het laten groeien tot over mijn schouders. Omdat er geen model meer inzat en de punten dood waren, dacht ik ik moet toch een beetje laten bij knippen.

Was ik nu maar niet bij de kapper gegaan! Die vrouw wie mij knipte had haar hoofd er niet bij.. Het werd scheef/rommelig, laagjes waren happen en het werd te kort (oor lengte). Ben vanmiddag nog naar een andere kapper geweest, die had gelukkig nog een plekje vrij. Ze er een leuk model in geknipt. Maar het is zo kort (het was kort of met een raar kapsel blijven lopen)

Mis mijn lange haar nu al.

Is er een manier om het haar snel te laten groeien?
Geduld hebben.
Alle reacties Link kopieren
In de regen lopen dus dit weekend zit je goed!
Wassen met bier!
Alle reacties Link kopieren
Je haar goed verzorgen zodat het gezond blijft maar meer kun je niet doen. Helaas komt het neer op geduld hebben. Wel eens per 3 a 4 maanden de puntjes laten knippen, en dan echt alleen de pintjes dus geen 3 cm. Want dan ben je terug bij af. Zo heb je over een jaar mooi lang haar! Nou ja tot over de schouder dan. Zover ben ik nu ook na 1,5 jaar. Mijn doel heb ik nog niet gehaald maar het begint ergens op te lijken ;)
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
Alle reacties Link kopieren
Uhh nee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:morgana81 schreef op 22 augustus 2014 @ 16:24:

Je haar goed verzorgen zodat het gezond blijft maar meer kun je niet doen. Helaas komt het neer op geduld hebben. Wel eens per 3 a 4 maanden de puntjes laten knippen, en dan echt alleen de pintjes dus geen 3 cm. Want dan ben je terug bij af. Zo heb je over een jaar mooi lang haar! Nou ja tot over de schouder dan. Zover ben ik nu ook na 1,5 jaar. Mijn doel heb ik nog niet gehaald maar het begint ergens op te lijken ;)Mijn haar goed verzorgen doe ik altijd al. Een jaar duurt zo lang voor mijn gevoel
quote:rooske88 schreef op 22 augustus 2014 @ 16:35:

[...]





Mijn haar goed verzorgen doe ik altijd al. Een jaar duurt zo lang voor mijn gevoelTja. Maar haargroeimiddeltjes bestaan nou eenmaal niet. Of ze bestaan wel, maar ze werken niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:rastan schreef op 22 augustus 2014 @ 16:22:

In de regen lopen dus dit weekend zit je goed!Ga gelijk naar buiten, haha
Wat denk je zelf... Je zult gewoon geduld moeten hebben.
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 augustus 2014 @ 16:39:

[...]



Tja. Maar haargroeimiddeltjes bestaan nou eenmaal niet. Of ze bestaan wel, maar ze werken niet.





ik zag laatst op tv dat het prima werkte

was van Vodafone volgens mij
Alle reacties Link kopieren
He jakkes, ik heb er ook zo'n hekel aan als e het verprutsen.

Kun je het niet opsteken met speldjes en haarlak?
het is hier binnen beter dan buiten
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat je het kort hebt geknipt. een raar model had je wel een knot van kunnen maken of opsteken dan leek het ook wel kort maar had je het eerder weer lang.
Alle reacties Link kopieren
Geniet nu lekker van je korte koppie en uiteindleijk groeit t vanzelf weer lang!
Alle reacties Link kopieren
Bij mij pas tzelfde gebeurd. Haar tot over mijn schouders, wilde er n klein stukje af. Dat kleine stukje werd n groot stuk, scheef geknipt en met n enorme hap erin. Zag er werkelijk niet uit. Om de hap te maskeren moest er nog meer af. Resultaat: oorlengte.

Er zit helaas niks anders op dan goed verzorgen, iedere 3/4 maanden de puntjes eraf en geduld..
Alle reacties Link kopieren
extentions?
Alle reacties Link kopieren
Hairextensions een idee?
Alle reacties Link kopieren
quote:mow1986 schreef op 22 augustus 2014 @ 17:35:

extentions?Twee zielen, één gedachte.
Wat ik me nou afvraag; heb je voor dat maffe kapsel betaald??



Hier gebeurt dat vaak. Dochter en ik hebben allebei twee kruintjes en de scheiding valt dus altijd precies daartussen. Een ´vreemde´ kapper trekt de scheiding in het midden en knipt van daaruit en dan is het altijd scheef. Sinds we dat doorhebben, zeggen we het er vooraf bij. Niet dat ze daar vrolijk van worden, want wij hebben er niet voor geleerd dus we weten er niks van, maar ik wordt wel een stuk blijer van het resultaat.
Dit is de reden dat ik zelf mijn haar knip. Secuur werkje en het duurt even, maar het wordtnooit te kort.



Al te vaak verknipt door de kapster en 'alleen de puntjes want ik ben het aan het laten groeien' snappen ze niet ofzo.



De onderste rand knipt mijn vriend af. Ik ben al een jaar erg blij met mezelf en vriend als kapster! Het groeit lekker en het is recht geknipt, nog zoiets dat kapster niet snappen, altijd maar gekke piekjes knippen, ook bij simpel bijpunten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Exces schreef op 22 augustus 2014 @ 17:49:

Wat ik me nou afvraag; heb je voor dat maffe kapsel betaald??



Hier gebeurt dat vaak. Dochter en ik hebben allebei twee kruintjes en de scheiding valt dus altijd precies daartussen. Een ´vreemde´ kapper trekt de scheiding in het midden en knipt van daaruit en dan is het altijd scheef. Sinds we dat doorhebben, zeggen we het er vooraf bij. Niet dat ze daar vrolijk van worden, want wij hebben er niet voor geleerd dus we weten er niks van, maar ik wordt wel een stuk blijer van het resultaat.



Nee, ga zeker niets voor zon kapsel betalen.

Voordat ik wegging heb ik ook gezegd dat ik er niet voor ging betalen. Werd kapster ook nog boos om. Ben toen mooi weg gelopen. Ga daar zeker nooit meer heen. Voor de ander kaper wel netjes betaald hoor
Ja, dat je die ander wel betaald hebt, dat snap ik. Die kan er ook niks aan doen tenslotte.



Als ik alleen de puntjes geknipt wil hebben, doe ik dat meestal zelf. Overal 2 mm vanaf, als je een beetje oplet kan dat haast niet fout gaan. Als het écht geknipt moet worden ga ik wel, maar dat is hooguit vier keer per jaar.



Wel zonde zeg. Een heel jaar in één keer afgeknipt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gelukkig een hele goede kapper. Ik kan daar niet zeggen alleen de puntjes want wat hij er dan afhaalt past in een vingerhoedje Bij mij moet er echt iedere 3 maanden een stuk vanaf anders word het te lang. Te lang kan echt, heb krullen van mijzelf en als het te zwaar word krijg ik zo'n plat kapsel rond de bovenkant van mijn hoofd wat naar beneden wijd uitstaat omdat het haar te zwaar is.

Hij knipt het zoveel mogelijk in laagjes maar de eerste laag kan niet te kort omdat de onderkant dan te dun word.



Bij hem kun je het dus idd laten bijpunten
Dat is nu een reden waarom ik zelden naar een kapper ga, lang haar hier en laat alleen 2 keer per jaar 5 centimeter recht afknippen en géén coupe no way! Coupe ravage krijg je dan.

Niks aan te doen to, over een jaar is er 10 centimeter bij gegroeid
Alle reacties Link kopieren
quote:wilmaiy schreef op 22 augustus 2014 @ 17:26:

Jammer dat je het kort hebt geknipt. een raar model had je wel een knot van kunnen maken of opsteken dan leek het ook wel kort maar had je het eerder weer lang.Er kon niet eens een staartje in. Dus een knotje of opsteken kon dus niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven