Mode & Beauty alle pijlers

Haar verven na zwangerschap

21-04-2014 14:35 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,

Over 8 dagen ben ik eindelijk uitgerekend!! (wat ben ik het zat zeg)

Ik wil graag na de bevalling mn haar verven.. ik wil graag dat Rihanna rood zou ik dat beter bij de kapper laten doen? Vanwege hormonen of zelf proberen? Heb nog nooit mn eigen haar thuis geverfd.. en bij de kapper was ik de laatste keer 120 euro kwijt.. ik zou het graag een week na de bevalling willen doen, want er staat een fotoshoot gepland voor 2weken na de geboorte. Ik wil er dan wel weer fris en fruitig uitzien
Trots!
Fris en fruitig 2 weken na de bevalling... Yeah right.

En wie zegt dat je kind zich aan de uitgerekende datum houdt?



On topic: altijd bij de kapper.
Alle reacties Link kopieren
Rihannarood gaat maar bij weinig huidtypen goed. Denk daar slaaptekort bij....



Qua hormonen geen verstand van, ik waarschuw alleen maar even Ik zou het dus ook niet zelf doen, maar bij de kapper.
Ik heb het Rihannarood gehad. Welliswaar voor de zwangerschap, want tijdens zwangerschap niet geverfd.

Na de bevalling heb ik al tig andere looks gehad. Ik ben dol op kleur.



Heb je zelf een beetje kleur ( huid)? Want als je geen tintje hebt staat het wellicht wat minder fris en fruitig.



Ik zeg.......altijd bij kapper laten doen. Die kleur krijg je met geen goed fatsoen zelf voor elkaar.
Alle reacties Link kopieren
@Pimpel dat weet ik niet, maar als het geboren word is de fotoshoot 2 weken na zijn geboorte..



@bootje daar zat ik inderdaad aan te denken.. je hebt natuurlijk ook haar uitval.. dus of het slim is om 'direct mn haar te kleuren'.. denk morgen even de kapper bellen voor advies
Trots!
Alle reacties Link kopieren
Haarkleuring kan heel raar reageren op haar door zwangerschaps hormonen, bijvoorbeeld niet pakken. Het hoeft niet, maar is wel een grote mogelijkheid. Ik zou nog iets langer wachten, al helemaal als je ook gaat ontkleuren.
Alle reacties Link kopieren
quote:troelalaaaatje schreef op 21 april 2014 @ 14:42:

Ik heb het Rihannarood gehad. Welliswaar voor de zwangerschap, want tijdens zwangerschap niet geverfd.

Na de bevalling heb ik al tig andere looks gehad. Ik ben dol op kleur.



Heb je zelf een beetje kleur ( huid)? Want als je geen tintje hebt staat het wellicht wat minder fris en fruitig.



Ik zeg.......altijd bij kapper laten doen. Die kleur krijg je met geen goed fatsoen zelf voor elkaar.Een klein zonnebank tintje heb ik... ja lastige kleur is het! Maar zo gaaaf!!
Trots!
Alle reacties Link kopieren
En besef wel dat rood veel onderhoud vergt, wordt heel snel lelijk vaal omdat rood snel terug loopt. Denk aan om de 3 weken de kleur weer laten opfrissen. En als je lelijk dof dood haar wil moet je dat doen met pakjes van de drogist.
Zeker weten gaaf. Mits ook het juiste kapsel erbij.



En hou rekening met snel vervagen van de kleur.

Rood heeft de neiging te " bloeden". Bij iedere douchebeurt is het water rood.

Je kunt je misschien voorstellen hoe dat met deze pittige kleur rood is. Dus wat vaker verven is wel noodzakelijk. Zeker wanneer dadelijk de zon veel er op gaat schijnen en jij gaat zwemmen.
Alle reacties Link kopieren
quote:sourpuss schreef op 21 april 2014 @ 14:47:

En besef wel dat rood veel onderhoud vergt, wordt heel snel lelijk vaal omdat rood snel terug loopt. Denk aan om de 3 weken de kleur weer laten opfrissen. En als je lelijk dof dood haar wil moet je dat doen met pakjes van de drogist.Hmm inderdaad.. onderhoud is opzich niet zo heel 'duur' maar ik vind 120 euro best duur.. zal wel duurder geworden zijn.. ben al 10 maanden niet meer geweest..
Trots!
Alle reacties Link kopieren
quote:troelalaaaatje schreef op 21 april 2014 @ 14:50:

Zeker weten gaaf. Mits ook het juiste kapsel erbij.



En hou rekening met snel vervagen van de kleur.

Rood heeft de neiging te " bloeden". Bij iedere douchebeurt is het water rood.

Je kunt je misschien voorstellen hoe dat met deze pittige kleur rood is. Dus wat vaker verven is wel noodzakelijk. Zeker wanneer dadelijk de zon veel er op gaat schijnen en jij gaat zwemmen.Ja, vooral aan zee.. had al bedacht om een leuk hoedje op te doen.. haha
Trots!
Hoedje is een prima idee. Ik liep op vakantie met een petje achterstevoren. Hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou maar oppassen met dat rood; dadelijk loopt je kind een trauma op.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik zou eerst maar eens je kind krijgen. Wie weet wat voor start het heeft?



En ik zou zeker niet voor haarkleur kiezen met veel onderhoud, een baby kan heel bewerkelijk zijn. Loop je dan met je rode vale hoofd met uitgroei omdat je al blij bent dat je überhaupt aan eten toekomt.
Alle reacties Link kopieren
2 weken na m'n bevalling kon ik het eindelijk weer opbrengen om een keer mijn benen te scheren en na te denken om iets anders aan te hebben dan voedingsBH en netonderbroek hahhaaaahaha.....



Over haar verven weet ik eigenlijk weinig. Ik gaf borstvoeding en het duurde een tijdje (lees: behoorlijk aantal weken) voordat ik goed timen dat ik even weg kon om naar de kapper te fietsen. Heeeeerlijk even een uurtje voor mezelf.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou echt eerst maar de bevalling afwachten, dan de kraamtijd ervaren en dan zien.
Eens met patsy, wacht eerst maar eens de bevalling en periode daarna af. Ik had totaal geen puf voor de kapper. En sowieso boeide mijn kapsel me toen ook echt niet. Het kan zo anders lopen dan je nu denkt.



Succes met alles iig!
Alle reacties Link kopieren
ik kreeg als tip om juist vlak voor de bevalling mijn haar te verven (kan geen enkel kwaad voor baby), na de bevalling heb je geen puf. En ach, je ziet er wat frisser uit op de kraamfoto's.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips!!
Trots!
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 21 april 2014 @ 17:09:

ik kreeg als tip om juist vlak voor de bevalling mijn haar te verven (kan geen enkel kwaad voor baby), na de bevalling heb je geen puf. En ach, je ziet er wat frisser uit op de kraamfoto's.Serieus??? Welke kleur had je toen gedaan? Want misschien is rood wel schadelijker dan bruin? Ik ga morgen even de kapper bellen.. en misschien nog aan de vk vragen. Vind het een goede tip! Dankjewel
Trots!
Dat Rihanna rode haar is erg gaaf! Ik zou het ook voor de bevalling doen, en roodverven is niet schadelijker dan blond of bruin hoor. Na de bevalling kan ook, dan heb je wel even lekker een paar uurtjes me-time. Alvast sterkte met de bevalling en de shoot, is het een shoot met de kleine erbij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven